יום שלישי, 19 ביולי 2011

אני מודדת בגדי ים

אתם יודעים מה ממש לא כיף? דלקת ריאות. דלקת ריאות זה לא כיף. אני יודעת שאולי סיפרו לכם כשהייתם ילדים איזה כיף זה כשיש דלקת ריאות, ונחנקים משטויות ואי אפשר לבלוע רוק כי זה כואב וכאלה אבל תנו לי לספר לכם שזה ממש לא כיף.

אחד הדברים שממש לא כיפים בדלקת ריאות זה שאנשים שחולים בה נאלצים לבטל שיעורי שחיה מהם הם נהנים בימים בהם הם יכולים לנשום באמצעות צמד הריאות שלהם. כל זה מרגיז כפליים כשחום אימים בחוץ וגם בפנים וכל מה שאתה רוצה זה שהצמרמורות יפסיקו לאיזה רבע שעה כדי שתוכל לטבול בבריכה וזהו, שלא.

בכל מקרה, מאחר והחלטתי שהספורט שלי הולך להיות שחיה, התחלתי לחפש לי בגד ים בנוסף על זה הקיים והמוצלח שקניתי בחורף שעבר (המתכננים מראש יודעים שהכי זול לקנות בגד ים בחורף). מאחר ואני יודעת שזה מעניין הרבה מקוראותיי העגולות, החלטתי לגדל ביצים מפלדה ולתעד את תהליך המדידות. תנו לי לומר לכם שביצים מפלדה הן לא נכס כשמחפשים בגד ים.

גוטקס דאשתקד, נקנה בחצי מחיר במשביר לצרכן

יום אחד אחרי העבודה (אחח זוכרים את הימים שהלכתי לעבודה להתפרנס שם? זה היה לפני שחטפתי דלקת ריאות) נסעתי לקניון עזריאלי, אליו נשבעתי לא להכנס יותר לעולם, כי זכרתי שיש שם גם משביר וגם סניף של ליה לונדון, שחברתי סיפרה לי שיש בו 60% הנחה. התברר, כמובן, שזו הנחה לבעלות כרטיס אשראי כזה או אחר בלבד ואני אקבל רק 50% הנחה, אבל מה ענין אמת בפרסום לכלי מיטה? ביקשתי למדוד את כל מה שיש במידה שלי, בזוכרי שלפני כשנה, כשהם עוד היו Women Only מדדתי שם כמה בגדי ים יפהפים שממש לא הייתי צריכה. מסתבר, שהימים ההם חלפו עברו להם יחד עם המבחר, היצרנים האיכותיים ומגוון המידות. היו להם שני בגדי ים בלבד להציע לי.

מדדתי ביקיני.

חמוד אבל ממש לא לענין לתלמידי שחיה שבאים במגע עם המורה שלהם כל מהלך השיעור.

וגם טנקיני.

סבבה אגוזים אם את בקטע של חזה שצונח עד הברכיים. מה גם שלא היה חלק תחתון תואם.

וכל זה במחיר "צנוע" של כמה מאות שקלים בלבד אחרי הנחה. אקיצר, יצאתי משם והלכתי למשביר. זו היתה טעות, כי מסתבר שזה הסניף הדוחה בייקום של המשביר (או לפחות, אני מקווה שאין להם סניף דוחה עוד יותר מזה). בגדי הים שם היו כל כך מבולגנים והמוכרות כל כך עסוקות בלרכל אחת עם השניה, שברחתי אחרי מספר דקות בלי למדוד כלום.

בשלב הזה הבנתי שעדיף שאסע לחנות המפעל של קוברה, בהרצליה. קניתי שם פעם לפני מאה שנים וזכרתי שיש להם מגוון גדול של דגמים. ובכן, לא היה מבחר עד כדי כך גדול במידה 48 (והמוכרת אמרה לי שכל הצבעוניים כבר נקנו בתחילת העונה) אבל בהחלט היה מה למדוד. לשמחת האנושות התאורה היתה גרועה כל כך שאין מה לצזנר אפילו, כל הצלוליטיס נעלם בחשיפת יתר, הורה!

חזיה מרופדת עם כתפיות מתכוונות וסלסולי בד חביבים. היה לי ולמוכרת ויכוח אם הוא קטן או טוב, 
לדעתי הוא קטן ואני כידוע, תמיד מנצחת בוויכוחים עם מוכרים.

תנו לי ניצ תנו לי צאז' מה קיבלנו? ניצנוצאז' לא שומעים? ניצנוצאז'! ועוד הפעם ניצנו.. טוב הבנתם את הקטע.
נחמד? כן. טורקיז? כן. מסתיר בטנונים עודפים? כן. לטעמי? אה.

הוא סגול הוא סגול הוא סגול הוא סגול הוא סגול, הוא סגול הוא סגול!
ומי שלובש אותו - עגול, אממה - מחשוף טיפה גדול.

טוב לא באמת. סתם הוא נראה לי קצת פשוט מדי. מה גם שכולם עושים כל מיני כיווצי הסוואה על הבטן, אבל הבעיה שלי היא בירכיים, או ליתר דיוק - בחיבור של הירך והמותן. כלומר מה שנראה לפעמים בתמונות כאילו אני לובשת תחתונים קטנים מדי מתחת לבגד שאני מודדת, הוא פשוט מבנה הגוף שלי. כך שאני הייתי מעדיפה טשטושאז' בצד של הירך ולא על הבטן, אבל שוין. דווקא הצילום של זה שקניתי בסוף יצא שרוף לגמרי, ולכן אני אראה לכם אותו בלי שרונה. מחירו אחרי הנחה (יש הנחות גדולות על המותג קוברה, למרות שיש להם עוד כל מיני מותגים) כ-230 ש"ח.


חוץ מזה, למרות שאני לא הולכת הרבה לים, התפתיתי (הו מוכרת ערמומית!) למדוד את שמלת החוף הבאה. תסכימו איתי שאפילו בתמונה הגרועה הזו רואים כמה היא מחמיאה, והבד כזה נעים ורך וכיפי. היא נהדרת ושווה כל אחד מ-399 השקח"ים שעלתה לי. אני שוקלת לעשות מה שהמוכרת המליצה, ולקחת אותה לתופרת שתסגור את השכבה התחתונה על מנת להפוך אותה לשמלת יציאות מן המנין.


נו, מה הפלא שחטפתי דלקת ריאות אחרי שאני מסתובבת פה חצי עירומה כל הפוסט?? אני יכולה לשמוע את סבתא צועקת עליי ללבוש משהו כל הדרך מהקבר. יאללה סבתא, אני הולכת להכין לי תה. אם הייתם שומעים אותי עכשיו הייתם יודעים שיותר מכל אני דומה לכרובי בימים אלה, וזה לא ממש להיט. בטח ובטח שלא בביקיני ורוד עם נקודות.

25 תגובות:

  1. מריעה לך על הפוסט הזה, מריעה! את האדם המגניב בעולם.

    (ותרגישי טוב, גם)

    השבמחק
  2. מעריצה אותך שיש לך אומץ להצטלם בבגד ים לבלוג.
    תתחדשי על הקניות החדשות ומאחלת לך בהצלחה בשיעורי השחייה. מגיע לך!

    השבמחק
  3. חיכיתי לפוסט ואף נדנדתי בטוויטר, לו ידעתי שאת חולה הייתי מציקה פחות, עמך הסליחה.

    איזה יופי!

    שתדעי לך שאני ממש בעד הורוד עם הנקודות, לדעתי הוא מאוד מחמיא לך.

    בריאות ותה,
    נ'.

    השבמחק
  4. לדעתי בגד הים השחור מגניב... חובבת שחורים שכמותי :)
    גם זה שקנית יפה, מחכה לדוגמנות...
    השמלה שווה ביותר וגם אני בעד לסגור - למה שרק לחוף תלכי איתה?
    מעריצה אותך על הצילומים בבגד ים, אני לא מעיזה להיראות בכזה ליותר מחצי שעה שנתית, וגם אז משתדלת שלא יראו. את מעלה בי רצון להיות אמיצה יותר, ועל זה מגיעה לך מדליה (אומרת וחושבת מחשבות על בריכה...)

    תרגישי טוב, רק בריאות!

    השבמחק
  5. וואו, כל הכבוד על האומץ להצטלם בבגד ים!!
    תרגישי טוב יקירתי, דלקת ריאות זה באסה מוחלטת. והכי הכי באסה זה להיות חולים בקיץ. תאכלי הרבה יוגורט ביו, זה טוב לגוף שלך.

    השבמחק
  6. מאוד נהנית לקרוא את הבלוג שלך :)
    תרגישי טוב....

    השבמחק
  7. התחלת לשחות בסוף?? איזה מעולה. ווסט או שחיה רגילה?

    השבמחק
  8. מצטרפת לשאר התגובות על הפוסט!
    ואני אשמח להמליץ על חנות נוספת -
    יש בדיזינגוף סנטר, חנות של בגדי ים שמחזיקה גם בגדי ים במידות גדולות (אני הייתי מידה 50 כשקניתי שם). אפילו היה להם מבחר שממנו יכולתי לבחור...
    הם יושבים ליד הכניסה מקינג ג'ורג' בצד של קסטרו.

    ממליצה בחום (תרתי משמע..)

    השבמחק
  9. אין עליך! צריך בהחלט ביצי פלדה וברזל כדי להצטלם בבגד ים.
    לי עצמי קשה לראות אותי בבגד ים, אז רק המחשבה להעלות את התמונות שלי לאינטרנט מחרידות אותי.
    אני מקנאה ומעריצה אותך על האומץ!
    אגב, הוורוד עם הנקודות? קניתי אותו לפני חודש. אני אולי נראית כמו היפופוטם בטוטו איתו, אבל אני מתה עליו!

    השבמחק
  10. גם אני לקחתי שיעורי שחיה לפני כשנה. קניתי בגד ים של ספידו. הוא מאוד נוח ואני ממש מרוצה ממנו.
    תתחדשי! השמלה סופר מחמיאה ובהחלט תתאים ליציאה!

    השבמחק
  11. כל הכבוד על האומץ, אני לא חושבת שאהיה מסוגלת לחשוף את עצמי כך בבלוג
    תודה על ההמלצה על החנות בהרצליה, אני עדיין בחיפושים אחר בגד ים ולא ממש מצליחה.

    השבמחק
  12. אני חייבת לציין שאת נראת נהדר בכל התמונות. אהבתי מאוד את הטורקיזי המנצנצי.
    ביצי הפלדה שלך מבריקות ומנצנצות גם הן! מהממת [כי אין דרך אחרת לתאר אותך, בטח לא אחרי הפוסט הזה].


    מיראל

    השבמחק
  13. את תותחיתתתתת

    השבמחק
  14. השמלת חוף הים האדומה ובגד הים הסגול נראה עליך מהמם !!!!

    השבמחק
  15. קודם כל - החלמה מהירה והערצה לאומץ!

    לגבי בגד הים הסגול - המחשוף שלו לא מחמיא לאף אחת, אפילו לא לדוגמנית עם חזיה מידה A, כי הוא גורם לציצים לפזול לצדדים במקום לייצר cleavage.
    בנוסף הוא לא מאפשר תמיכה.

    השבמחק
  16. בתור שחיינית בעלת מידות נדיבות אני ממליצה בחום על בגדי הים של ספידו מסדרת endurance. כל בגדי הים האחרים שקניתי נאכלו ע"י הכלור תוך חודשיים-שלושה. הספידו האחרון מחזיק מעמד כבר שלוש שנים, עם תדירות שחייה של פעמיים-שלוש בשבוע.
    יש להם בגדי ים במידות גדולות (אני קונה 46), ופעם אחת גם קניתי דרך האתר שלהם בארה"ב והם שלחו לי לארץ. היה מצויין.

    החלמה מהירה!

    השבמחק
  17. כל הכבוד לך על האומץ, מעריצה אותך על זה. הוורוד עם הנקודות מקסים בעיני וגם השמלה שקנית שווה לגמרי. תתחדשי ותיהני והחלמה מהירה!

    השבמחק
  18. שרונה יקרה,
    שינית את חיי עם הפוסט הזה והרגשתי שאני חייבת לספר לך את זה :)
    (אין צורך לאשר לפרסום, רק רציתי למצוא דרך לכתוב לך :))

    לקח לי "רק" שבועיים לאזור אומץ ולהחליט שדי, אני לא הולכת יותר לים עם הבת שלי כשאני לבושה, אשכרה לבושה בחולצה ומכנסיים מעל בגד ים שלא מתאים לי.
    נסעתי לקוברה בהרצליה, מדדתי שם אולי 10 דגמים שונים במידה שלי (חוויה בפני עצמה) ומצאתי בגד ים כל-כך יפה ומתוק ומחמיא שקשה לי להאמין, אבל לראשונה מזה 20 ומשהו ק"ג עודפים, אני מרגישה יפה וסקסית בבגד-ים! לא חושבת שהרגשתי ככה גם לפני התוספת שתופסת :P

    תבורכי יקירה, על האומץ המופלא להצטלם ולפרסם ככה, נתת לי המון אומץ ללכת בעקבותיך ואין מספיק מילים בעולם להודות לך על כך!
    יש לך ביציות מנחושת יצוקה!!

    חגית

    השבמחק
  19. בסגול נראה טוב עלייך!
    אהבתי גם את זה עם הצורות בצבעי ורוד-סגול אבל אין תמונה שלך איתו...

    השבמחק
  20. אוי וואו, כמה שהעגילים האלה מדליקים!

    השבמחק
  21. שרונה!
    איזה פוסט מלא בהשראה,מלא ביופי נשיות ולא קשור לאומץ או מידה...
    אני שמחה שלקחת אותנו איתך.
    אישית לא אהבתי את הורוד הראשון.. ומה שבחרת בסוף הוא הכי יפה גם לדעתי.. שחור זאת מחלה. ואת השמלה הורודה בשחור כי היא מדליקה אש!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים