יום חמישי, 18 ביולי 2013

לו הייתי רוטשילד יה בה דה בה דה באדו!


מדי פעם אני מציצה בנט א פורטה ואז אני שואלת את עצמי למה. למה למה למה עשיתי את זה לעצמי? ככה יפה להוציא לי את העינים עם דברים יפים שרק מטורף יקנה אונליין? למה? למה זה טוב? אני לא אוהבת לסבול לבד, אז החלטתי לחלוק אתכם כמה מהדברים שגרמו לי להזיל ריר כמו כלבת פאבלובה פירות יער מהסוג הבזוי ביותר. והנה הם לפניכם.

צמיד של מוניקה וינאדר - 543 ₪ והוא שלי

אנחנו מתחילים בזול, עם צמיד מדליק, נקי וורוד. האמת שהוא ישתלב מעולה במלתחה הנוכחית שלי, תארו לעצמכם כמה הוא יפה עם ג'ינס וטישרט לבנה וכפכפים מגניבים.



נעלי עקב של פנדי - 3090 ₪ והן שלי

עקב צר וגבוה עם פלטפורמה צנועה מלפנים, שילוב של אלגנטיות יוקרתית עם אורבן פאנק פוסט אפוקליפטי. והן אפילו מגיעות בחצאי מידות! אני מתה.

מגפוני זמש של קלואי - 1607 ₪ והן שלי

מאחר וכולנו יודעים שאין סיכוי שאני אצעד בפנדי, הנה נעלים שבאמת הייתי קונה בלי למצמץ. מעטים הדברים שאני אוהבת או שמזכירים לי את הילדות או את אבא שלי כמו מגפוני זמש שעל גבול היוניסקס. אלה יפהפיות, האבזמים מוסיפים להן שיק והאורך מושלם. בואו לאמא!



מעיל של רד וולנטינו - 2490 ₪ והוא שלי

מאז ילדותי חלמתי על מעיל ארוך וורוד. כשבגרתי, החלום השתכלל ונוספו אליו הכפתורים הנכונים (כמעט בלתי נראים) וגזרה מפוסלת להפליא שמתאימה לאודרי הפבורן . והנה הוא בא מבית היוצר שאין כמותו לייצג את הצד הרומנטי של המין הנשי. מושלם עם תיק גדול ובייז'י (כמו בתמונות בלינק) ועם המגפונים של קלואי מלמעלה, אתם מדמיינים?



שרשרת זהב של איפולטה56,928 ₪ והיא שלי

בשנים האחרונות אני חולמת לקנות לי שרשרת קלאסית של שאנל, ארוכה עם חוליות ופנינים (אולי) וסמלי שאנל מנצנצים קטנים. עד שאוכל להרשות לעצמי לממן את החלום הזה אני מסתפקת בפחות, כמו השרשרת היפה הזו של איפולטה. האורך שלה מחמיא ומדויק,  היא תראה נפלא כמעט עם כל בגד (יוקרתי, כמובן) ותשמח אותי עד ששרשרת חלומותיי האמיתית תבוא.




שמלה של פול וג'ו - 1700 ₪ והיא שלי

כי חייבים בגד צהוב שיחמיא לשרשרת של איפולטה, והגזרה של השמלה הזו יפה כל כך. היא מזכירה לי את תינוקת של רוזמרי עם טוויסט קטן של שנות האלפיים. פשוטה ואלגנטית היא נראית לי (אל תירו בי) כמקבילה המערבית לגלבייה.




הצבע מתאים לכל הבגדים, לכל העונות ולכל הזמנים. הוא נראה רך רך ויש לו רצועות ארוכה וקצרה, כמו שאני אוהבת. הצבע כל כך נשי ורך ועם זאת אדמתי, אני מאוהבת.


מחוך של אייג'נט פרובוקטור - 2332 ₪ (ועוד כ-620,000 ₪ לניתוח החלפת גוף) והוא שלי

אני זוכרת את היום שבו צעדתי לתוך סניף אייג'נט פרובוקטור בסלפרידג'ס. הוא עוצב כמו בית מרקחת והמוכרות, שגובהן 1.80 מטר לכל הפחות וכל אחת יפה יותר מהשניה, הסתובבו על עקבים שחורים של גוצ'י לבושות בחלוקי מעבדה ורודים שמתחתם מציצים לבני תחרה היפים שראיתי מימיי. מעולם לא הרגשתי כל כך פשוטה כמו ביום ההוא, וכל כך מוקסמת. 

המחוך הזה נראה לי מתאים לקינוח. הוא לבן ובתולי מחד ומזכיר לי שריון מלחמה של סוס מימי הבינים מאידך. השילוב הזה של רך ומסוכן תמיד היה חביב עליי (ראו הנעלים של פנדי למעלה). התיפורים המתכתים והתחרה המעודנת, שלא לדבר על הריפודים דמויי הקרינולינה במותן, עושים לי את זה ובגדול. ממש חבל שאי אפשר ללכת עירומים.


אני מקווה שנהניתם כמוני. כשהייתי צעירה יותר, משחקי כאילו כאלה היו מדכאים אותי ממחשבה על כל הדברים היפים שאיני יכולה להרשות לעצמי (מבחינת כסף, גזרה או סגנון חיים) אבל כיום אני שמחה לדמיין מה אעשה עם הכסף שלי כשאהיה עשירה. אחרי הכל, אם יש לי כמה אלפים טובים להוציא על מחוך, מה זה כבר עוד אלפים-שלושת אלפים כדי להזמין במיוחד במידה שלי נכון? 

אשמח לשמוע בתגובות על מה אתם חולמים לבזבז כסף, אחרי שתגמרו לקנות בתים לעצמכם ולמשפחה, לטייל מסביב לעולם ולממן זקנה בסטייל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים