יום חמישי, 29 בינואר 2015

מה לבשתי השבוע?


היוש מטריפוניים, מה חדש אצלכם?

ראשית, רציתי להודות מקרב לב לכל המגיבים, המחזקים וכותבי המיילים וההודעות הפרטיות בעקבות הרשומה שפרסמתי בשבוע שעבר. קיבלתי כל כך הרבה תגובות מחזקות, עוזרות ותומכות וגם עזרה בחיפוש עבודה (קיפ דם קאמינג!) ולמרות שלא היה לי הכח להגיב על כל אחת ואחת מהתגובות בזמנו, אני מעריכה ונוצרת כל אחת מהן. אני שמחה לבשר גם שאני מרגישה הרבה יותר טוב השבוע. ראשית, עצם החשיפה עזרה לי. היא גם הקלה על רגשות האשמה שיש לי בקשר לעיכוב האפי בענייני התמורות לקמפיין המימון (תודה על ההבנה!) ובאופן כללי, אני מרגישה קלה יותר. אני באמת ממליצה מקרב לב לכל הקוראות והקוראים שמשהו מכביד עליהם, לחלוק אותו עם אחרים. מרגע שהבושה והבדידות חולפים, הכל נהיה קל יותר.

אבל החלטתי שהיום יהיה קליל פה, אז אתם יודעים מה לא היה לנו הרבה זמן? מה לבשתי היום! השבוע חזרתי לצאת מהבית יותר, ולראות אנשים שגם ראו אותי ולכן לבשתי בגדים ואפילו (הו הו הו) התאפרתי קצת והשפרצתי בושם. חברת בני אדם, אני אומרת לכם, זה הדבר האמיתי. אז מה לבשתי השבוע אתם שואלים? 

תלבושת לפגישה עם קוראת יקרה שהיא גם אשת השמה בהייטק (עדי, את לא יודעת כמה עזרת לי. המון תודה שוב, הפעם מעל גלי הָאֲתָר).

אני לובשת
שמלה של טליה
סריג ממוד קלות'
צמודונים מרזילי (ישנים לאללה)
מגפונים משופרא

 אני רוצה לציין לטובה את הסריג הזה, שמוד קלות' מוכרים בכל מיני צבעים. הוא מושלם ללבישה מעל שמלה כשקריר. מאחר והוא מגיע מתחת לחזה ולא למותן, הוא לא הורס את הנפילה של שמלות בגזרות רבות ושונות. 


בערב אחר הוזמנתי לטעימת יין של יקבי רמת הגולן שנערכה במסגרת אירועי תערוכת סומלייה בהיכל התרבות. היה טעים ונעים ולבשתי בגד.

תלבושת לטעימות יין
חולצה מנקסט
צמודוני "עור" מאסוס
נעלים קדושות משופרא
תיק מזארה

אני מחבבת מאד את החולצה הזו של נקסט, שנראית כמו סריג שמתחתיו חולצה מכופתרת. יש לי אותה גם בג'ינס והיא מאד רכה ונוחה. אורכה הופך אותה לחצי טוניקה, וזה מאד נוח ללבישה עם מכנסיים צרים או חצאיות מיני כמו שאני אוהבת לאחרונה. הנעלים קדושות כי אני נועלת אותן כמעט כל הזמן. חדי העין ודאי הבינו בהן פה כבר בעבר.


ולסיום, תלבושת לרצף פגישות וסידורים.

אני לובשת
עליונית של דינה גלאס מרזילי
שרשרת מרזילי 
חולצה שחורה מנקסט
גופיה כחולה מנקסט
ג'ינס מאוונס 
הנעלים הקדושות משופרא

את העליונית הזו קניתי שנה שעברה וזו הפעם הראשונה שאני לובשת אותה, בוז שרונה, את שבלוגרית רעה. את הג'ינס קניתי עכשיו בלונדון, והם המכנסים היחידים שמדדתי באוונס ומצאו חן בעיני. יש להם רגל רחבה וזה מאד חביב עליי לאחרונה. את השרשרת לא ראיתי שנתיים לפחות ולכן הנחתי שמכרתי או נתתי אותה למישהו (כי כשקניתי אותה סרט הסאטן שלה עצבן אותי ולא ענדתי אותה כמעט). אבל השבוע מצאתי אותה מתחבאת במאחורה של מגירה ערמומית במיוחד ומיד שלפתי אותה וציוותתי בשמחה לעליונית הזו. מה שבא ללמדנו, שלפעמים מרחק עושה טוב למערכות יחסים.


איך חזרנו בהנף מקלדת להיות שבלוג אופנה הא? זה משהו לא נורמלי. זהו לעת עתה. בשישי הבא טליה ואני עורכות את המכירה העונתית שלנו, עם בגדים ואביזרים יד שניה מארוני ומבצעי סוף עונה מוקדמים על קולקצית הסתיו-חורף של טליה. פרטים בקרוב ועד אז, תהיו בריאים ושמחים וסופשבוע נעים לכולם.

3 תגובות:

  1. בעקבות המלצה שלך קניתי גם אני את החולצה הזו מנקסט, אבל אצלי הצווארון יוצא מקומט לגמרי מהכביסה. יכול להיות שיש להם מהדורה מיוחדת לסלבים? לא פייר!

    השבמחק
  2. הי שרונה, תודה על השיתוף. את נראית מקסים, בעיקר בלוק האחרון. המשך סופ"ש חמים ונעים, תמי

    השבמחק
  3. צאלה, זה ממש מגעיל מצידם. אצלי זה נראה בסדר, למה? למה?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים