יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

מזור לכף הרגל

בפרקים הקודמים, קוראים אומללים, סיפרתי לכם איך פדיקור נוראי אחד לפני כשלושה חודשים (!) הרס את כפות הרגלים שלי. ובכן, בחודש האחרון אני יכולה כבר למרוח לקה, אבל מצב העור התנודד בין מכאיב למביך. למה מביך? כי בכל פעם שהלכתי יחפה ליד אנשים הרגשתי שהם נועצים מבטים באימה הניבטת אליהם מהעקבים שלי, שהיו מלאים חריצים שחורים ומפחידים. הנה הדגמה קטנה ממה שהלך שם לפני שהעסק התחיל להשחיר, והחלטתי שלצלם זה יותר מדי.

מקסים הא?

אפילו המשחה שהרופאה נתנה לי לא עזרה לעקב האומלל שלי. למעשה, החלטתי שהדבר הכי טוב הוא פשוט לחכות לחורף, עם הגרביים שלו, ולקוות שזה יסתדר לבד. אבל אז, מצאתי ארוכה לפצעיי!


למשחה המופלאה הזאת קוראים פלקסיטול (את הלבבות אני הוספתי) ומצאתי אותה בבית המרקחת של קופ"ח. היא אכן עושה את מה שהיא מבטיחה - תוך שלושה ימים נראה שיפור משמעותי בעקבים, ועכשיו עשרה ימים אחרי - נעלמו כל החריצים השחורים, העור ורוד ורך ונעים וכלום לא כואב יותר. זה כל כך מוצלח שקניתי גם את קרם הידים שלהם שמבטיח להציל אותי ממכת היובש של העונה המתקרבת (בחורף תמיד יש לי חתכים בידים מרב יובש). אני מקווה שהוא מעולה כמו קרם הרגלים, אבל גם אם לא - הקרמקב הזה הוא מוצר חובה לכל מי שאוהבת, כמוני, ללכת עם סנדלים. הא, ואפילו לא מרחתי אותו פעמיים ביום כמו שכתוב על האריזה. פנומנאל!

5 תגובות:

  1. או תבורכי על המציאה
    האמת שפלקסיטול מוכר לי מהקרמים של הקטנות שלי יש להם קרם פנים שמעביר במהירות הבזק סימני אטופיק (אסטמה של העור) אז אני קונה במיליון אחוז את ההמלצה שלך!!
    (אני באותו מצב כמוך רק שאצלי אני הייתי ה"פדיקוריסטית" של עצמי חשבתי לעצמי כמה מסובך זה כבר יכול להיות וחירבתי לעצמי את כפות רגליים....

    השבמחק
  2. המוצרים שלהם מעולים!

    לי היה יובש נוראי מסביב לשפתיים, וקרם השפתיים של FLEXITOL העלים אותו תוך יום.

    השבמחק
  3. כדאי לך עותי! אני מורחת אותו ואז יושבת מול הטלויזיה עם רגלים למעלה כמה זמן. פשוט מעולה.

    השבמחק
  4. מדהים! איך שהתחלתי לקרוא את הרשומה הדבר הראשון שרציתי להציע לך זה בדיוק את הקרם הזה של פלקסיטול ואז גללתי מטה וראיתי שכבר גילית אותו בעצמך. הוא אכן מופלא. יש עוד קרמים רבים שעושים אותה פעולה שזה למעשה קרמים שעשירים באוריאה (סינטטית, לא לדאוג) - כמו יו-לקטין או קרם של חברת הדמו קוסמטיקה SVR שגם הוא נמכר בבתי מרקחת.
    העיקר שלעקביך שלום.

    השבמחק
  5. אני מכירה את הקרם הזה, הוא פשוט מעולה!! שינה את איכות רגליי . סדרת פלקסיטול נמצאת באופן קבוע אצלי בבית במיוחד שמן עור משקם שאני לא מתחילה את היום בלעדיו!!!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים