יום שישי, 25 ביוני 2010

עדכון קצר

הי שרונה, לא רואים אותך בזמן האחרון, הכל בסדר?
האמת שכלום לא בסדר. 
אני כל כך מצטערת לשמוע, מה קרה?
אמא שלי חולה מאד, בקושי ישנתי ביומיים האחרונים, אני מפסידה ימי עבודה ומשכורת ומנהלת אורח חיים של פיליפינית פלוס מינוס. גם הפסדתי היום שני ארועי בלוגרים שציפיתי להם שבועיים.
זה נורא! אז מה את עושה פה בבלוג בזמנים קשים כאלה?
מנסה לשמור על שפיותי.

אני עדין לא מצליחה להביא את עצמי לכתוב על האירועים האופנתיים בהם נכחתי בתחילת השבוע (אמא של מיכאלה, אם את קוראת - לא שכחתי אתכן). אבל כדי לשמור על הבלוג בחיים, החלטתי לגרור את עצמי עד הסלון ולצלם עבור קוראי הנאמנים תמונה של פינוקי השבוע.


מהשקת החנות החדשה והשווה של Accessorize בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה
  • מניפה מתקפלת (לא יודעת איך לא קניתי מניפה עד היום)
  • עגילים ורדרדים-קורליים ששמתי עליהם עין מתחילת האירוע
  • שרשרת גדולה בבורנזה ורוד ותכלת שהיא חיקוי חביב של
    Stormy sea neckacle in sky של אנתרופולוג'י
  •  ארנק שמנמן ורב תאים
מהשקת החנות של רזילי במתחם התחנה (צפו לפוסט מורחב ומתלהב בנושא)
  • שתי מחברות קטנות
  • תליון של אושן
  • הטישרט הצר בעולם, שהולך לחברתי המתחתנת
    (שהיא האישה הכי רזה שאני מכירה)
ופינוק קטן מהסופר פארם - לק 381 של ג'יידבצבע Lilac Melody  ב-13 ש"ח

חשוב לשמור על שפיות בימים כאלה, למרות שאני חייבת להודות שאיבדתי את חוש ההומור שלי במיון של מאיר לפני יומיים ומאז לא מצאתי אותו. בורכתי בחברים תומכים ואוהבים ובמוסך ששלח אליי שליח לקחת את האוטו לטסט כדי שאני לא אצטרך לצאת מהבית. השמועה אומרת שמחר יבוא הדוד שלי לכמה שעות כדי שאוכל לצאת מהבית לבית קפה עם חברה או משהו. אני אאמין כשאני אראה את עצמי לובשת משהו שהוא לא גופיה ישנה וטרנינג.

זהו לעכשיו. לשבוע הבא, באסותא הבנויה אמן.

16 תגובות:

  1. יקירה, לחדשות טובות. רפואה שלמה לאימך

    השבמחק
  2. *חיבוק* להרבה בריאות לאמא שלך ולזמנים טובים לכווווולם וחדשות טובות.

    השבמחק
  3. תחזיקי מעמד, מקווה שיהיו חדשות טובות בקרוב.
    *חיבוק*

    השבמחק
  4. מצטערת לקרוא, תחזיקי מעמד

    השבמחק
  5. אוי לא! אני מקווה שהי תרגיש טוב ומהר! וגם את!
    „ם אנחנו בהחלמה משבוע בית0חולים עם אבא של נד, וגם אני נתקפתי בולמוס קניות כתוצאה - 6 פריטים ב-h&M וארנק וינטאג' שאין שום סיכוי שאני אשתמש בו בחיים...

    השבמחק
  6. תודה לכולכן יקרות.

    זה החלק המוצלח איה - כל מה שבתמונה (חוץ מהלק) היה במתנה.

    השבמחק
  7. זה מתחיל במניפה ונגמר בשמשייה. (:
    תרגישו טוב.

    השבמחק
  8. מחכה לשמוע חדשות טובות. אני בטוחה שזו תקופה לא קלה. אם את צריכה עזרה, אל תהססי לדבר איתי. רצינית לחלוטין.

    וכמובן, תתחדשי לך על הפריטים היפים.

    השבמחק
  9. תודה רבה חן וגם לך נועה.

    נראה מה יעשו באסותא ביום ראשון, אני מקווה שיקלו עליה.

    השבמחק
  10. Hang in there dear, My heart goes for you and your mommy
    hopes she will get better soon and you have your life back
    take care
    xo

    השבמחק
  11. שוךלת לך חיבוקים וחיזוקים, ומקווה שאמך תרגיש טוב יותר בקרוב. תחזיקי מעמד.

    השבמחק
  12. מקווה שאמך תרגיש טוב בקרוב. תהי חזקה.

    השבמחק
  13. אני מקווה שאמא שלך תזכה לרפואה שלמה ובמהרה

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים