יום חמישי, 10 בינואר 2013

מיני תשוויצין

שולם עליכם. הגיע הזמן לתשוויץ, אתם לא חושבים? בטח שכן, ואני יכולה להוכיח כי הנה כמה דברים שקניתי בזמן האחרון.


לאחרונה חשתי מחסור אקוטי בחולצות בסיסיות ארוכות שרוולים. מאחר ואני מכירה רק חנות אחת בישראל שבה אני יכולה לקנות כאלה במידתי הכבירה, ולה קוראים גאפ, מיהרתי לסניף בעזריאלי (בלעחס) וקניתי שלוש. אחת תכולה בהירה והיא בכביסה עכשיו ואלה השתים האחרות.



שתיהן מתערובת של כותנה וסיבים גמישים יותר והן רכות רכות ונעימות נעימות ויש בהן פסים ורודים ורודים שמסנוורים כל בר דעת. הן עלו בסביבות ה-90 ₪ כל אחת ושוות כל שנקל.

את קלאץ' מספר אחד קירדשתי בדורותי פרקינס. הוא מהקולקציה של האחיות קרדשיאן והגיע בשחור ומוזהב, והחלטתי ללכת על השחור.


הוא די קלאסי, וחשבתי שהגיע הזמן שיהיה לי קלאץ' קלאסי קטן (נסו להגיד את זה מהר חמש עשרה פעמים). מחירו 249 ש"ח אם אני לא טועה, וחלק מזה מימנתי באמצעות שובר מתנה שקיבלתי מהם בהשקת הקולקציה. יש לו רצועת שרשרת מוזהבת שאפשר לשלוף בעת הצורך כדי לשאת אותו על הכתף ואני מקווה שיצא לי ללכת איתו בקרוב.

עוד קלאץ' שהגיע בדואר בתחילת השבוע הוא זה של מוסקינו.


ראיתי אותו באסוס לפני כמה שבועות וחשבתי לעצמי שהוא חמוד וממש לא שווה את מחירו (בסביבות ה-270$) אבל אז הוא נמכר בסייל לכריסמס ואז קיבלתי שובר הנחה של 20% עם כפל הנחות, והמחיר שלו ירד ל-100$ ואת זה כבר הסכמתי לספוג. הוא מצופה סאטן אדום וכפי שניקל לראות, מעוטר בדיוקן התאומים (הלא זהים) חידקל ויוחפז.


הוא קטן בהרבה משציפיתי. כל כך קטן שאין טלפון סלולרי בייקום שיכנס אליו, אבל אין סיכוי שאחזיר אותו. הכלבים כל כך חמודים והתיק כל כך מתוק שאני בטוחה שאמצא דרך להוציא אותו לטיולים נחמדים למרות חסרונותיו. גם לו יש רצועת שרשרת מוזהבת שאפשר להסתיר או להוציא.

זוכרים את השקיות שמילאו לי את הבגאז' הקטן ביקום ברשומה הקודמת? ובכן אחד הדברים שהיה בהן הוא התכשיט היפה הזה של זהבית אברהם למותג שלה, זוזי.


את התכשיט ניתן לענוד בכמה דרכים - לגלגל שלוש פעמים כצמיד (היא התאימה אותו במיוחד להיקף פרק היד שלי), לצרף שרשרת חוליות ישרה או מקופלת באמצעה ולענוד אותו כשרשרת באורכים שונים וגם ללכת איתו כחגורה או סרט ראש (מה שחושבתני שלא אעשה). הוא עלה 350 ₪ ומגיע במגוון גוונים של עור. אהבתי אותו כל כך שקניתי גם אחד במתנה ליומולדת של האוכמנית.

בשקית השניה היו קניות ממאיה נגרין שמהיום תכונה זו שלחנות שלה לא נכנסים בלי לזכות קודם בלוטו. יש שם דברים יפים כל כך ולא הצלחתי להתאפק מלקנות לי את העגילים האלה.


וגם את מעיל הגשם המושלם הזה.


הוא מגיע בשלושה צבעים - בז', ירקרק מטלאי ואפור, אבל האריג של כל אחד שונה. הירוק נוקשה יותר, הבז' רך כמו בד של שמלה. האפור רך ונופל יפה, אבל עדין מרגיש כמו מעיל הגשם שהוא ולכן בחרתי בו. הוא יפהפה על הגוף ונראה כמו שמלה משנות החמישים עם טוויסט כי כולו אפשרויות כיווץ (בשרוולים, במותן, בצווארון). את הכובע ניתן לפתוח ולהשתמש בו בצעיף, או לתת לו להשתלשל על הגב בנונשלאנט ובזמן גשם, אפשר להפוך אותו לברדס במגוון אופנים (יש שם הרבה תיקתקים שאפשר לכוונן איך שבא לך). משגע, ויקר יקר (1200 ש"ח אחרי הנחת סוף עונה). הוא קל כמו נוצית ואפשר לקפל אותו והוא בקושי יתפוס מקום בתיק או במזוודה (אידאלי לנסיעות לאירופה). חיפשתי מעיל דק עם ברדס כל כך הרבה זמן, והוא יפה כל כך שלא העזתי לוותר עליו.

נראה לי שזהו. נשברתי והזמנתי מטריה שקופה חלקית מאיביי, נראה לכם אותה כשתגיע. כלומר, אם לא נשקע כולנו קודם במצולות איילון שמאיים ברגעים אלה ממש לנשנש את ביתי כאילו היה כריך גבינ"צ טעים.

4 תגובות:

  1. המעיל נהדר. נראה לי שבחרת בצבע הכי יפה. ואיך את אומרת משהו כמו "יפהפה על הגוף" בלי תמונה להמחשה?

    הכלבלבון יוכפז הוא על שם גולן יוכפז מגלצ? :-)

    השבמחק
  2. בקרוב יהיו תמונות. ליוכפז קוראים כך משום שזה יופי של שם ליופי של כלבלבון :)

    השבמחק
  3. איזה תשוויץ שווה!
    הצמיד מדליק, המעיל הורס, הקלאץ' השחור מאסט, והקלאץ' של מוסקינו... וול, אודה רק שראיתי אותו באסוס, נמסתי מהחמידות אך התקמצנתי לרכשו... תתחדשי על הכל!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים