יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

קמפיין השמינמון ממשיך - היעד השני הושג ותמורות חדשות ומעולות


את קול צהלולי השמחה (הגרמניים, יותר דומה ליודל תכלס) שלי שמעו שלשום בכל השכונה - גייסנו מעל 10,000₪ בקמפיין מימון ההמון של השבלוג! וכאילו זה לא מספיק, עוד עשרה ימים שלמים לפנינו ואנחנו ממשיכים בעוז אל היעד הבא! מעולם לא הרגשתי כל כך מוערכת, שמחה ומתרגשת ואפילו הווירוס המניאק שמצץ את מיצי כל שבוע שעבר לא הצליח להרוס זאת. אני מודה לכל המשקיעים מקרב לב!

סרטון התודה האנכי

אבל לא התכנסנו כאן כדי לשמוע אותי משתפכת (הלא את זה עשינו בשבוע שעבר, ומי שכותבת על המחשב בעבודה לא יכולה להרשות לעצמה לכתוב אותו דבר פעמיים). במקום זאת אספר לכם בקצרה על כמה תמורות חדשות שנוספו לקמפיין לפני פרוץ החג ואלה שעלו הבוקר, ואשחרר אתכם לדרככם ואותי לעבודתי. אנחנו חותרים כעת לעבר יעד חידושים וריגושים שאחריו נמצא היעד שאני הכי מצפה לו, מהפכת סרטוני הוידאו של השבלוג!
מפת היעדים המעודכנת של הקמפיין

כל כך הרבה סימני קריאה יש ברשומות האלה, הקמפיין ממש מרגש אותי כפי שאתם רואים. טוב, הנה מידע על התמורות החדשות והחדשות יחסית בקמפיין.

  • ערב טוב לך את מושבלגת - על התמורה הזו חלמתי מתחילת הקמפיין, ערב מפנק לקוראות (וקוראי, כמובן) השבלוג שיערך בבית הקפה התל אביבי החביב עליי, השוגר קפה (שעובר שיפוצים בתקופה הקרובה ויהפוך עד מועד האירוע לשוגר קפה המחודש).

    הערב יפתח במינגליג ולאחריו ארוחת ערב מלווה ביין או משקה קל לבחירתכם. איזו ארוחת ערב, אתם שואלים? ובכן ראשית, טעימה מאד. שנית, תוכלו לבחור בתפריט הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח  שהוא בשרי, צמחוני או טבעוני (כי כזה הוא השוגר קפה, גם טעים וגם ידידותי למגוון סועדים).

    אום נום נום ופינוקים בשוגר קפה

    אחרי הארוחה, יהיו הרצאה שלי (טרם החליטותי אם אני רוצה לדבר על קבלה עצמית או על עשר הדברות לקניות ברשת, אתם מוזמנים להשפיע!) והרצאה של טלי שרף חזן, המעצבת והבעלים של סטודיו טליה, חברה טובה ומעל הכל - יזמית שיודעת לחלום וגם לבצע. היא מהווה דוגמה אישית ל-Fearless Living שכולו עשיה (אני לא חובבת גדולה של הסוד ושיטות דומות, כידוע. אני מבכרת עשיה על דיבורים). טלי תדבר על הדרך מחזון למימוש ותיתן לכם השראה וכלים למימוש החזון שלכם, עסקי או אישי. בסיום הערב נשלח אתכם הביתה עם שקית פינוקים, כי חשוב לעשות לחבריך מה שאהוב עליך ואני אוהבת פינוקים.

    נכון זה נשמע נפלא? אני לא יכולה לחכות כבר לפגוש ולפנק את כולם. יש 22 מקומות לערב, שיערך בינואר 2015, במחיר 285₪ המושב. יהיה כיף לבוא עם חברה (או חבר) ולבאים בגפם, אני מבטיחה שתפגשו אנשים נהדרים ותהנו אפילו אם לא הכרתם איש מהם לפני כן. אחרי הכל טלי, אני וצוות המקום נדאג לכם.

  • חבילת הפינוקים המסתורית האולטימטיבית - הקהל דרש ולכן הקהל מקבל! חבילת פינוקים נוספת, גדולה ומגניבה יותר מקודמתה, ובה מוצרי טיפוח (שלא נוסו על בע"ח), נייר ופיצ'יפקעס שבחרתי במיוחד בשבילכם. כי הכי כיף בעולם לקבל חבילת הפתעה בדואר.

  • אוגר ויותר - תהליך תכנון התמורות למשקיעים ארך שבועות ארוכים, במהלכם חשבנו (אני וצוות המוחות שלי) איך אני, שרונה ראובני, יכולה לספק למשקיעים בקמפיין מוצר יחודי שיהפוך את ההשקעה לכדאית אף יותר. מוצר שיש לו ערך מוסף, משהו שחשיבותו האמיתית רק מתעצמת עם הזמן והשפעתו על איכות חיי המשקיע ועסקיו רחבת יריעה. התשובה הברורה היתה אוגר. וכך אני שמחה להציע למשקיעים החדשים אוגר קטן מלאכת ידי, בפורמט מגנט או כרית סיכות. תמורת השקעה של 75₪ תקבלו אוגר שהכנתי במיוחד בשבילכם, את הקמע לקניות באינטרנט ושמכם יונצח בהיכל התהילה של השבלוג.

    אינטילגנציה גבוהה

    ביצועים גבוהים
  • ביקור מפיית התוכן - תמורה שמתאימה לבעלי אתרים, בלוגים ועיתונים המעוניינים שאכתוב עבורם כתבה או רשומה. תמורת 500₪ וקרדיט (כמובן) אני אספק לכם תוכן שרונאי דלוקס באיכות הגבוהה ביותר, בליווי צילומים (אם תרצו). כל עוד הנושא עומד באמות המוסר שלי (כבוד לקוראות ולקוראים וגילוי נאות) יהיה דיסקו חציליים.

אוקי, זהו לעת עתה. המון תודה למשקיעים ולכל מי שמספר על הקמפיין ומשתף את חבריו בכתובתו באתר מימונה. ואם כבר מדברים על מימונה, אז המון תודה גם לצוות האתר ובעיקר לאריק שמלווה אותי מתחילת הקמפיין ועונה לכל שאלה במהירות ויעילות. הידד לאריק, הידד למשקיעים והחברים והידד לאוגרים באשר הם. חג שמח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים