יום ראשון, 14 ביוני 2015

לא נוח ונינוח


שלום רב ילדות וילדים, היום נעסוק במכנסיים קצרים מג'ינס וסטיילונגם.

בשבוע שעבר תכננתי ללבוש את חולצתי המגניבה עם חצאית ג'ינס קצרה לחתולדת, אבל טרם צאתי מהבית גיליתי שהחצאית אותה תכננתי ללבוש נעלמה ואיננה (בינתיים היא נמצאה בתחתית סל הכביסה, מתחת לשני סוודרים). מאחר והיה כבר רבע לממש מאוחר מדי, החלטתי ללבוש מכנסיים קצרים מג'ינס במקום ולרוץ לדרכי אבל כשחיפשתי את המכנסיים האמורים מצאתי אותם מנמנמים על ערימת הכביסה. בשלב זה כבר אחרתי רשמית, אז החלטתי ללבוש את המכנסונים הקצרים החדשים יותר ולרוץ מהר למטה לפני שההסעה שלי בורחת. זו היתה טעות שביאסה אותי עמוקות.


אני לובשת 
מכנסונים ממוד קלות'
חולצה של סטלה ולורי
הנעליים הקדושות של נייקי

לא לובשים ראש של חדקרן עם דוגמת זברה
מה הבעיה בעצם? ובכן, המכנסים אמנם נוחים אבל הם קצרים מכדי לשבת בנוחות בחברת בני אדם מהוגנים ואת מרבית הערב ביליתי במשיכתם למטה, וזה היה מציק ולא אלגנטי בעליל. שנית, הקונספט של חולצת מעצבים מגניבה מעל למכנסונים נחמד כשלעצמו אבל החולצה הזו, חביבה עליי ככל שתהיה, עשויה מבד נוקשה שלא מתאים לבד הרך (דנים גמיש ורך כלשהו) של המכנסיים. בעוד המכנסיים מטפסים מעלה מעלה אל עבר ישבניי ניצבה החולצה סביבי בעמידה בלתי מתפשרת במקום ואני הרגשתי נבוכה ולא מגניבה בעליל, ואף אחד לא רוצה להרגיש כך באירוע חברתי. אקיצר, FAIL.

מסקנתי מהערב היא שהמכנסונים האלה טובים רק למטרה אחת, והיא ללבישה מעל בגד ים. שנית מצדה לא תיפול.


עד כאן המשבר האופנתי של השבוע. בסופ"ש נסענו צפונה ללעוס דברים שהשתיקה יפה להם ואני רציתי ללבוש משהו נוח וצבעוני. לפיכך, לבשתי את הגי'נס הקצרים הנאמנים הישנים שלי עם חולצה חביבה.

אני לובשת
מכנסיים ישנים מאסוס
חולצה מנעמי פלוס
עגילים ישנים מסוהו
הנעליים הקדושות מבלה


קל לראות שגם המכנסיים האלה לא היו מתאימים לחולצית מלמעלה, כך שטוב שלא היו נקיים באותו הערב.

השילוב הזה היה רך, נוח להפליא והרגיש מצוין גם בנהיגה הארוכה (אררוככהה) וגם במהלך בילויי היום וזלילותיו. הפעם המצב רוח האופנתי היה על הכיפאק, למרות שסך הכל מדובר על תלבושת מאד בסיסית. החולצות האלה של נעמי פלוס מגיעות במיליון צבעים ובמידה יחידה ואני זוממת לארגן לי עוד כמה כאלה בהזדמנות.

הצלמת היתה שבעה כל כך שלא העירה לי שהחולצה נתפסה לי במכנסיים

אז מה למדנו היום? למדנו שגם בלוגריות יכולות לפשל בלבושן ובגדול, שחשוב להתאים תלבושת לא רק מבחינת גזרות הפריטים אלה גם מבחינת סוגי הבד מהם הם עשויים, שלא יוצאים מהבית עם מכנסונים חדשים בלי לבדוק שנוח לשבת בהם ושצריך לנשק צפרדעים רבים לפני שמוצאים נסיך או מכנסיים נאמנים. ועכשיו חביבים, זמן לאכול כריך. שבוע טוב לכם וזהירות עם המכנסיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים