יום ראשון, 14 ביולי 2013

טיפוחים ותמרים - סקירת מוצרי טיפוח


הרשומה שתכננתי לפרסם היום מתעכבת, ולכן החליטותי להקדים את סקירת הטיפוחים שהתכוונתי לפרסם מאוחר יותר. והיום בפינה - סבונים ועניינים.


מה - שמפו ומרכך למגע משי ורכות מתמשכת לשיער מתולתל
מי קרמה
אופן הגעתו אליי - נשלח מהיח"צ לסקירה
כמה - 16.99 ₪  למרכך או שמפו בגודל 400 מ"ל 24.99 ₪  למרכך או שמפו בגודל 700 מ"ל
דבר היצרן - מבטיח לשערך מגע משי נעים, רכות מתמשכת וברק לאורך זמן. לאחר שימוש אחד בהם השיער קל לסירוק ונעים למגע, לאחר שבוע השיער בריא ומקרין ברק, לאחר חודש השיער גמיש, חזק ובעל מגע משי
מי נגד מי ולמה - מעולם, אבל מעולם ,לא היה לי שיער חלק כמו אחרי השימוש בשמפו והמרכך לשיער מתולתל האלה. הם פשוט חירבו לי את התלתלים! בנוסף, הריח שלהם מלאכותי מאד. שמרתי אותם רק בשביל לכתוב את הביקורת הזו, ועכשיו אפשר לזרוק אותם.
שורה תחתונה - מוצר מגוחך לחלוטין.

מה - מרכך Cristalliste לשיער ארוך ויבש 
מי - קרסטס
אופן הגעתו אליי - קניתי במספרה
כמה - 119 ₪ ל-200 מ"ל
דבר היצרן -מרכך מושלם ומלא ברק לאורכים וקצוות יבשים
מי נגד מי ולמה - התפתיתי לקנות אותו בגלל הריח הנהדר. לומר שהוא עושה משהו מיוחד לשיער או מתיר קשרים במידה מרשימה? קשה. לומר שהוא שווה את הכסף? בלתי אפשרי. הוא חביב ולא יותר מזה.
שורה תחתונה - לא שווה את הכסף.

מה -  דאודורנט רול און למגע יבש ללא אלומיניום
מי - וישי
אופן הגעתו אליי - קניתי בבית מרקחת פרטי
כמה - באזור המאה ל-50 מ"ל בלי מבצע, אבל תמיד יש מבצעים של 1+1 או 30-40 אחוזי הנחה
דבר היצרן - יעילות ל-24 שעות
מי נגד מי ולמה - קניתי אותו מאחר והדאודורנט ל-48 שעות שלהם בו אני משתמשת כבר שנים אזל בחנות. ביום הראשון נאלצתי לצאת באמצע יום עבודה ולקנות דאודורנט ספריי במכולת כדי לחפות על ריח הזיעה שנדף ממני. המשכתי לבדוק אותו במשך מספר ימים ותמיד מצאתי את עצמי משפריצה מהדאודורנט המשרדי באמצע היום.
שורה תחתונה - לא עובד עליי.

מה - Raspberry Sorbet 3-in-1 Shampoo, Shower Gel and Bubble Bath
מי - פילוסופי
אופן הגעתו אליי - קניתי בסטרוברי
כמה - 94.50 ₪ ל-400 מ"ל לפני הנחות
דבר היצרן - ניחוח יוקרתי ומעולה. מכיל מרכיבי ניקוי עדינים. יוצר עור מלוטש ומחודש ושיער עם מוליכי לחות. מעלים ביעילות שומן עודף ולכלוך
מי נגד מי ולמה - לאחרונה סיימתי בקבוק ענק של Inner Grace Shampoo, Bath & Shower Gel הנפלא שהחזיק מעמד (תאמינו או לא) מעל שנתיים בשימוש כמעט יומיומי כסבון. כשחיפשתי תחליף בסטרוברי מצאתי את הניחוח הזה, שנשמע לי קיצי וחביב. הבקבוק קטן מזה של ה-Inner Grace ואני בטוחה שיתחסל מהר בהרבה. הניחוח קיצי ונעים ולא מתוק מדי. כסבון הוא נעים, לא מיבש ועושה את העבודה.
שורה תחתונה - סבבה של סבון. סבבון!

מה - Double Wear Stay-in-Place Concealer בגוון 10 Extra Light
מי - אסתי לאודר
אופן הגעתו אליי - קניתי בסופרפארם
כמה -בסטרוברי הוא עולה 107.5 ₪ ל-7 מ"ל
דבר היצרן - קונסילר קרם, קל וללא שומן. עשוי עם מינרלים ותחליבים לטיפול בעור ולהקלה על המריחה. פורמולה עמידה בפני שינוי, עמידה בפני מים ורטיבות, בצבע שאינו משתנה. מציעה כיסוי נבנה בינוני שלא יחליק או יימס. כוללת מקל שימוש קל לשימוש
מי נגד מי ולמה - הצבע מתאים לי בדיוק (וניסיתי כמה וכמה קונסילרים שאכזבו אותי לפני שמצאתי אותו). הוא נראה ומרגיש קליל אבל הכיסוי מושלם ומחזיק מעמד שעות. אני משתמשת בו להסתיר פצעונים ואדמומיות בלי מייקאפ ומורחת ומטשטשת אותו בעזרת האצבע או עם מברשת Precision Tapered (מספר 86) של סיגמה. אני מאד מרוצה ממנו.
שורה תחתונה - מוצר מצוין.

2 תגובות:

  1. וואו.. סבון בכמעט 100 שקל חייב להיות מינימום סבבון. האמת שהייתי מצפה שגם יעשה קפה ואולי גם יגיש אותו למיטה.

    לגבי דאודורנטים בריאים - אני מאוד מרוצה מאלו של חלאבין, אבל לא הדאודורנט שלהם שמיועד לשבועיים או כל הרול-אונים הדביקים. מה שעובד מצוין מבחינתי הם הספריי שלהם (לאב ליין, מיד נייט וכאלו), שהם גם נטולי אלומיניום וגם נטולי אלכוהול (אז אפשר להשתמש בהם גם אחרי הסרת שיער).

    הם לא מונעים את הזיעה (כי זה, אם אני לא טועה, הסכנה שבאלומיניום - סתימת נקבוביות העור או משהו נורא כזה), אבל הם מונעים לגמרי את הריח שלה. והם גם יבשים כאלו ולא מכתימים את הבגדים.

    השבמחק
  2. לחברת וישי יש דאודורנט רול און מצויין

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים