יום שבת, 13 באפריל 2013

מה חדש


שלום סלרים וארטישוקיות ירושלים. התאמינו שברגעים אלה ממש מתבשל לו על הכיריים צלי ביין עם ירקות שורש טעימים?

הבעיה עם צלי ביין עם ירקות שורש טעימים היא שהוא דורש בישול של שלוש וחצי שעות, וברגעים אלה בדיוק מלאה שעה יחידה לבישולו. אם זה לא הזמן לצלם, לערוך תמונות ולכתוב רשומות אני לא יודעת מתי כן.

אתמול חזרתי להרצליה, עיר ואם, לביקור אצל השיננית ורופא השיניים וניצלתי את ההזדמנות לשוטט קצת בחנות הקוסמטיקה הזולה החביבה עליי מתחת למה שפעם היה קופת חולים מכבי ברחוב הנדיב פינת סוקולוב. חידשתי את מלאי סכיני הגילוח שלי (רק שם מוכרים את הסוג שאני אוהבת) ולשמחתי מצאתי גם מארגן לקים שעלה שישים ש"ח ונראה בול כמו מה שאני צריכה. עד היום הלקים שלי היו בסלסלות ותפסו המון מקום ולא היו נוחים לבחירה ושליפה. למתקן הזה יש שלוש קומות והוא מיועד ל-45 לקים אם איני טועה. אני לא יודעת כמה הנחתי עליו, כי לקים מסוימים מגיעים בבקבוקונים צריך ואחרים בבקבוקונים שמנמנים. בכל מקרה, מיינתי אותם סוף סוף לפי גוונים והופ! סדר וארגון גאלור.


כלב הים, למי שתוהה, הוא קרם ידים מאיביי. על תיק הכלבלבים שמכיל כל מיני דברים לציפורניים כתבתי כבר כאן.

חדר השינה הוא האחרון בחדרי הבית שטרם עוצב לשביעות רצוני, ולכן טרם הראיתי לכם אותו. הטואלט (הנה הקודם מהדירה האחרונה ששכרתי) לעומת זאת הגיע סוף סוף למצב משביע רצון והנה הוא לפניכם.


המראה הגיעה מחדר השינה של אבא ואמא והשידה מאיקאה. שרשרת הנורות (אני לא מרוצה ממנה, אבל בינתים זה מה יש) מקארה. קולב הקטיפה השחור שעליו תלויות שרשראות הוא מפריימרק. בצנצנצת הגדולה יש מברשות איפור נקיות ובקטנה יותר, מלוכלכות (ככה אגב הכנתי את הצנצנות). הבקבוקים והבשמים מונחים במתקן לתבלינים שקניתי בטולמנס.


המגירות של השידה מרווחות למדי. בראשונה נמצא האיפור שלי, מסודר בכל מיני קופסאות ובארגוניות שקניתי באיקאה ובהום אורגנייז. יש שם מספיק מקום גם למוצרים חדשים שאני שומרת ולמכשירי השיער שלי.


עד כאן סדר וארגון.

מאחר והשבוע היה עמוס מאד בעבודה וחזרתי הביתה נטולת אנרגיות מדי ערב, לא כיבסתי יותר מדי ימים ברצף מה שיצר משבר כביסה. כהרגלם של משברי כביסה, נחת עלי זה דוקא ביום שישי כשיצאתי לסרט ורציתי ללבוש בגדים לבית הקולנוע. כתוצאה מזה נאלצתי להסתדר עם מה שיש, וזה עבד מהמותן ומטה ונכשל דלוקס מהמותן ומעלה.

אני לובשת
חולצה* מגאפ
ג'ינס מאסוס
צמודונים מרזילי
נעלי סירה מפריימרק
תיק מזארה

 * שמשמשת בימים כתיקונם כפיג'מה, בגלל שהיא מאד נעימה מחד ולא מחמיאה בשיט מאידך, כפי שאתם רואים.


תשמחו ודאי לשמוע שברגעים אלה ממש מתיבשת על החבלים מכונת כביסה אחת והשניה כבר טעונה ומחכה ליריית הפתיחה שלה. חוץ מזה, הבאתי את שמלת האימה מאסוס לתופרת שתהפוך אותה לחצאית יפה, וגם שני ג'ינסים חדשים שצריכים הצרה ובקרוב יכנסו למחזור.

ועוד יותר תשמחו לשמוע שלרגל חגיגת חצי מיליון ההיטים של השבלוג שהיתה בשבוע שעבר, תערך פה אחרי החג הגרלה חגיגית עם כל מיני תופינים. הידד וחג שמח לכולם!

Zion Flutterbutt

7 תגובות:

  1. אין ספק שאת מאורגנת להפליא.

    המתקן ללקים שיחוק אמיתי, כמו המתקן לתבלינים שהסבת לבית לבשמים. מותר לגנוב את הרעיון ?

    השבמחק
  2. בטח בטח. האמת שרציתי לקנות מגש-מראה כזה, אבל לא מצאתי אחד במחיר סביר ותכל'ס גם טפשי לשים מראה על מראה (ועוד מתחת למראה, ישוע). בסוף מצאתי אחד במחיר מעולה אצל מיס אטוואל אבל אני משתמשת בו בסלון.

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את המתקן ללקים ולבשמים!

    השבמחק
  4. השידה מהממת! אין מצב שאני הייתי מתמודדת עם סימני האצבעות :)

    השבמחק
  5. תודה!

    למען האמת, הבעיה המרכזית היא שרואים עליה כל טיפת אבק. טביעות אצבעות דוקא אין.

    השבמחק
  6. מהפרי שופ? 60 ש"ח? אני בדרך לשם

    השבמחק
  7. עכשיו שאת אומרת, נדמה לי שזה אכן שם החנות. תשאירי שם כמה, יש לי רשימת קניות (כמה "טוב" שאני חייבת לחזור לרופא השיניים בקרוב).

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים