יום ראשון, 7 ביולי 2013

שוּרוּק


אם אתם כמוני (שזופים, תמירים וחובבי מוזיקת קאנטרי) ודאי תהיתם לאחרונה מה עובר על מחלקת התכשיטים של אסוס. בשבועות האחרונים רואים בה פחות ופחות דברים סבירים ויותר ויותר דברים כאלה

התמונה מפה

או כאלה

התמונה מפה

שלא לדבר על כאלה

התמונה מפה

וזה סוג הדברים שגורם לי לתהות ווט דה פאק.

ובכן, תשמחו לשמוע שפתרתי את התעלומה! מדובר בחיקוי של עבודותיה של המעצבת הפריזאית ממוצא תוניסאי שורוק ראהים

שורוק מעצבת מאז 2007 תכשיטים צבעוניים, נוצצים ובולטים מאד. היא עובדת עם אבני חן וקריסטלים וגם עם חומרים תעשיתיים כמו פלסטיק. בקולקציה הספורטיבית שלה, לדוגמה, היא שילבה חבלים לטיפוס הרים. היא אוהבת ליצור מראות דרמטיים כמו זה


וזה

התמונות מהאתר והפייסבוק של שורוק

אני, אם כבר, מעדיפה את התכשיטים שלה במקרה פחות מלודרמטי ויותר אדג'י, כמו שמדגימה הבלוגרית הצרפתיה לילו שמצטלמת לעתים קרובות עונדת את התכשיטים של שורוק. זה אחד המראות החביבים עלי בבלוג שלה.

התמונה מפה

כשלעצמי, מה אומר לכם, ראיתי כבר תכשיטים מרגשים יותר אבל ללא ספק יש לה מספר פריטים שהייתי שמחה לרכוש, כמו הצמיד הזה מקולקצית הפניקס.

התמונה מפה 

מצד שני, ממש לא בא לי להוציא עליו 2360 ש"ח. אם אתם רוצים לקנות תכשיט שלה, מסתבר שיש גם כמה אמיתיים באסוס ובנט א פורטה יש מגוון אלגנטי יותר. אני, חושבתני, אסתדר בלי לעת עתה אבל אם אסוס יוציאו חיקוי נחמד של הפניקס הזה, אני בהחלט אשקול שוב.

ואם כבר התכשיטים עסקינן, אני מתכננת רשומה יפה ומרגשת (עבורי) להמשך השבוע. אז ייאי ושבוע טוב לכולם.

4 תגובות:

  1. אני אף פעם לא נתקלתי בתכשיטיה של הגברת ב-ASOS, אבל אני סטודנטית ענייה ותמיד מגבילה את טווח ההיצע שם לתקרת מחירים שמתאימה ליכולותיי.

    לא יודעת אם אהבתי את התכשיטים, צריכה עוד לעכל את זה, אבל בטוח אהבתי את הסטיילינג בתמונה הרביעית (עם הטורבן) - זה יפה כלכך! בסגנון סיקסטיזי-מלכותי-סרט ערבי שכזה, הרבה יותר מפתה מהדוגמניות הצנוניות של ASOS.

    השבמחק
  2. לצרפתים תוניסאים ואלג'יראים יש סטייל, ללא ספק.

    השבמחק
  3. איזה כיף זה להכנס לרידר, לראות את השורה הראשונה בפוסט שלך וכבר לצחוק.
    ("שזופים, תמירים וחובבי מוזיקת קאנטרי", לא יודעת למה בעצם זה מצחיק אבל אויש כמה צחקתי D: )

    לא ממש אוהבת את התכשיטים אבל מסכימה שהסטיילינג עם הטורבן יפה לאללה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים