יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

צבעים מלבבים

בחורף, בדיוק כמו בקיץ, חשוב לי להתהדר ולהתבדר בבגדים ואביזרים צבעוניים. את הבגדים אראה לכם ברשומה קרובה, היום הוא תורם של האביזרים ומוצרי האיפור שאני הכי אוהבת בימים אלה.

למשל, העגילים האלה, שקניתי במוזיאון ויקטוריה ואלברט (אם לא ידעתם, יש בחנות המוזיאון הזה ספרים ותכשיטים מרהיבים ממש. חלקם גם יקרים להחריד, כצפוי, אבל בהחלט לא כולם). התאהבתי בתכשיטים של Cilea מאז ראיתי את ליסה אלדרידג' עונדת אותם בסרטונים שלה לפני שנה, וחיפשתי אותם הרבה מאד עד שגיליתי שהם נמכרים בחנות של ה-V&A. אחרי חיטוט מתמשך, והתקף לב קטן למראה מחירי השרשראות, החלטתי לקנות את העגילים האלה שמתאימים לחורף יותר מלקיץ, למרות ואולי בגלל הצבעוניות העזה שלהם. בקיץ, אחרי הכל, לא תראו אותי לובשת צבעים חזקים כמו אדום או פוקסיה. אני מעדיפה ללבוש אז צבעים רכים ומורכבים יותר.  

הצטרפה לעגילים בצילום, חיפושית קטנה שהיתה של אמא 

פלטת הצלליות החביבה עליי בימים אלה, כשקל ונעים להתאפר ולא מזיעים כמו סוסים כל הזמן, היא זו של לורה מרסייה שהרכבתי בנסיעתי האחרונה ללונדון בסוף אוגוסט. הפלטה מגיעה ריקה (בדומה לקונספט של בית האיפור הפולני אינגלוט, שעליו נדבר בהזדמנות) ואפשר לבחור עבורה אילו צלליות שרוצים. אני בחרתי בשלושה צבעים שהתגלו כלא פחות ממושלמים - נוחים למריחה, עמידים להפליא (עם ובלי פריימר על העפעף) ומחמיאים ליום יום וגם לערב.

מימין לשמאל - Bamboo חום בהיר עם שימר ברונזי עדין, Sable שהוא אפור-חום בגימור סאטן ו-Shimmerplum שהוא גוון שזיף עמוק עם ניצנוצים ורדרדים, מוזהבים וכסופים (והפחות מוצלח שבחבורה, כי כמו צלליות ניצנוצאז' רבות אחרות הוא קשה יותר). אלה הצלליות הטובות ביותר שניסיתי בשנים האחרונות ואני ממליצה עליהן מכל הלב. 


את פלטת Starry Night של MUA חיפשתי כשהייתי בלונדון ולא מצאתי בשום מקום, היא אזלה לחלוטין מהחנויות. לפני כמה שבועות היה סייל באתר של MUA (שודאי קראתם עליו בכל בלוג טיפוח בעולם) וסוף סוף קניתי את הפלטה במחיר מגוחך (כל ההזמנה שלי, שכללה שתי פלטות בגודל זה ועוד פלטה קטנה ולק עלתה 60 ש"ח) למרות שגם כך, מחירה כ-25 ש"ח. היא כוללת מגוון צבעים נעים ליום ובעיקר לערב ומשלימה את גווני הורוד-סגול שהיו חסרים לי. מוצלחת ביותר, למרות שלא ניתן להשוות אותה לצלליות של לורה מרסיה שהראיתי למעלה. מצד שני, אלה של לורה מרסיה עולות פי כמה. בקיצור - קניה מצוינת. 


גם את foreplay של Nars קניתי בלונדון אחרי שחשקתי בו זמן מה. למעשה, מדובר ב-Deconstructed Orgasm כלומר פלטה שמכילה את אורגזם המפורסמת (שיש לי ואני אוהבת כבר כמה שנים) ואת מרכיביה השונים - שימר זהוב יפה, ורוד פוקסיה מעורר וקורל אפרסקי שפחות מתאים לי. היום אפשר לקנות אותה גם באסוס בכ-260 ש"ח. היא שוכנת עכשיו במגירת האיפור שלי ואת אורגזם (או מה שנשאר ממנו) העברתי לתיק האיפור שאני לוקחת איתי לעבודה. סבבה אגוזים. הדבר היחיד שמטריד אותי הוא למה לעזעזל הם נותנים למוצרים שלהם שמות כאלה דוחים.


בהשקה האחרונה של איב סאן לורן קיבלתי את Palette Couture Highlighting Powder. פלטת ברונזר שהוכיחה את עצמה כמשובחת לבהירת עור שכמותי. היא מזכירה קצת את הסומק האהוב עליי Blush Baby של מאק, אבל עירוב הצבעים יוצר צבע חום וזוהר יותר מהבייבי שנוטה לורדרד סמוק טבעי. אני משתמשת בה כסומק יותר מכברונזר ואוהבת אותה מאד.



ולסיום, אביזר צבעוני לבית בצורת פרחים. לפני הרבה שנים התברר שיש לי כשרון בשילובי פרחים, ומאז עברתי דירה אני שמחה לקנות פרחים לשבת בכל הזדמנות שנקרית בידי. החנות שבה אני קונה כבר שנים היא ורד שמיר ברשפון, שהיא לדעתי חנות הפרחים היפה בארץ (הם ישתתפו בקולאז' סייל הקרוב של קרן שביט). השבע בחרתי גרברות אדומות, חמניות צהובות ואירוסים סגולים יפהפים. השילוב של צהוב וסגול כל כך מלכותי, חבל שאי אפשר ללבוש אותו בלי להראות כמו תוכיה משוגעת. נו שוין!

2 תגובות:

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים