יום שני, 5 ביולי 2010

בנים מתים עליה ובנות מתות להיות היא

גבירותיי ורבותיי, הכירו את התינוקת הרותחת מיכאלה.


פגשתי את מיכאלה ואת אמא שלה בהשקה של חנות Accesorize החדשה בהרצליה לפני כמה שבועות ותכננתי להציג אותה ככוכבת של מדור זבלה מהרפת או כלבה מעלפת חדש, אבל הנסיבות לא מאפשרות לי לכתוב רשומה הומוריסטית כרגע, אז נהיה רציניים במקום.

מיכאלה בורכה בלחיים שמנמנות, רגלים נאות ואמא יפה עם חוש סטיילינג משובח. היא כבת תשעה חודשים, תארו לעצמכם איך היא תראה כשתהיה בת תשע עשרה!


פרט למתוקונת הזאת, שפגשתי אחר כך גם ברזילי, שם היא ישבה על הרצפה מוקפת בחתיכים מכל הגילאים שניסו למשוך את תשומת לבה, היו באירוע עוד כמה יפהפיות עם חוש סטיילינג משובח שזה המקום לפרגן להן.

פלורה הפליאה במראה נשי ונינוח, כהרגלה.


הילה רהב, שזו הפעם הראשונה שאני פוגשת בה פנים אל פנים, היא אישה יפהפיה בעלת טעם יוקרתי להפליא מבלי להראות צעקנית או מתנשאת. אני מסירה את הכובע.


ולסיום, יעל פישמן, בעלת הרשת. כמה פשוט, ככה יפה - טוניקה מושלמת עם חגורה מושלמת ונעלי סירה חינניות חוברים למראה (טוב אני ממש לא בשיאי בימים אלה אתם יודעים) מושלם.

8 תגובות:

  1. אופס...איזו טעות; "קרן" היא לא אחרת מאשר יעל פישמן, רעייתו של איל פישמן, בנו של אליעזר פישמן - ובעלת הרשת...

    השבמחק
  2. למען השם! אני רצה לתקן חיש, תודה :-)

    השבמחק
  3. מיכאלה אכן נראית מהממת, מתוקה כזו! אבל אני מבקשת, מה קורה פה? מה עם איזה פיצ'ר קצר על יאיר, התינוק והאגדה? אז מה אם אמא שלו מלבישה אותו במיטב tupb, מחסן האופנה הקרוב, באדיבות סבתא הקניינית, או לחילופין במיטב אופנת קיץ 2007 (ירושה מאחיו הגדול)? ובימים חמים אלו הוא מצויד בחולצה + חיתול בלבד? אין ספק שהוא לוהט!

    השבמחק
  4. גברת יקרה, אם את רוצה לכתוב פוסט אורח על יאיר החתיך ואייל המזניב, את יותר ממוזמנת. כתבי, צלמי ושלחי לחבר'ה. פרסום מובטח, שכן אני המעריצה מספר אחת של אותו חתיך מפורסם

    השבמחק
  5. לחלוטין כן. פוסט יבוא. בינתיים, ממליצה לך על האלבום בפייסבוק שלי עם תמונות של יאיר ומשקפיים אדומים (באדיבות ערכת הרופא של אייל) - לחלוטין האקססוריז הלוהטים לקיץ.

    השבמחק
  6. הילה רהב נראית נפלא, גם פלורה, וגם, כמובן, מיכאלה, שהצטיינה בחיוך ממיס ובפריזורה קצוצה ומטופחת.

    השבמחק
  7. צודקת נעלולית. היא מוכיחה, שוב, שהפיקסי לעולם לא יצא מהאופנה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים