יום ראשון, 20 בינואר 2013

שבוע צבעוני

השבוע היה שבוע צבעוני. לפני זמן מה החלטתי שכמה שהמצב רוח שלי שחור יותר, ככה הבגדים שלי יהיו צבעוניים יותר במעין פסיכולוגיה הפוכה שאמורה להפוך אותי לעליזה יותר כשאני לא שמה לב. עוזר? שוין. אבל זה ללא ספק מספק תכנים לשבלוג, שזה גם משהו.

בתחילת השבוע, למשל, לבשתי את השילוב המעודן הבא. 


מדובר בחולצה נחמדה של אסוס, שהיא סווטשירט חמים ונעים אבל קצר ורחב שרוולים שאני אוהבת ללבוש מעל גופיה שחורה עם שרוולים ארוכים. יש עליה דוב אימתני וכל מי שרואה אותה פוחד מאד מאד או משהו. את הצעיף קניתי לפני זמן מה ברזילי תמורת מאה שקלים חדשים ויש עליו עדר זברות בים חומצי. מסתבר שזברות מתות על זה.

ביום שישי צילמתי תמונה נאה של נעלי הטניס שלי על רקע שלכת רומנטית. הקטע הזה של לעשות ספורט בחוץ בערב בחורף לא עובד בשבילי, אני חייבת לומר.


בשבת הלכנו אני וחברותי הסמולניות לבראנץ' הקבוע שלנו ואני החלטתי שאם אלבש שמלה צבעונית לא ישימו לב שלא היה לי כח לחפוף ראש אחרי הטניס. כמו כן גרבתי גרביונים ואת מגפוניי הנאים ביותר.

זהו מיקי ילדה, זהו מיקי

לבשתי סוודר רך משנת טיכו שקיבלתי מהאוכמית, שמלה מדורותי פרקינס שהחלטתי שמגיע לה לצאת מהבית גם בחורף, גרביונים ששכחתי מאין הגיעו ואת מגפוני מיקי. התיק חדש מחנות מגניבה בנווה צדק, שבה קניתי גם את הצמיד\שרשרת עליו סיפרתי לכם.



אז היה צבעוני, והיה אגז בנדיקט בבראסרי, וחברה טובה וקינוח. מה עוד אפשר לרצות? יש לי רשימה ארוכה של דברים, אבל בשלב זה נאמר תודה על מה שיש ונתחיל שבוע חדש. יאללה ביי ותשארו חתיכים!

3 תגובות:

  1. מקווה שמצב הרוח ישתפר ומהר. בנתיים- כל הכבוד לך על העלאת פוסטים חדשים בכזו תדירות! (זה משפר לי את מצב הרוח :) המשיכי כך!

    השבמחק
  2. השילוב של החולצת דוב וצעיף זברות מעולה!!!!

    השבמחק
  3. כשאני חושבת על זה, נטע, החולצה נראית קצת כמו חיקוי של העבודות שלך.

    תודה אפרת! פרגונים תמיד עוזרים :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים