יום חמישי, 3 במאי 2012

הדואר בא היום

אני (יוצאת מהדואר עמוסה חבילות ומתקשרת ללובה): מה נשמע?
לובה: אני בדואר עכשיו
כאלה אנחנו, בלוגריות האופנה, מעבירות את ימינו בין ביקור אחד בסניף הדואר השכונתי למשנהו.

הדוור השכונתי שלי (עוד ארבעה חודשים למניאק) הוא אידיוט, או שיכור, או אידיוט ולכן אני מקבלת פעם בחודש את כל פתקי החבילות שלי במכה. בחודש שעבר היו חמישה, והחודש ארבעה (פלוס שלושה שהוצאתי את מספרם מהאתר של Strawberrynet ומסתבר שחיכו בסניף בלי הודעה מאמצע אפריל). לכן מצאתי את עצמי אתמול בוהה בחמדה בערימה הזאת ומרגישה יום הולדת.


מה היה בפנים אתם שואלים? יפה שאלתם. ובכן - היה ספר אחד מתוך שנים על עיצוב פנים שהזמנתי מאמזון. יפהפה שכמותו, גם מלא טיפים מעולים וגם מכיל איורים בצבעי מים במקום צילומים. מומלץ בחום!


האייפד (שיש לו יותר בגדים מלי) קיבל מעטפת 360 מעלות ומקלדת בלוטות' (תענוג לעבוד איתה) מאיביי.


מסטרוברי קיבלתי סוף סוף את הנרות של Clean בריח כביסה נקיה (שלובה המליצה לי עליהם) ואת צלליות הקרם של Makeup Forever שהזמנתי לפני חודש וחצי. הכל הגיע ארוז יפה, יומולדת כבר אמרנו?


ובפנים


האיפור של פיקסי הגיע מאסוס, יחד עם עוד כמה דברים. מדובר בעפרון בצבע גוף (להלבנת העינים במקרי עיפות קיצוניים) ו-Fairy Dust שהוא מיכל שמכיל צללית מאירה בצבע פנינה עם מקלון ספוגי קטן שמתאים למריחה בזוית הפנימית של העין, בדומה למשהו שהיה לי לפני שנים מ-Dior שעשה את אותו הדבר בדיוק במחיר גבוה פי ארבע ולא מיוצר יותר.

אסוס שלחו גם עגילים של דיסני (לא הייתי קונה אותם לולא היו בהנחה מטורפת) ואת הסנדלים של אלדו שהזמנתי בסייל.


הסנדלים החדשים הם החומים-ורודים. אני חושבת שאקח אותם לסנדלר שירחיב טיפה את הרצועות הקדמיות, זה קצת לוחץ. הסנדלים הטורקיזים-צהובים הם מתנה מ-Forever21, אי שם בחורף.


וזהו.

אתמול בלילה הייתי בהופעה של יסמין לוי. כנראה שזו החמישית או השישית שלה שראיתי מאז שמעתי אותה שרה את Me Voi בטלויזיה לפני כמה שנים והתאהבתי. אני מאמינה בכל לבי שיסמין הוא אהובתו של אלוהים, שנתן לה במתנה קול ונשמה שאין לאף זמרת אחרת שאני שמעתי. היא שרה את שירת חייה ואת שירת חיי. אם הייתי יכולה לרקוד כל חיי, הייתי עושה זאת לצלילי השיר הזה, הטירוף.


7 תגובות:

  1. אהבת את הריח של הנרות? מקווה שיצא לי להניח את ידיי החמדניות על הספר הזה במחיר שפוי

    השבמחק
  2. אני שומרת אותם כבר לדירה החדשה, חבל לזהם אותם.

    השבמחק
  3. תתחדשי!
    איזה קטע שלא ראיתי את הצלליות של מייקאפ פוראבר בסטרוברי. אני חומדת אותן כבר הרבה זמן...

    השבמחק
  4. גם אני הייתי בדואר היום(!), אבל מסיבות הרבה יותר פרוזאיות - הלכתי לשלם דו"ח חנייה. זו הפעם השנייה שיוצא לי ובאופן מטופש הרגשתי בוגרת במיוחד - פשוט כי אני בקושי נוהגת.

    את הסניף השכונתי שלי אני ממש שונאת - הוא גדול, מרכזי ועמוס, מה שלא מפריע לכל עובדיו להיות איטיים להחריד :( את הדו"ח הלכתי לשלם בסניף אחר ונטול תורים, כדי להמתיק קצת את הגלולה המרה.

    השבמחק
  5. הדואר בישראל הוא אחד הלא יעילים בעולם, לצערי.כך שהסיפור שלך על החבילות לא מפתיע. למרו תשאני הצלחתי לקבל חביהל מניו-יורק בלי בעיה. סוג של קסם.
    הקניות שלך ניראות מגניבות. מאוד אהבתי את הסנדלים.
    תתחדשי!

    השבמחק
  6. וואו! איזה כיף לקבל כ"כ הרבה חבילות ביחד....
    שני זוגות הסנדלים הורסים את הבריאות. את שניהם קנית בארץ או בהזמנה ? לא הבנתי....

    השבמחק
  7. תודה תודה!

    טוב, בימים אלה אני במין מצב תועדתי של "נחליק הכל, העיקר שיגיע כבר ספטמבר ונעבור לדירה החדשה" אז שיחנקו עם הדוור הדביל שלהם. בסניף הדואר אמרו לי "טוב, לא הכל יכול להיות 100 אחוז נכון?". שנאמר, ווטאבר.

    בנוגע לסנדלים - החומים ורודים הם של אלדו מאסוס, לא יודעת אם יש אותם באלדו בארץ אבל הם ביו בהנחה של 30%. הטורקיזים צהובים חומים מ-Forever21 בעזריאלי ולחקתי אותם בפתיחת החנות, אז אני לא יודעת אם עדין יש אותם. אבל שווה להציץ, יש להם מחלקת אקססוריז גדולה.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים