יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

אפורה


שלום רב שובכם, קוראים נחמדים. השבוע הייתי בכל מיני מקומות ועשיתי כל מיני דברים וגם צילמנו, אני ואחרים, מה לבשתי על מנת תראו ותיראו. בקיצור, הנה כמה תלבושות.

תלבושת להשקת הספר עקורה
שמלונת של קו מרזילי
ג'ינס מנקסט (שנה שעברה)
שרשרת מנעמה בצלאל (שנת טיכו)
מעיל ממרקס אנד ספנסר (שנת טיכו)
תיק מרזילי (שנה שעברה)
סניקרז של נייק
סיכה מאטסי (שנת טיכו)

צילום - רני גרף
החגיגה להשקת המהדורה המודפסת של עקורה, שהוצא לאור, תורגם ואוייר בידי כמה מחברי המוכשרים, נערכה בחנות הנהדרת סיפור פשוט בנווה צדק והיתה מענגת עד מאד. הספר זוכה לביקורות מהללות ואני ממליצה לכם בכל לב לקנותו ולקוראו תחת פוך כזה או אחר.

תלבושת ל-She Codes
סוודר קימונו של Simply Be (שנתיים)
חולצה מגאפ
תחתונית טול של Carmakoma
ג'ינס מנקסט
נעלים משופרא


אין מה לומר, ככל שקר יותר, כך אני רוצה אפור יותר. אם איני טועה, השגעון לאפור בחורף התחיל אצלי בשנה שעברה, אבל מעולם לא היו בבעלותי כל כך הרבה מכנסים וחולצות אפורים כמו עכשיו, שלא לדבר על נעלים אפורות (מסתבר שאלה הנעלים שמתאימות להכי הרבה בגדים). תנו לי תלבושת רכה, מלטפת ואפורה מלמעלה עד למטה ואני מרוצה.

תלבושת להחלקה על מדרגות בגשם
מעיל של בלינקי
ג'ינס שחור של NYDJ
תיק של Monki
מגפוני גשם של Hunter (איביי, לפני שנתיים)


דקה אחרי שצילמתי את עצמי מקפצת בשלוליות דפקתי את הנפילה של חיי במדרגות ליד הכספומט (שיש רטוב ומגפיים רטובים הם שילוב גרוע מאד) וביליתי את היומיים הבאים חבולה ואומללה בבית. מדובר בתענוג מפוקפק, אז אני ממליצה לכם בחום להימנע.

תלבושת נוספת ל-She Codes
סרבל של מותק
חולצה מגאפ
נעלים משופרא
צעיף מ-H&M (ישן)

צילום - מעין ארבל
לפני שבועיים הייתי במכירה ביתית של הדס ממותק והתאהבתי בסרבל הזה, שהיה טיפה צר וקצר ברגליים. הדס לקחה את מידותיי והבטיחה לתפור ולשלוח לי סרבל לפי מידתי בהקדם. ואכן, השבוע נחת בביתי החבר הזה, שדומה לשמיכת פיקה רכה ונעימה ומתאים לי בול. הוא צר ומחמיא למעלה ורחב ונעים למטה ויש לו כיסים עמוקים ואני חושדת שאני הולכת לחרוש עליו עד קריאת שמע של שחרית. התכנית שלי לגביו כוללת משהו נחמד, עליו כותבת רשומה שתעלה פה בקרוב.

לכל המודאגים, אעדכן לפני סיום שהחבלות מחלימות לאיטן והגב והזרוע שלי מחליפים צבעים משחור לכחול לצהוב וחזרה לוורוד בקצב נאה ביותר. יחסית לשבוע שאת חציו ביליתי רתוקה לספתי, היה לי הספק לא רע בכלל. כך שסוף השבוע מגיע מבחינתי בדיוק בזמן ואני מתכננת לבלות אותו בלא לעשות כלום (חוץ משתי מסיבות, כתיבה מסיבית, ציור ועשיית בובות). 

אני מברכת אתכם בשנה לועזית טובה, נעימה ולא מי יודע מה פרובלמטית. קשה לצפות למי יודע מה משנה שתפתח בהשבעה של טראמפ, אבל לכו תדעו, אולי היא עוד תפתיע לטובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים