יום שני, 19 במרץ 2012

נחמד להפליא ויקר להחריד

לפני כמה זמן קיבלתי לבדיקה כמה מוצרים חדשים לשיער של שוורצקופף פרופשיונל מסדרת Seah Cashmere - Stressed Hair לשיער עייף ופגום. היצרן אומר שהם:
מספקים תיקון עמוק של מבנה השיער הפנימי הפגום, משקמים את הגמישות הטבעית ומחזקים את מבנה השיער. כמו כן, הסדרה מגנה על שיער פגום ומקלה על הסירוק. 
השיער שלי מלא, עבה ובלתי סריק בעליל (אפילו שהורידו לי המון שיער כשכעשיתי גלאח לא מזמן). בנוסף הוא פגום ומיובש כמו צנון בעקבות הרבה יותר מדי צביעות. למעשה, אני שוקלת להסתפר קצר משמעותית מאורכו הנוכחי, רק כדי שיחזור להיות יפה ורך כמו פעם.

השמפו והמרכך מגיעים בבקבוקים יפים וירקרקים שבקושי נכנסים למדפון המקלחת שלי. זה מקשה על הוצאת החומר בעת המקלחת, מה גם שהמשאבה של השמפו איומה ונוראה ואני מוצאת את עצמי נאבקת איתה רטובה ורועדת מקור פעם אחרי פעם כדי להוציא כמות שתספיק לשימושי. המסכה נחמדה אבל הכמות באריזה זעירה כל כך שאחרי 5 שימושים גמרתי את הקופסה. המחיר פשוט שערורייתי לכמות המוצר שיש בחבילה, אפילו קרסטס זולים משמעותית - 

שיאה שמפו: 115 ₪ ל- 200 מ"ל.
שיאה קונדישנר: 119 ₪ ל- 200 מ"ל.
שיאה מסכה: 149 ₪ ל- 200 מ"ל.

אז למה אני טורחת לספר לכם על המוצרים האלה בכלל? בגלל הריח המדהים שלהם. בכל פעם שאני חופפת עם השמפו (כמעט ולא נגעתי במרכך כי אחרי הנסיון הראשון שלי איתו לא הצלחתי להסתרק) והמסכה, אני וכל מי שמסביבי מתעלף מהריח, שמחזיק מעמד יומיים לפחות. אנשים עצרו אותי במעלית, במסעדה ובמסיבות כדי לשאול אותי באיזה שמפו אני משתמשת. הריח רענן, מתקתק במידה וירקרק במידה ומייתר לחלוטין שימוש בבושם. זה תענוג שאין לתארו במילים (כל עוד לא חושבים על המחיר).

מה המסקנה אתם שואלים? ובכן, המוצרים האלה נטולי כל ערך או תועלת פרט לריחם הנפלא. אני ממליצה על הסדרה לנשים שיש להן שיער דקיק וחלק. בעלות שיער כזה יזדקקו לכמות קטנה משמעותית מזו שאני נזקקת לה ויוכלו להנות מהמוצרים לאורך זמן, כך שהמחיר יהיה שפוי יותר ביחס לכמות השימושים. לשאר בני האדם אני לא יכולה להמליץ על הסדרה, אלא אם כן תמצאו אותה בהנחה או באתר משלוחים כלשהו (עובדה מוזרה להדהים, אגב, היא שב-Strawberry השמפו עולה יותר מבארץ, איך קיביניתחש..).

את מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" תמצאו במספרות המובחרות 
בכל רחבי הארץ ודחוסים בכח למדפון במקלחת שלי

ומאחר ואנחנו עוסקים בדברים מופרעים עם ריח מצוין, אני חייבת חייבת חייבת לחלוק עמכם את הבלוג הזה שעוסק, לא פחות ולא יותר, באיורים עשוים מטחינה. סתאאאם, צחוקים עם אשכוליות. בפעם הבאה שמישהו ינסה לרמוז שהשבלוג לוקה בדעתו, אתם יודעים לאן אני אפנה אותו כדי לקבל קצת פרופורציות. ועכשיו יאללה, לכו להתרחץ ולישון!

4 תגובות:

  1. זה נכון שהסדרה הזו תהיה טובה לבעלות שיער חלק ודק משום שאני בעלת שיער כזה ואני מאוד נהנת מהמוצרים האלה. זה שזה יקר להחריד גם נכון.

    השבמחק
  2. ריח נעים ולא חזק מידי או מעמיס מידי - בדיוק מה שצריך.

    השבמחק
  3. שמפואים ומרככים לשיער המגיעים באריזת משאבה הם מכה שלא כתובה בתורה. הקטע הוא שכל המוצרים "היוקרתיים" יותר מצויידים במשאבות הארורות, אבל לא! זה לא נוח! ולא יוקרתי!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים