יום שישי, 22 ביולי 2011

בעלת הבית השתגעה

אם יש משהו שצברתי במהלך השנים האחרונות זה מטען עודף - ברכוש, במשקל, ביחסים שלי עם עצמי ועם העולם. חלקים ממנו אני משחררת בתהליכים פנימיים ואיטיים. אחרים אפשר לשחרר, למרבה השמחה, באמצעים פיזיים מהירים בהרבה.

כשחזרתי לגור עם אמא שלי, לא תיארתי לעצמי שאשאר כאן שנים. לכן החזקתי את תכולת הדירה שלי במחסן לתקופה ארוכה מאד. יותר משנה לקח לי עד שזיהיתי את תודעת הנווד שלי והשלמתי עם זה שאני כאן עכשיו והבאתי את הרכוש שלי הביתה. עכשיו, כשאני מתכוננת לעבור הלאה אני מגלה שיש לי המון רכוש עודף שאני לא רוצה לקחת איתי, כי אני רוצה פשטות וכמה שיותר מקום פנוי לדברים חדשים. ואני רוצה להפסיק להאחז בעבר. לפיכך - בעוד שבועיים, ביום שישי ה-5 לאוגוסט, יום לפני יום השנה הראשון לפטירתה של אמא, אני עורכת מכירת חיסול על החיים הקודמים שלי.
את התמונות של הפריטים למכירה אני אטפטף במהלך הימים הבאים בדף האירוע של המכירה בפייסבוק. הכל מוצע למכירה במחירים שבין 1 ₪ ל-100 ₪. רבים מהפריטים שווים פי חמש, עשר או חמש עשרה ממחירם במכירה ורבים מהם חדשים לגמרי, אבל האמת שלא אכפת לי - אני רוצה להיפטר מהכל. בתקווה המכירה תכסה לי את הוצאות מעבר הדירה. אני משאירה רק את הפריטים שיקרים באמת ללבי.

בין השאר אני מוכרת:
  • מוצרי איפור, בשמים ומוצרי טיפוח מיותרים
  • נעלים במידות 39-41
  • תיקים 
  • בגדים במידות 42-50
  • כלי בית (תמונות, סכום, פמוטים, צלחות דקורטיביות וכולי)
  • תכשיטים
  • עניבות 
  • אוסף הלקים שלי
  • ספרים רבים ונפלאים
  • תקליטים
  • כמה רהיטים (מזנון, כסאות וכולי)
אז יאללה, יש לכם שבועיים להתארגן, להודיע לחברים ולבוא לצוד מציאות על הגג. אני ממליצה להביא כסף קטן ושקיות מהבית (אחרי הכל, אירוע אקולוגי).

תגובה 1:

  1. היי שרונה, הייתי מתה לגנוז את השלל אבל נראה שיהיה לי קצת גדול:( לא נורא, אולי אני אגיע בשביל האקססוריז...
    ומשהו בכלל לא קשור למכירה: רציתי להודות לך על ההמלצה לקרם רגליים- פלקסימשהו שפרסמת פה בזמן האחרון. אני סומכת עלייך אז הלכתי לקנות אותו בעיניים עצומות- ומגיעה לך תודה, וקארמה טובה:)הוא מעולה!
    אז תודה:)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים