יום ראשון, 21 ביולי 2013

ים ים ים


אתמול הלכנו לים, שם נרטבנו והתמלאנו חול. לרגל המאורע, לובה צילמה צילומים (ובטח תעלה פוסט בהמשך השבוע, איזה בלוגריות אנחנו) ואילו אני חיברתי מזמור נאה.
ים ים ים
דביק וחם
מטקות חול
מדוזות גם

תינוק שמח
בירה חמה
ראיתם כלב?
אלא מה!
זו היתה מחווה לאבי, שלו היה חי אתמול היה חוגג את יום הולדתו ה-71. בכל פעם שמישהו היה חוזר מן הים אבא היה שואל ראית כלב? למה? כי במשפחה שלנו אוהבים לומר דברים סתם כי זה כיף. השמועה אומרת שזה תורשתי.

מה שבטוח, אבא לא היה שואל מה לבשתי לים. אבל אני שבלוגרית ואני חייבת לדווח, אז סלח לי אבא אבל זה מה שלבשתי (אם לזה קוראים לובשת). את המכנסונים, אגב, לבשתי לא מטעמי צניעות אלא מטעמי המועד בחודש שיעול שיעול קריצה קריצה.

אני לובשת
בגד ים מליה לונדון (דנדש)
מכנסונים של H&M
תיק פלומבי חתולת החלל הקצפתית מאטסי







4 תגובות:

  1. תתחדשי על הבגד ים. לפי הסיפורים שלך, הוריך היו האנשים החמודים בתבל. מקסים בעיני איך את משבצת אותם בבלוג.

    השבמחק
  2. אנא גלי מהיכן רכשת את תיק הגרמפי קאט

    השבמחק
  3. טיפוס ערמומי את, אנונימית שמתחבאת מאחוחרי החיה החביבה עליי. ידעת שעם שם כזה לא אוכל לסרב הא?

    www.etsy.com/shop/Canufactum

    השבמחק
  4. תודה על הקישור! ואכן ידעתי שלא תוכלי לסרב, אף אחד לא יכול לסרב לעצלן :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים