יום שישי, 16 ביולי 2010

ג'ורג' הוביקה

אני לא אוהבת בלוגים שמפרסמים תמונות מתצוגות אופנה.

תנו לעיתונאים להיות עיתונאים, אני אומרת, ונצלו את הבלוג שלכם לאמירה אישית, שאם לא כך למה אתם מתחזקים בלוג? הראו לי את בגדי המעצבים שלכם בזמן שאתם לובשים אותם, כמו ניצת הדובדבן, ולא על דוגמנית. כדי לקרוא קומוניקטים של יחצנים אני יכולה לפתוח כל מגזין ממוצע. כמו כן אני מאמינה ב"אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך" ולכן משתדלת להמנע מפרסום תכנים יחצניים אלא אם כן יש בהם ערך מוסף משמעותי בעייני. גם אם המוצר ממש מוצא חן בעייני, אני אספר לכם על כך במילותיי שלי.

כל זה טוב ויפה בתאוריה, אבל היום בחוזרי מהעבודה קראה לי אמא להתייצב בדחיפות מול הטלויזיה, כדי לראות תצוגה מרהיבה מאין כמותה, ואוהוהו כמה שהיא צדקה. לפיכך, אני חייבת להראות לכם תמונות. כן, שוב נפלתי בג'ורה של עצמי.

מדובר בתצוגת סתיו-חורף 2010/2011 של ג'ורג' הוביקה שהוצגה בשבוע האופנה בפריז לא מזמן, וגבירותיי ורבותיי - היא מהממת. בתחילה חשבתי שסגנונו של המעצב סולידי מדי לטעמי, אבל מהר מאד התברר לי שהאיש חי ונושם הוט קוטור ועוקף בהליכה את דיור ושאנל ביצירת פריטים נוצצים, יוקרתיים, רומנטיים, סקסיים ונחשקים. מדובר ביצירות אמנות אמיתיות, ירידה לפרטי פרטים, שיבוץ איכותי מאין כמותו של אבנים ורקמות, עיטורים מרהיבים (השורש ר.ה.ב יחזור פה הרבה חוששתני). כל פריט שיצא למסלול הותיר אותי פעורת פה, ובסוף התצוגה מחאנו כפיים בהתלהבות למעצב, כאילו היינו שם באולם.

יצירת מופת ארט דקואית משהו, הורדים הרקומים המשובצים ניצנוצאז' והגזרה שבו את ליבי

במבט ראשון עלולים לפספס את זה, אבל שרוולון הפרווה משובץ האבנים 
 הוא לא פחות מיצירת מופת ונראה כמו פריט שהנרי השמיני היה לובש

תראו איזה צבע מרהיב ואיזו תפירה עילית! וגם שכחתי לציין כמה
מופלאות היו הנעלים בתצוגה, כל כך נשיות וסקסיות ומדויקות

במבט ראשון את שואלת את עצמך - מי לעזעזל ילבש גלימה כזו?
במבט שני את מבחינה בגזרה המדהימה, בעיטורי האבנים הטובות ובנפילה של הבד
ומבינה שהמלכה אליזבת צריכה ללבוש אותה לטקס פתיחת הפרלמנט

מצחיק שמעולם לא שמעתי עליו קודם לכן, והוא מעצב ותיק יחסית.. אני צריכה לצפות בערוץ האופנה לעיתים קרובות יותר. למרות שהתצוגה של וולנטינו, שהוקרנה אחרי המופע ה(כן כן ניחשתם) מרהיב הזה היתה משמימה עד מעצבנת. מסתבר שג'ורג' קלקל אותי לנצח.

3 תגובות:

  1. וו-א-וו!
    אהבתי במיוחד את שתי השמלות האחרונות. הצבע הסגול הזה מדהים.

    השבמחק
  2. התמונות הללו ממש לא עושות עימו צדק, שווה לנסות לתפוס את התצוגה בערוף האופנה (על מסך גדול יותר משיוטיוב יאפשר).

    השבמחק
  3. הרבה זמן לא ראיתי עיצוביים כאלה ייחודיים ומעוררי השראה. השמלה הסגולה בכלל הרסה אותי.
    תודה רבה על הפוסט (ועל שהוצאת אותי ממצב רוח קצת ירוד). היה תענוג לשטוף את העיניים :-)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים