יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

ווט אבר נקסט?

אחת הסיבות שאני אוהבת לנסוע ללונדון היא שכיף לעשות שם קניות, ספציפית - קניות בגדים. במשך שנים רבות, היתה Whistles בקובנט גרדן החנות האהובה עליי (אפשר למצוא בגדים שלהם באסוס). זאת חנות שמזכירה את רזילי בכך שהם מחזיקים אוסף של מעצבים צעירים ומגניבים אותו מכרה במחירים מופרזים. אבל בשנתיים האחרונות זה פשוט לא מה שהיה פעם. המחירים עלו, והמגניבות ירדה עד נעלמה. גם היצע המידות ירד וכיום קשה לי מאד למצוא שם בגדים במידה שלי, דבר שלא כל כך מפריע לי כי ממילא אין שם משהו שבאמת הייתי רוצה ללבוש. חבל.

את החור שנוצר מילאה חנות שאני מכירה כבר שנים ארוכות ונמצאת לאחרונה במגמת השתפרות והיא Next. המידות מגיעות עד 18 בכל הדגמים ולעתים קרובות גם ל-20 ו-22 (אני חושדת שהם מייצרים 22 בדגמים שיצאו להם צרים מהצפוי). בביקור האחרון שלי שם באוגוסט קניתי בגדים במידות 18-22 (מה שגורם לי לחשוב את מה שכתבתי בסוגריים הקודמים). הבדים שלהם טבעיים משל דורותי פרקינס (שהכשל הכמעט יחיד שלהם הוא שהם עובדים עם בדים סינתטיים שמתאימים לאקלים אירופאי אבל לא לישראל), הסגנון נע בין סולידי (חליפות מצוינות לעבודה) לחמוד (חולצות עם הדפסים חמודים, פיג'מות כיפיות, גרביים חמודים וחמועלים מוצלחים). יש להם גם בגדים בסיסיים נחמדים, כדוגמת טייצים וגופיות. בקיצור, יופי טופי.

למה אני מספרת לכם על זה עכשיו? ובכן, משתי סיבות. הראשונה היא שביקשו ממני לעדכן את רשומת קניות למידות גדולות בלונדון ואת מרבית הקניות שלי הפעם עשיתי שם. והשניה היא שהשבוע גיליתי במקרה, שהם הוסיפו לחנות המקוונת שלהם משלוחים לישראל ולא סתם משלוחים - משלוחינם! זה שיפור משמעותי לעולם האפשרויות הצר כעולם נמלה של בנות מידות הביניים (לשיטתי 42-28) שאין להן כמעט איפה לקנות בגדים נחמדים, לא בישראל ולא אונליין. אני כבר הזמנתי לי סווטשירט עם חתול (אתם לא מאמינים כמה קשה למצוא סווטשירט נשי במידה 48 בישראל, למעשה זה בלתי אפשרי) ועוד חולצה מסוג שמוצאים הרבה בנקסט, שנראית כאילו את לובשת סוודר מעל חולצה ארוכה, אבל למעשה מדובר בחולצת אשליה אחת. 

הנה כמה מהבגדים שקניתי שם בתקופה האחרונה ואני אוהבת במיוחד.

טוניקה מידה 22 שמגיעה עם צעיף תואם. רכה ונוחה ואני מתה עליה. אם היו לה שרוולים ארוכים ולא שרוולי שלושת רבעי היא היתה מושלמת, מה שלא מנע ממני להתאכזב קשות כשגיליתי שאין את תאומתה הכחולה באתר במידה שלי.


שמלה קיצית בהדפס אמנון ותמר (לא זכור לי שנתקלתי בהדפס כזה על בגד קודם לכן) במידה 18. היא אורירית וחמודה וארוכה מאחורה יותר מקדימה, שזה תמיד יתרון לשמנמנות בעלות ישבנים.


חולצת ינשופים שקפקפה במידה 20. אני לובשת אותה מעל גופיה לבנה או בצבע גוף, והיא משלבת חמידות (הדפס ינשופים נחמד) עם משרדיות (צווארון וכפתורים מכובדים) באופן מוצלח ביותר.


גופיה במידה 20. משלבת צווארון רקום נחמד עם ניפנופיות רומנטית בצבעים שמאד מחמיאים לי.


סוודר במידה 20 שקניתי לפני כשלוש שנים ומשרת אותי היטב גם היום (להבדיל, למשל, מהבגדים של פיפה שפחות משנה אחרי שקניתי אותם בסכומים גבוהים בהרבה כבר זרקתי כמעט את כולם מפאת קרעים ופגמים שונים ומשונים). הוא נראה די פשוט, אבל אני מקבלת עליו המון מחמאות, כך שבהחלט יש בו משהו.


אני ממליצה בחום לבדוק את החנות המקוונת שלהם. יש שם משהו לכל אחת (שלא לדבר על בגדי ילדים וגברים, שמן הסתם לא ממש בחנתי בעיון). אני לא יודעת אם המשלוחינם הזה הוא זמני או קבוע, אבל שווה לנצל אותו כל עוד הוא קיים.

♥ עדכון

באמא שלי, אני סנילית. שכחתי לגמרי להזכיר את קו המידות הגדולות שלהם, שמציע בגדים עד מידה 26 (54). אני חושבת ששכחתי ממנו כי לא ממש הזדקקתי לו השנה, מה גם שהוא מצוי בכל כך מעט חנויות של הרשת בלונדון. יאללה בלאגן!

8 תגובות:

  1. כשהייתי רזה קניתי בנקסט בגדים נהדרים שהחזיקו מעמד שנים. כשמידותי גדלו (שלא לומר, כששמנתי), העברתי אותם הלאה וחברה נהנתה מהם.

    כבר נכנסת לראות מה אפשר למצוא באתר שלהם.

    השבמחק
  2. כן, בשלהי שנת טיכו כשהייתי רזה והיה להם סניף בודד בישראל בגן העיר בתל אביב הייתי קונה שם חליפות לעבודה (הייתי נוסעת הרבה לחו"ל אז). אני זוכרת לטובה חליפה של ג'קט וחצאית מיני חמודה שהיום הייתי יכולה לחבוש בתור כובע נחמד.

    השבמחק
  3. מה סרגל ההמרה בין מידה אנגלית (18-22) למידה בארץ?

    השבמחק
  4. ככלל מידות אנגליות הן מידה פחות מישראליות, כך ש-18 זה 46, 20 זה 48 ו-22 זה 50. אבל תמיד מומלץ לבדוק את טבלאות המידות של כל מותג ומותג.

    השבמחק
  5. למה אי אפשר לעשות לייק מתפוצץ מצחוק לתגובות ? כי התגובה שלך לדברים שכתבתי, גרמה לי לדמיין אותך עם שפם וחצאית מיני על הראש !

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים