יום ראשון, 6 באפריל 2014

לכל שבת יש מוצאי שבת שלובשים בהם משהו


שולם עליכם. אני עובדת על כמה רשומות מורכבות, הדורשות תחקיר, וכתוצאה מכך לא ממש עדכנתי פה לאחרונה. לפיכך, החליטותי להעלות מה לבשתי היום קטן, למען יראו ויראו והנה הוא לפניכם. 

הירוקת החשמלית הזו היא תיק הקיץ החדש שלי משופבופ. עליי להודות שאני לא מרוצה מהקניה. התיק קטן משחשבתי, הרצועה שלו קצרה מדי (הוא מיועד לנשיאה באלכסון, אבל אם אני נושאת אותו באלכסון הוא מגיע לי לגובה הפופיק וזה גורם לי להראות כמו ילדה בת ארבע בדרך לגן) והתאים החיצוניים שלו הם אסון (יצאתי מהבית אתמול עם כמה דברים באחד התאים האלה וחזרתי בלעדיהם). בקיצור, אני מאוכזבת. אבל הי, זה מה שקורה כשקונים תיק בחנות מקוונת בלי למשש ולבחון אותו בעין חיה לפני כן. מסקנה - אל תקנו במקוון תיקים שלא ראיתם במו עיניכם.


הלאה.

קניתי סוף סוף צְמוּדֶנִים מאד מאד צמודים ולכן אני יכולה סוף סוף לנעול את הגורילות שלי בלי הפרעה וכפי שהתכוון המשורר. שפתיים יישקו!


ומאחר ואני מאד אוהבת את הגורילות שלי, הזמנתי מאטסי עגילים נאים שיתאימו להם - האחד משובץ בחלקה הקדמי של גורילה קטנה והשני מעוטר ישבנים.


וזוהי תלבושת המוצ"ש שלי בשלמותה
 טוניקה של קארין A מרזילי
צְמוּדֶנִים מנקסט
נעלים של ג'רמי סקוט לאדידס
עגילים מאטסי
תיק של דיאן פון פירסטנבורג 

 

וזה העדכון הקצרצר שלי לערב זה. מקווה שנהניתם ולמדתם איתי את הלקח. ומהו הלקח אתם שואלים? ובכן, הלקח הוא - לא להתפתות לעסקאות בשטח, אחרת תאכלו אותה בחזק ותאכלו אותה בגדול. שבוע טוב לכולם!

2 תגובות:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים