יום שבת, 27 ביוני 2015

תשוויצורה ומה לבשתי לתצוגת הפתיחה של אירוע יפה בכל צורה


ביום שלישי השבוע נערכה תצוגת אופנה בה הוצגו המעצבות שמשתתפות באירוע יפה בכל צורה של גאלה רחמילביץ'. לרגל האירוע הלכתי לשפצר מחלפותיי אצל ניסים.


החלטתי ללכת על בגדים של חברות שלא הציגו באירוע, כי הנחתי שכל שמלה של נומה, טליה או האני בי שאלבש תגרום שם לתקלת ברנדה וקלי בפרום

אני לובשת
חולצה של דורית בר אור לגולף
גופיה מעונות
ג'ינס מנקסט
נעלים משופרא
עגילים מאסוס


התצוגה היתה החלק הקל באירוע. החלק הקשה היה לסקר אותו בשביל השבלוג ביום רביעי. כל כך הרבה בגדים, כל כך מעט זמן. והיה ברור שלא אחזור משם בידים ריקות.

ראשית, ניצלתי את ההנחה כדי לקנות את טישרט הכוכבים החדש והרך רך רך של טליה. לאחרונה זרקתי את רב החולצות הקיציות שלי, בגלל שהן היו מחוררות beyond repair (תוצר של העובדה שנהגתי לשבת צמודה מדי לשולחן בעבודה) ומצאתי את עצמי לובשת את אותן שתי חולצות פעם אחר פעם עד שהן יצאו לי מהשנוז. אז בשבוע האחרון קניתי כמה חולצות חדשות וזו האחרונה שהוספתי לאוסף, והעיר שומן צהלה ושמחה.


את הדס מ-Motif פגשתי לראשונה באירוע. דיברנו קודם לכן וקבענו להיפגש בסטודיו שלה כדי שאכיר את הקולקציה לעומק, אבל לא הספקנו לעשות את זה לפני האירוע כך שזו היתה הפעם הראשונה שראיתי את הבגדים שלה פנים אל פנים (יש לבגדים פנים? נניח). הדס הציעה שאבחר לי בגד במתנה ואחרי התלבטות קשה בחרתי את השמלה הזו. לכאורה, זו שמלה שחורה פשוטה. אבל מדובר בגזרה מעולה שקרובה ורחוקה מהגוף בדיוק במידה. יש לה כיסים נחמדים והיא משדרת נינוחות סקסית מהסוג החביב עליי. מקדימה היא מהוגנת ומאחור יש לה מחשוף גב מחמיא, ואפשר ללבוש אותה גם הפוך אם רוצות. כבר שנה שניה שאני מחפשת ברזילי שמלת מקסי שחורה מבד כזה ולא מצאתי עדין אחת שנותנת תמורה ראויה למחיר. השמלה הזו זולה משמעותית מאלה שיש ברזילי ומוצלחת לאין שיעור מהן. אני הולכת להנות ממנה מאד.

הערה קטנה בנוגע לגובה - הדס שנמוכה ממני במספר סנטימטרים יכולה לנעול סניקרז עם השמלה אבל לי היא מגיעה עד אמצע הקרסול ולא מכסה אותו, כך שזה לא ילך ככל הנראה. אני אצטרך לבדוק אילו נעלים נוחות מתאימות לה, מאחר ולאחרונה כפכפים (הבחירה הרגילה שלי בקיץ) עושים לי כאבי גב שלא ברא הישבן.


כשעמדתי לעזוב את הדוכן של הדס, נזכרתי שהבטחתי לאחת הקוראות החתיכות למדוד את בגד הגוף שלה ולדווח איך הוא. מרגע שמדדתי, לא יכולתי לעזוב אותו. אני לא יודעת איזה קסם הדר נסכה עליו, אבל הוא הזכיר לי שיעורי ריתמיקה בנעמ"ת ואת מרק הסולת שאמא היתה מכינה לי כשהייתי קטנטונת. להבדיל מבגדי גוף אחרים לנשים, הוא שלם ונטול תיקתקים כך שהוא זהה למעשה לבגדי הגוף שלבשנו כילדות קטנות. גל הנוסטלגיה ששטף אותי, בנוסף לעובדה שיש לי אי אלו חצאיות (כולל טוטו שחור אחד) שאני לא לובשת כי אני מתקשה להתאים להן חולצה גרמו לכרטיס האשראי שלי לקפץ ליד של הדס ולבגד המקסים לקפץ אל השקית שאחזתי. מה אני אגיד לכם, אני מאוהבת וצופה מה לבשתי היום בסגנון גבי גרג בעתידנו.


הבגד האחרון שהצטרף לאוסף השקיות שלי הוא שמלת הגלידה החמודה הזו של צילה. צילה הציעה לי בעבר לקבל בגד במתנה, אבל סירבתי כי השמלה שהכי אהבתי היתה יקרה מאד ולא הרגשתי נוח לקחת אותה. אבל מיד כשראיתי את השמלה הזו הופיעו בעייני סימני $$ כמו בסרט מצויר ישן ולחשתי לצילה בקול צרוד זוכרת שהצעת לי לקבל שמלה במתנה? צילה המפוחדת הושיטה לי את השמלה במהירות ואני תחבתי אותה לשקית ורכבתי אל השקיעה עייפה ומרוצה משאירה מאחוריי ענני אבק קטנים.

השמלה הזו עתירת בד, והחצאית שלה כבדה ונחמדה כמו שאני אוהבת. היא נעימה ללבישה ואני צופה לנו עתיד ורוד וירקרק ביחד.


עד כאן תשוויצנו לשעה זו. אני חושבת שהמעצבות שהשתתפו באירוע התפתחו יפה מהפעם הקודמת שגאלה ערכה אירוע דומה. היצע הגזרות והסגנונות התרחב משמעותית וכמעט בכל דוכן מצאתי משהו שדיבר אליי. בפרס המעצבת המבטיחה של השבלוג זוכה, ללא ספק, הדס אביקזר ממוטיף. אני בטוחה שהיא תופיע פה רבות בעתיד הבא עלינו לטובה. השבוע, אגב, אני מתכננת להגיע לסטודיו של מותג שאני לובשת כבר שנים רבות ואת מעצביו טרם פגשתי. אני מאמינה שיהיה נחמד ומעניין. ועכשיו קוראים יקרים, יש צנצנת של נוטלה עם השם שלי עליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים