יום ראשון, 13 באפריל 2014

חדשות מתחום הלבוש השמנמן ובצידן, התמונות הגרועות בתולדות השבלוג


קוראים יקרים, לבשתי שק ואפר במידות גדולות כדי לכתוב רשומה זו, המעוטרת בצילומים הגרועים בתולדות השבלוג. חציי בושה חציי כלימה וחציי רצון עז לרכוש סלולרי עם מצלמה טובה יותר. אז למה, אם כך, אני מפרסמת את הצילומים האלה, ודאי תשאלו? כי יותר משחשוב שאני אראה נורא יפה בצילומים חשוב שהקוראות השמנמנות פה יקבלו מידע על חנויות בהן הן יכולות למצוא בגדים שווים במידותיהן. אז יאללה, הרכיבו משקפים ובואו נגמור עם זה.

מאחר ולא כל הקוראים פה מנויים על דף הפייסבוק של השבליג, החלטתי להעלות גם כאן צילומים אלה של בגדים שמדדתי בחנות של סאקס בקניון רמת אביב. לא חיפשתי בגדים ברשת זו מאז שנכנסתי פעם לסניף שלהם בקניון עזריאלי המבחיל כדי להסתכל על שרשרת שמצאה חן בעיני והתקבלתי באין לנו ת'מידה שלך עוד לפני שהספקתי לפתוח את הפה.

נכנסתי לחנות להציץ על מוקסינים שראיתי בחלון ולהפתעתי גיליתי שבהחלט כן יש להם בגדים במידתי. המוכרות היו אדיבות מאד ועזרו לי למצוא כל מיני בגדים צבעוניים וחמודים במידתי. רב החולצות והשמלות מגיעות עד מידה 4 שטובה לי בהחלט והמכנסים עד מידה 46 (לא מדדתי כי הנחתי שיהיו קטנים עליי). הבגדים שלהם מאד יפים, צבעוניים באופן עדין ואלגנטי ומאד לא מתאמצים. החברה ישראלית, למרות שזה ממש לא נראה ככה, והמחירים בינוניים עד גבוהים (בין 150 ל-1200 ש"ח). חלק גדול מהבגדים מתאימים למידה 48-50 ויוצאים ללא ספק מהשטנץ השמן המצוי ברשתות ישראליות אחרות.


ואם כבר בצבע עסקינן, קפצתי לטליה בבית טפר לדסקס כמה דברים ולהציץ על המכנסים החדשים שהגיעו היום מהמתפרה, וראיתי כי טוב. המכנסים (אני לובשת מידה 4 מתוך 4) הם בגזרת סקיני ג'ינס קלאסי אך עשויים מבד נעים להפליא שלא תרצו להפסיק ללטף (אני הפסקתי לדקה כדי לצלם ואז המשכתי) ומגיעים גם בכחול ואמרלד ועולים 389₪. בנוסף, טלי הוציאה מהמחסן בגדים מהקיץ הקודם שנמכרים בחצי מחיר וגם הם מוצלחים מאד. הבטחתי לחזור לצלם כמו שצריך בהזדמנות אחרת, ואני מבטיחה להראות לכם תמונות בהן אני לא נראית כמו משולש הפוך נטול פוקוס.


ולסיום, מה לבשתי היום מהיר שנראה גם הוא כאילו צולם בידי סבתו של אבי מאשה, עליה השלום. בזמן האחרון בא לי ללבוש שחור מלמעלה עד למטה, וזה מה שאני עושה (איפה אני ואיפה העקרונות הנעלים שלי, צק צק צק).

תלבושת ליום עבודה
חולצה של הגר אלמביק (של אמא)
מכנסים מרזילי (ישנים)
עגילים מסוהו (מתנה ליומולדת)
נעלי איירמקס של נייקי
תיק של דיאן פון פירסנטבורג



לסיום, צילום של הנעלים שצולם במצלמה שמצלמת תמונות עם פוקוס והכל! כמה חדשני. צילמתי אותן ביום שקיבלתי אותן, אחרי שהחלטתי שהן מושי-מושלמות ואוהב אותן תמיד. האם ראיתם אי פעם התאמה כזו בין תיק וסולית נעל? הא? הא? פיגוז.


זהו, מספיק סבלתם. בפעם הבאה אני מבטיחה לכם צילומים לעילא ולעילא! בינתים אאחל לכולכם חג שמח וחופשה נעימה. פינקי וברבי, כפי שאתם רואים, כבר נסעו לצפון היום בבוקר.


2 תגובות:

  1. חג שמח גם לך שרונה,
    את אחת המשמחות, אם לא ה-!

    (אני יודעת שהגיע הזמן להוציא את הביטוי הזה לגמלאות, אם לפעמים הוא משמח אותי וחשבתי שהשילוב ביניכם יהיה משמח במיוחד)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים