יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

אני מגישה עגיל בחלב אמוק


השבוע צפיתי בסרטון הזה של אושיית הסטייל הבינלאומית גאראנס דורה, שעניינו הליכה על עקבים. הליכה על עקבים מעניינת את סבתי, אבל התספורת החדשה של גאראנס מעניינת אותי קצת יותר ובאופן כללי לסרטונים שלה יש אוירה אירופאית שיקית, ואמרו גאראנס דורה היא שלי גרוס הבינלאומית פלוס גמד.


מאחר והוצאת עיקר מטפל היא הספציאליטה דה לה מזון שלי, זיהיתי מיד את הדבר המעניין באמת בסרטון, והוא העגיל הזה שעונדת קרוליין איסה, שהחלק המענין בו נמצא מאחורי האוזן, כחלק מהפרפר שמצמיד אותו לתנוך.


זיהיתי והתאהבתי ורציתי גם. השאלה היא, איך קוראים ליצור כזה ואיפה מוצאים אותו? משחק בלשים קצר העלה שיש לו כל מיני שמות בכל מיני מקומות, והנפוצים בהם הם Swing Earring ו-Reverse Earring. אלה של קרוליין יקרים, מן הסתם (אני חושדת שמדובר ביהלומים שם למטה) ולא עלה בידי למצוא גרסה מעודנת ונעימה כל כך. אבל כן מצאתי כל מיני אופציות אחרות בכל מיני מחירים. 

באלי אקספרס וכל מיני אתרים סיניים אחרים אפשר למצוא עגילים כאלה בדולרים בודדים, אבל הם כל כך נוצצים וזולים למראה שלא אטרח אפילו לקשר אליהם. אבל באסוס, מסתבר, היו כמה נחמדים שפספסתי בשיטתיות בשבועות האחרונים ורובם כבר אזלו מהמלאי.



באטסי יש מבחר מצומצם מאד של מועמדים. בכלל, אטסי זה ממש לא מה שהיה פעם. הם שינו את מדיניות האתר, שעד לא מזמן היתה נוקשה מאד בנוגע לזהות היצרנים וגודל המפעל בו מיוצרים הפריטים למכירה. היום, ככל הנראה בשל אהבתם לכסף, הם מאפשרים גם למפעלים גדולים וסיטונאים למכור באתר שהופך ונהיה דומה יותר ויותר לאיביי\שמעטסיה סינית סטנדרטית וזה די מעציב אותי, כמי שהיתה פעילה שם כמעט מיום פתיחתו.

העגילים האלה, שנמכרים בנפרד וכל אחד מהם עולה 91₪ לפני משלוח הם המועמדים המובילים לרכישה כרגע. אני אוכל לענוד אותם כפי שהם וגם כחלק אחורי עם כמה מהעגילים המוזהבים שיש לי.


באותה חנות מצאתי גם את אלה, שפשוטים מדי לטעמי. הם עולים 69₪ לעגיל לפני משלוח.


חברה שלחה לי הבוקר לינק לאפשרות נוספת, שלא עונה על דרישתי לעיצוב אלגנטי וגזעי, אבל חמודה לאללה - עגילי חתולסקי שנמכרים גם הם בנפרד ב-53₪ השפם. 


בנט א פורטה יש כמה אלטרנטיבות יקרות ויפות של מריה בלק. יש למשל את העגילים האלה, שמחירם 1063₪.


שלא לדבר על אלה, שיפהפים בעיני ומחירם 1366₪

ויש את האופציה הגאראנס דורית, שמאז שהסתפרה קצר גם היא בקריז לעגילים קטנים ופרועים. אלה עגילים של פמלה לאב, שתכשיטים שלה מופיעים בבלוג של גאראנס לעתים קרובות.


אם הייתי מחליטה להתפרע, הייתי הולכת על גרסת השפיצים עם היהלום. אבל לא עכשיו. אני אחכה בסבלנות עד שהטרנד ישמין טיפה ויהיה מגוון מספק יותר. אני מקווה שזה אכן עומד לקרות ואם לא, שאלה יהיו הצרות שלי.

אגב, אם אתם מכירים מעצבים ישראלים שיש להם עגילים כאלה בחנויות פיזיות שאשכרה אפשר לבקר בהן, אנא ידעוני!

3 תגובות:

  1. יש בנחלת בניימין מישהי שעושה עגילים כאלה , בעיקר פרחוניים אבל ממש ממש יפים

    השבמחק
  2. ככה על הבוקר ? אני כבר מוכנה לקנות חצי מהעגילים שהעלית, אבל אין לי 1100 ש"ח לעגילים.

    דרך אגב, ממתי מתמחרים עגילים בבודדים ?

    השבמחק
  3. הדסה - עגילי מתכת?

    אודליה - זה רשע גולמי, אני יודעת. נראה לי שחלק מהמעצבים מגדירים את העגילים האלה כ-Ear Cuff מה שנותן להם גושפנקא לתמחר בבודדים.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים