יום ראשון, 28 ביולי 2013

שמלות, עוגיות ועוגיות בשמלות


מכירים את אגדת האחים גרים על סיר הדיסה בלי התחתית? ובכן, לפני שבוע הגיעה חבילה לה חיכיתי חודש שלם ובה בגד ים ממוד קלות'. הזמנתי את בגד הים הזה במידה 20 אחרי שהתייאשתי מלמצוא בגד ים שישמח אותי בארץ. בדואר נדרשתי לשלם כמה עשרות שקלים מע"מ, עשיתי זאת בהשלמה ואצתי רצתי הביתה בתקווה שהמידה שהזמנתי אכן מתאימה לי. כשפתחתי את החבילה בבית מצאתי את בגד הים הזה במידה 8. לא שמחתי. 

נכנסתי לצ'אט השירות הפעיל מסביב לשעון שלהם ודיברתי עם בחור נחמד ואדיב שהבין מיד את הבעיה. לאחר שבדק וראה שבגד הים שרציתי לא קיים יותר במידה שלי, הוא זיכה אותי מיד על העסקה, נתן לי קוד מתנה של 20$ כפיצוי על המיסים ששילמתי והוסיף קוד למשלוח אקספרס והנחה של 20% על ההזמנה הבאה שלי בשביל לפנק לפנק לפנק. הוא אמר לי גם לא לטרוח לשלוח אליהם את הביקיני, כך שנתתי אותו במתנה לגיסתי. בשלב זה אתם מתחילים ודאי להבין את איזכור האגדה שלמעלה, שכן ניצלתי את הפינוקים שקיבלתי כדי להזמין את כל מה שרציתי מהאתר בחודשיים האחרונים ולא העזתי לקנות. זה כלל שלוש שמלות (ששתים מהן תראו מיד) וחצאית אחת ורודה עם פודלים ארטיסטיים שהוזלה ב-40$ יום קודם לכן, במיוחד לרגל ההזמנה ללא תחתית שלי.

מאחר וקראתי היטב את ביקורות הקונות והצצתי באתר החברה שמייצרת את החצאית (חשבתי ששם היא תהיה זולה יותר, אבל המחיר היה זהה) ידעתי בדיוק אילו מידות להזמין בחצאית (הכי גדולה שקיימת, כי היא קטנה מאד) ובשמלה הבאה (2X שיושב עליי בול, כי נכתב עליה שהיא גדולה) אותה לבשתי לעבודה מיד כשהגיעה. אני מאד מרוצה ממנה שכן היא נוחה, מחמיאה וויקטוריאנית-טריקו ומי אני שאסרב לשמלה ויקטוריאנית-טריקו?

אני לובשת
שרשרת מה. שטרן


שתי שמלות הכותנה שהזמנתי, לעומת זאת, התבררו כגדולות. למעשה, אחת היתה גדולה במידה בערך ואילו השניה בשתי מידות. מיותר לציין שזה ציער אותי מאד וכבר התחלתי לחפש להן קונה, אבל בבוקר שישי החלטתי לבדוק עם התופרת שלי אם אפשר להצר אותן לפני שאני מרימה ידיים. אז נסעתי להרצליה אל הלנה, התופרת המצוינת מקניון שבעת הכוכבים, והיא לא רק התאימה אותן למידתי (זאת שתראו פה עוד גדולה אבל בהחלט לבישה עכשיו להבדיל מקודם) אלא עשתה זאת תוך חצי שעה כדי לחסוך לי נסיעה נוספת אליה. בתמורה היא קיבלה 80 ש"ח וחיבוק.

מאחר והייתי בדרך למפגש בבית קפה, החלטתי ללבוש את שמלת הביסקוויטים ולהשאיר את השמלה איתה הגעתי להלנה במכונית. אתם יכולים לדמיין כמה שמחתי לגלות שחברתי הביאה לי במתנה שרשרת הנושאת את דיוקנה של פלומבי חתולת החלל הקצפתית (או כמו שאחרים קוראים לה, Grumpy Cat) שמתאימה פיקס לשמלה שלי! זה היה פסטיבל שדרש עוגת שוקולד עם קצפת וגלידה בצד.

אני לובשת
שמלת ביסקוויטים ממוד קלות'
שרשרת פלומבי אדנותית מאטסי 


את השמלה השלישית והמתוקה ביותר אראה לכם בפעם אחרת, אבל לפני סיום - הערה בנוגע לשמלת הביסקוויטים. 

התאהבתי בה מיד כשראיתי אותה. לא רק בגלל האורך הנחמד (אני אוהבת מידי), בד הכותנה הנעים למראה והעובדה שאפשר ללבוש אותה בחורף וגם בקיץ (תכונה חיובית מאד לבגד) אלא בעיקר בגלל דוגמת הביסקוויטים. אני חושבת שאישה שמנה שלובשת שמלת ביסקוויטים שכתוב עליה מממ ביסקוויטים מראה לעולם שהיא מרוצה מעצמה ולא מתביישת באהבתה למאפים, ואלוהים יודע שאני אוהבת מאפים ומאפים אוהבים אותי. אז קניתי אותה בכוונה, כי חשבתי שחשוב שיהיה לי אותה. ועכשיו שאני יודעת שהייתי צריכה להזמין אותה במידה או שתים קטנות יותר, אני עוד יותר מרוצה כי זה אומר שגם אישה במידה 54 יכולה ללבוש אותה בגאווה בדיוק כמוני במידה 48. משמחת אותי גם העובדה שאותה שמלה חמודה נמכרת במידות XS ועד 4XL כי ככה בדיוק זה צריך להיות ורק לעתים רחוקות אני רואה דברים שמתנהלים בדיוק כמו שצריך להיות.

ובאיחולי מאפים טעימים והתנהלות תקינה לכם קוראיי היקרים, אסיים.

כמעט שכחתי

יש לי קוד של 15$ הנחה בקניה ראשונה במוד קלות'. אם מישהי מעוניינת, אני יכולה לשלוח לה למייל.

3 תגובות:

  1. אוחחחח אני חושקת בשמלה הביסקוויטים הזו מאז שהיא הוצעה למכירה... תתחדשי!

    השבמחק
  2. שמלת הביסקוויטים היא האמא של הריקליימינג :)
    הייתי שמחה להנחה בקניות במודקלות', אבל... נראה לי שאני קונה קצת יותר מדי בזמן האחרון ועדיף שאתמקד ביש, במקום במה שעתיד להיות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים