יום ראשון, 3 ביולי 2011

לכבוד הקיץ שהגיע, כתבתי צ'ק

ביום חמישי אחרי העבודה יצאתי למקצה פינוקים שהיה מהמוצדקים שבהם. נסעתי למספרה של עמיר מזרחי, להיפרד מהגוונים החיוורים והעייפים ומשיער השיבה שבצבץ ביניהם ועל הדרך סידרו לי גבות וציפורנים במכון היופי שלהם (שהוא מהחביבים עליי, והמקום היחיד בו אני יכולה לסבול שמסדרים לי את הגבות). לרגליים בחרתי את הצבע הבא -


הלק הוא Color Club - Age of Aquarius שמיד התאהבתי בו וביקשתי לקנות. בבית גיליתי שנתנו לי בטעות בקבוק של Edie. אני חושבת שאני אשאיר אותו, כי למען האמת - אני לא ממש רואה הבדל.

בדרך לשם קניתי לעצמי מתנה, תיק של בראצ'ליני. לשמחתי, נפלתי על החנות ביום של 30% הנחה, כך שהוא עלה 1500 ₪ במקום 2200 ₪. הוא אמור להיות היחיד מסוגו בארץ ועשוי חיקוי עור איכותי ולא עור, שזה תמיד טוב. התיק מציג חיים שלמים של אדם, מהלידה ועד הזקנה, והוא מקסים לחלוטין והקניה השרונאית הראשונה שלי זה אלוהים יודע כמה זמן. הייתי שמחה לקנות אחד מהתיקים המפוסלים של המעצבת, אבל הם עולים פי שלוש, אז זהו שלא. אבל הי, אני לא מתלוננת.

תלבושת לסידורים של יום שישי:
חולצה וחצאית - Gap
תיק - בראצ'ליני

אגב זה שאני לא מתלוננת, יש לי תלונה. זוכרים את הג'ינס החתיכיים שקיבלתי במתנה ממשמין לי? ובכן אתמול נאלצתי לזרוק אותם, שכן הם נקרעו לחלוטין בתפרים מסביב למותניים וגם מאחור. כנראה ששום דבר לא השתנה באיכות החומרים של החברה. לא חבל? חבל. אבל מה אכפת לי, יש לי תיק של בראצ'ליני. התחת שלי בטחינה.

13 תגובות:

  1. תתחדשי תתחדשי תתחדשי
    חמסה חמסה חמסה

    השבמחק
  2. לתיק יש אופי רציני, נראה שהוא מתאים רק לזן מסויים של אנשים. תתחדשי!
    השיער מהמם אגב, יפה הצבע.

    השבמחק
  3. תתחדשי! ממש מוצלח (צבע, גבות.... הכל! (-: )

    השבמחק
  4. וואו איזה תיק יפה! אני כבר שנים מפנטזת על תיק שלהם ותמיד כשמגיע רגע האמת אני משתפנת בטענה שזה צבעוני ומקושקש לי מידי. אין מה להגיד, התיק הזה סופר מתאים לך!
    תתחדשי :)

    השבמחק
  5. הלק נראה כייפי.
    מאוד אהבתי את התספורת וגוון שיער. מתאים לך!
    לגבי התיק- טוב יש לנו טעמים שונים אבל בכל מקרה תתחדשי!

    השבמחק
  6. הגוונים החדשים בשיער מהממים, מאוד מאוד יפה לך, כנ"ל לגבי הלק הקייצי

    השבמחק
  7. השיער נראה נהדר!! תתחדשי על הכל :)

    השבמחק
  8. אני מתה על טיפולי 10,000 עצמיים כאלה. הצבע האדמוני ממש את. בכלל, שיער באורך הזה ממסגר את הפנים ונראה נהדר.

    השבמחק
  9. התיק מקסים והוא מאוד שרונה ☺ תתחדשי ותהני ממנו!
    אני מאוד אוהבת את צבע השיער הזה עלייך, מאוד הולם את עורך הצחור.

    השבמחק
  10. השיער מהמם!
    לגמרי משדרג!!

    השבמחק
  11. נורא יפה התספורת! והתיק מאוד מגניב, ובעיקר אני שמחה שפרגנת לעצמך קנייה שרונאית! נשיקות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים