יום שלישי, 1 בינואר 2013

בא לי בא לי בא לי

2013, שנת חשקים שכמותך! רק התחלת וכבר בא לי לקנות כל מיני דברים.

שמלת תחרה ארוכה

שמלת תחרה של נקסט, 390 ש"ח לפני משלוחה

ארוכה ומקסימה, מגיעה בשחור ובכחול כהה והיא ללא ספק חיקוי של הרבה שמלות ערב מסוגה שנראו בזמן האחרון, בעיקר בגלל שהדוכסית קייט אוהבת אותן. אני בקריז של שמלות מקסי נשיות בזמן האחרון, אבל יש לי אחת יפהפיה של אלמביקה מתחרה שחורה. מה שטוב באתר של נקסט הוא שבחנויות הרבה פעמים חסרות המידות הגדולות, אבל בחנות המקוונת יש את כל מגוון המידות (אלא אם כן מדובר בבגד ישן, ואז מן הסתם יהיה יותר קשה למצוא בדיוק מה שרוצים). אני לא מצליחה להחליט אם לקנות אותה או לא (ובאתר הזה, אין סיילים אף פעם ככל שראיתי).

מגפוני ניצנוצאז'

אני מתה למגפוני ניצנוציאז', אבל הם חייבים להיות פרקטיים. כלומר - שיהיו ניצנוציים חלקית בלבד, וששאר המגף יהיה כמה שיותר ניטרלי. וכמובן שהם חייבים להיות נוחים. נניח כאלה

 עוד יותר טוב - כאלה בהירים יותר מזמש ועם עקב נמוך יותר. יש כאלה בחנויות מקוונות, אבל זה יוצא נורא יקר עם משלוח ואני לא אוהבת לקנות נעלים אונליין, הפעמים הבודדות שעשיתי את זה עד כה לא היו הצלחה גדולה.

אם מי מכם, קוראים חביבים, נתקל בכאלה איפשהו בארץ אנא ספרו לי!

מטריה שקופה

עוד דבר שאני משתוקקת אליו כבר כמה שבועות טובים הוא מטריה שקופה, ולא סתם מטריה שקופה אלא מטריה קעורה ועמוקה כזו, מה שנקרא מטרית כלוב ציפורים.

בתמונה, מטרית כלוב ציפורים בצורת כלוב ציפורים של לולו גינס מפה

אני רוצה מטריה שאפשר לראות דרכה את הגשם, ילדותית ושמחה כזאת שגם אפשר לכסות איתה את הראש והתיק ועדין לראות אם אני צועדת ישר לתוך עמוד. באסוס יש את זאת של לולו גינס, אבל אני לא סגורה עליה כי היא לא מספיק שקופה. מישהו ראה כזאת בארץ? ספרו לשרונל'ה, אל תתביישו.

זהו בינתים. פרט לזה הייתי שמחה לחופשה של כמה ימים ביערות הכרמל, אבל נדבר על זה פעם אחרת. שנה אזרחית נחמדה לכולם!

6 תגובות:

  1. טוב, אני חושבת שהפתרון לסוגיית המגפיים הוא ברור: חומרים: מגפונים נוחים במחיר סביר, גליטר/נצנצים/לק עם נצנצים אם המצב ממש קשה, דבק/מוד פודג' (יש גם עם נצנצים בילד אין, ראיתי בארץ!), לקה/סילר. הוראות: בטח יש באינטרנט או באיזה טוטוריאל ביוטיוב. בהצלחה ואל תשכחי לפרסם תמונות לפני/אחרי בשבלוג.

    השבמחק
  2. ממממ מחד מפתה. מאידך - זה עלול להגמר באסון, ובמחיר של מגפוני עור. אני מפחדת שיצא זוועה.. עשית פעם משהו כזה?

    השבמחק
  3. אויש איזו שמלה מדהימה. גם לי יש חשק בלתי פוסק למקסי מלכותי. ההסתייגות היחידה שלי ממנה - היא לא קצת סגורה מדי מקדימה?

    השבמחק
  4. כן, אבל ראית כמה היא יפה מאחורה?

    השבמחק
  5. מטריה שקופה
    במספר 5:
    http://fashionforward.mako.co.il/selections/44893/
    וגם כאן במספר 5, לא שקופה, אבל יפהפיה:
    http://fashionforward.mako.co.il/selections/41811/
    אני נורא מחפשת שמלות כמו של הדוכסית - ארוכות שרוולים, אבל חושפות ברכיים. ו-אין. אז אם תמצאי, ספרי לי.

    השבמחק
  6. דוקא קלאץ' מספר 6 מוצא חן בעיני :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים