יום רביעי, 28 במרץ 2012

אדם בעקבות קורלו

בימים האחרונים מצאתי את עצמי, להפתעתי, מגלה ענין בקורל, צבע שמעולם לא משך את תשומת לבי עד כה. אני מאשימה את אנה שהראתה באחד מהסרטונים האחרונים שלה ביוטיוב חולצה שקנתה בצבע הזה ופיתחה בי אובססיה אליו. אחרי הכל, הוא מחמיא מאד לעוד חיוור ומחיה את עור הפנים, דבר שמומלץ מאד כאשר את מפסיקה להיות בלוגרית שמשתעלת ומתמצבת כשיעול שיש לו בלוג.

הקניה הראשונה שלי בצבע זה היא חולצה רכה ופשוטה מגאפ, שעלתה כמאה ש"ח. אליה ציוותתי את השרשרת המדהימה הזו שקיבלתי במתנה ליום ההולדת שלי.

אחרי זמן רב שאני עוקבת אחר ומעריצה את צמד האמנים הישראלי-אמריקאי איה ונד רוזן, שסיפור האהבה שלהם מעורר בי השראה (ראו סרטון), הצילומים שלהם מעוררים בי תאווה והעובדה שקניתי שני ציורים של איה לפני מספר שבועות מעוררת בי גאווה. האמנות של איה כמוה כמו האמנית עצמה - חושנית, כנה להכאיב, אדירה, בועטת ומלאת חיוניות. להפתעתי ושמחתי, איה ריפדה את החבילה ששלחה אליי מארה"ב במתנות יומולדת מלאכת ידה בנוסף לרכישה שלי. המתנה האהובה עליי היא השרשרת הזו עם השועל שרודף אחרי השחף. איה יצרה וציירה אותה במו ידיה המוכשרות, ואני מתייחסת אליה כאל עוד יצירת אמנות.

רוץ שועלי, רוץ!

ציורים, תכשיטים ויצירות נפלאות אחרות של איה תוכלו לרכוש בחנות המקוונת שלה. ואני ממליצה בחום לצפות בסרטון הזה, שמתאר את סיפור האהבה של נד ואיה ואת התהליך היצירתי שלהם.


בנוסף רכשתי, באותו ביקור בסניף רזילי המקסים בשרונים, תיק קורלי של מותג הבית, שעלה 150 ש"ח בלבד במבצע. יש לו תא חיצוני נוח להפליא לסלולרי, שימנע (אני מקווה) את החיפוש המעצבן במעמקי התיק אחרי הטלפון בזמן שזה צורח "חלב! חלב!" ולבסוף מתנתק. הצבע שלו מקסים והתא הפנימי שלו מתנתק לתיק בד נפרד, שאפשר לשאת בנפרד ולהכפיל את שטח האחסון בעת הצורך. כשהגעתי איתו הביתה הבנתי שהנה, סוף סוף, נמצא הלקוח המושלם לצוות אליו את הקישוטיק שקניתי בחנות של קייט ספייד בלונדון לפני חצי שנה וטרם מצאתי לו בית. לדעתי הם מקסימים ביחד. מה דעתכם?

4 תגובות:

  1. השרשת מקסימה! אבל- הכוסות שהבחורה הזאת מוכרת- להתעלף!! שומרת בפייבוריטס ומכחה לאוקיישן מתאים להתפנק...

    השבמחק
  2. היצירות שלה מדהימות! קניתי הדפס אחד ואורגינל אחד, ממסוגרים ומקסימים. אני מאושרת.

    השבמחק
  3. מאדאם פומרנץ29 במרץ 2012 בשעה 15:45

    שרשרת מקסימה.
    לא רק רגישות אומנותית, אלא גם ראש על הכתפיים יש לאיה. אדם עם חוכמת חיים. נחמד שכל זה מוצא ביטוי באומנות שלה גם.
    תתחדשי.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים