יום חמישי, 22 בינואר 2015

הקופסה החמודה בעולם


בעולם מסתובבות אינסוף חבילות הפתעה. יש חבילות טיפוח, וחבילות עם מוצרים לגיקים (שלא שולחות לישראל, בוז!), וחבילות עם גאדג'טים וחבילות עם טחינה. אבל לפני כמה שבועות נחתה על מפתן דלתי (טוב, על דלפק סניפי) החבילה החמודה בייקום - Kawaii Box. ככה זה כשאת בלוגרית ורודה וחברות בינלאומיות מחליטות לשלוח לך חבילות ורודות בתמורה לכך שתסקרי אותן. ורוד זה השחור החדש, תזכרו.

Kawaii Box היא קופסת הפתעה חודשית שמכילה עשרה עד תריסר מוצרים חמודים רצח מיפן וקוריאה עם משלוחינם בינלאומי (הידד) ובעלות של כ-75₪ לחודש באמצעות פייפל, כאשר יש תוכניות מנוי ארוכות טווח שמוזילות מעט את המחיר. יש להם הסכמי עבודה עם מיטב מותגי האיזה מאמי!!! בהם טוטורו הנפלא של מיאזאקי וסאנריו, יצרנית הלו קיטי וחמודים רבים אחרים.

הקופסה מגיעה ארוזה בורוד, כראוי, ועם ברכה בכתב יד (שזה תמיד נחמד).

ובפנים - כל טוב הארץ, אם הארץ היא יפן או קוריאה.


וגם חטיף שטרפתי חמש דקות מרגע פתיחת הקופסה. מעין מקלות בייגלה מצופים שוקולד, זה היה מאד טרי ומאד טעים.

בחבילה יש לוח שנה חמוד בצורת כבשה טובת לב, מדבקות של פנדות תלת ממדיות, ליפ באלם בצורת עוגה טעימה, גרבים קטנות עם שפן, מגבת מתנפחת ועוד שטויות חמודות. אבל הכוכב של החבילה הוא ללא ספק הבחור הזה.

זהו חתולי, במקרה שלא זיהיתם. פודינג העצלנית הממולאת התאהבה בו מיד כשהוצאתי אותו מהקופסה וביקשה שאוריד את המתכות המחוברות אליו (מחזיק מפתחות) כדי שתוכל לשחק איתו. אני, כידוע, סאקרית מוחלטת של פודינג ועושה כל מה שהיא מבקשת (כל עוד זה לא כרוך בלקום מהספה) ומאז הילדה הממולאת לא עוזבת את חתולי לרגע. להוכחה, הנה צילום שלי חולה כמו כלבית ואומללה כמו אלוהים יודע מה יחד עם פודינג שמזדהה איתי עמוקות וחתולי שנראה מרוצה כי חולים ואומללים או לא, מחבקים אותו וזה מה שחשוב.


איזה חתול זה, באמא שלי. כולו תכול ורך.

אז נכון, אני קשישה ואם לעצלנים ממולאים בישראל, ועדין כיף לקבל חבילה מלאה בפיצ'יפקעס חמודים מדי פעם. אני חושבת שכל חובבי הקיטש היפני-קוריאני יהנו מהחבילה הזו. אנשים צעירים יותר יהנו על אחת כמה וכמה. אם הייתי מקבלת את החבילה הזו כשהייתי בת 15 הייתי מקפצת להנאתי במשך זמן רב. יש פה מגוון מאוזן של דברים חמודים סתם ודברים חמודים שאפשר להשתמש בהם, וזה המפתח לקופסת הפתעה טובה.

אם התעורר בכם החשק, תשמחו לשמוע שהחברה לא רק שלחה לי חבילה אלא ניאותה גם להגריל קופסה במתנה בין הקוראים. כדי להירשם להגרלה, יש צורך בחשבון פייסבוק איתו נרשמים פה למטה. אם זו לא חברה חמודה, אני לא יודעת מי חמוד.
הזוכה יבחר או תבחר בעוד שבועיים. בהצלחה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים