יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

חם חם חם

יתכן שלא הבחנתם בכך, אבל לא ממש קר פה. לאחרונה ממש חם אפילו. עליי עוברת תקופה מאד עמוסה שניתן להגדירה כמעבר מהשרדות (המצב בו חייתי בשנים האחרונות, עד כי אני לא יכולה לזכור משהו אחר) לחיים (משהו נחמד עליו שמעתי). אם לסכם בקצרה את העשור האחרון, חוויתי על בשרי את פיצוץ בועת הדוט קום, מחלתו ומותו של אבא, דכאון, מחלתה של אמא ומותה ושאר תופינים. אין מה לומר, היה עשור פיצוץ. כרגע אני בשלב מתקדם של החלפת כל מערכת האמונות שלי (עזבו אותכם, בקטנה!) ונהנית להוציא מחיי כל מיני דברים שאני לא צריכה יותר (מערכות יחסים, המשרה החלקית בה עבדתי במקביל לטיפול באמא, המולה מסוגים שונים) או חייבת להיפרד מהם כדי להמשיך קדימה (הבית בו גדלתי, הרגלים כלכליים קלוקלים, חוסר בטחון ממאיר). 

כל זה מצוין מחד ומעייף להפליא מאידך. קחו את זה וצרפו לזה את דלקת העינים הקטנה והמוזרה ממנה אני סובלת כבר כמה שבועות וקיבלתם שרונה שלא מתאפרת, ובקושי משקיעה בלבוש שלה. כאילו עשיתי רגרסיה לתיכון. אבל זה דוקא סבבה, כי אני יודעת שזה שלב שיעבור. בסופו אני מקווה שעוד משהו שאגרתי בשנים האלה ירד ממני, וזה המשקל העודף הנוראי הזה. אני מרגישה שהשמנתי מאד לאחרונה, וזה די מאמלל אותי. אבל אי אפשר להאיץ בדברים האלה, אז אני מתרגלת סבלנות. והמקום החביב עליי לתרגל סבלנות בימים מלחיצים אלה הוא הבריכה המתנפחת הענקית שקניתי לקראת הפרידה מהדירה. בכל סופשבוע בחודש האחרון יכולתם למצוא אותי צפה להנאתי על הגב או מתפוצצת מצחוק עם חברים בבריכה הקסומה הזאת. אני אתגעגע אליה מאד כשאעזוב את הדירה בעוד שבועיים, אבל אני מתכננת לבלות ימים רבים בבריכה האמיתית בעתיד, כך שמכאן אפשר רק לעלות למעלה. 


 



בזמן שאתם קוראים רשומה זו, אני נהנית לי בחופשה. ולא סתם חופשה - א וול דזרבד חופשה שמטרתה למלא מצברים לתקופת החגים במהלכה אני צריכה לשכור דירה, לעבור אליה ולסדר לי בית חדש (גם אם לתקופה זמנית, מדובר בבית), למצוא עבודה ולחזור למסלול הקריירה שנטשתי כדי לטפל באמא (אני מתכוונת לעזוב את החברה בה עבדתי באהבה בארבע וחצי השנים האחרונות אחרי החגים). שתי משימות כבדות משקל הייתי אומרת, אבל אני בעצמי כבדת משקל, אף על פי שליבי הופך יותר ויותר קל עם כל יום שעובר. אני מצליחה לזהות בעצמי בינות לחרדה והמתח סימנים ברורים של התרגשות, וזו אותה התחושה שיש לי כשאני צפה לי בבריכה שלי ובוהה בשמים, רק פי מיליון טובה יותר.

16 תגובות:

  1. מאחלת לך שהשנה החדשה אכן תביא עבורך רק בשורות טובות ושתפתח בפניך דלתות למקומות טובים ומוצלחים יותר.

    השבמחק
  2. הי, אני לא מכירה אותך אבל מאחלת לך הצלחה. את אמיצה!!!

    השבמחק
  3. שיהיה בהמון הצלחה והנאה מהדרך!

    השבמחק
  4. אני חייבת להגיד לך משהו - אני לא מכירה אותך, אבל הפוסטים האישיים שלך שוברים לי את הלב. כשאני קוראת את מה שאת כותבת על אמא שלך ועל עצמך כל כך בכנות, אני בוכה. אני מאוד מזדהה עם הרבה ממה שאת כותבת - המשקל העודף, חוסר הבטחון, והרצון למשהו יותר טוב בשביל עצמך. ואנחנו נצליח !

    השבמחק
  5. קבלי חיבוק ענק באהבה. ענת

    השבמחק
  6. הי שרונה,
    אני קוראת את הבלוג שלך בדבקות.ברוב המקרים אני לא מגיבה,אבל הפעם אחרוג ממנהגי.קבלי ממני חיבוק ענק עם הערכה גדולה.את כזו אמיצה,חכמה,מצחיקה,פלפלית ואין לי ספק שתצליחי בכל משימה שתקחי על עצמך.מאחלת לך המון שמחה וים של אהבה.גילה.

    השבמחק
  7. חופשה נעימה ובהצלחה גדולה בכל האתגרים שלפניך!

    השבמחק
  8. אהובה שלי, המון המון הצלחה בדרך שאת מנסה לסלול לעצמך. אני מעריצה אותך על הכוחות.
    נשיקות וחיבוקים.

    השבמחק
  9. אני מתרגשת כאילו היה מדובר בחברה קרובה קרובה. איזה כיף, הרווחת ביושר. הלוואי אמן וההתרגשות הזו תגשים את עצמה.

    :)איה

    השבמחק
  10. תודה לכולכם מקרב לב, אתם משמחים אותי מאד.

    תשמחו לשמוע אני בוזזת את העיר בה אני נמצאת, ואוגרת חוויות שאחלוק אתכם כשאשוב. הר הנארס בידינו!!!! 

    השבמחק
  11. כבר אמרו הכל לפני, אז אומר שוב: אנחנו לא מכירות אבל אני קוראת בדבקות כל פוסט שלך. המון הצלחה בדרך החדשה. אני בטוחה שתשיגי כל מה שאת חולמת עליו והרבה מעבר לכך.
    תלאות השנים האחרונות כבדות משקל אף הן... אני אישית מאלה שחוטפות בחילה ושלשולים מתלאות ולחץ נפשי אבל כל אחד מגיב אחרת.
    שוב רק אושר!

    השבמחק
  12. הי לך,

    אני כמעט אף פעם לא משאירה תגובה אבל אחרי שקראתי את הפוסט הזה אני מרגישה צורך לומר לך שתמשיכי להיות חזקה ולשדר הרבה אופטימיות. אני בטוחה שהדרך החדשה שלך תוביל אותך למקומות טובים ונעימים. שינויים זה דבר מבורך. אני גם חוויתי אובדנים ומבינה את הצורך והרצון להתקדם הלאה למרות שהאבדנים מלווים תמיד בשמחות ובעצב. שיהיה לך רק טוב מכל הלב!
    פלונית

    השבמחק
  13. הבריכה הזו נראית כמו חלקת אלוהים קטנה. איפה משיגים?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים