יום חמישי, 16 ביוני 2011

חדש חדיש ומחודש באסוס

    קיץ חם קיץ בא
    קיץ בא למלתחה
    למה לא נציץ באסוס
    ונפיץ את השמחה
    לה לה לה לה לה לה
 
אכן, החבר'ה באסוס מתעדכנים במרץ לקיץ, ואלו כמה מהבגדים בהם אני חושקת בקו המידות הגדולות Asos Curve. לתשומת לבכם - יש משלוחינם בינלאומי אבל ברכישה מעל 50$ אתם עשויים לשלם מכס בן מכס, כמוסבר באתר רשות המיסים:
ניתן לשחרר בפטור ממסים טובין, שערכם הוא עד ‎$50 (לא כולל טבק על כל סוגיו ומשקאות משכרים).
כמו-כן ניתן לשחרר בפטור ממסים ספרים, מוצרי הלבשה והנעלה שערכם עד 75$, רק אם נשלחו כחבילת שי, ללא תמורה, מאדם פרטי בחו"ל לאדם פרטי בארץ.


שמלה מקסימה מהקו היוקרתי יותר, Asos Curve Salon, הקיים במידות רגילות וגדולות (שמלה מדהימה ממנו כבר הראיתי לכם פה). עליונית פרחים עדינה וחצאית טוליפ צהובה עם מותן צרה שתעשה טוב לבעלות גזרות שעון החול לדורותיהן (צ'לו, שעון חול ושאר צרות המותן ורחבות הירכיים). 507 ₪ והיא שלכן.


שמלת לבבות נחמדה. הבעיה בשמלות האלה שלהם שהן נורא קצרות. באמת לא ברור לי למה הם חוזרים על הטעות הזו פעם אחר פעם. אולי הם מניחים שכל הנשים השמנות נמוכות? אין לי מושג. בכל מקרה, מחירה 240 ₪ ויש כזו גם בכתמתם (אני מדמיינת או שהכתומה ארוכה יותר?).


שמלת ג'ינס תפוחת שרוולים עם מפתח נחמד בגב. אני תוהה אם הבד רך כמו זה של שמלות הג'ינס של ML ו-Gap שנמכרות עכשיו, איכשהו נראה לי שלא. מצד שני, שמלות structured תמיד טובות, בפרט לנשים בעלות גזרה מלאה. מחירה 212 ₪ שזה יותר זול משתי האופציות שהזכרתי קודם לכן.


שמלת קפלים ירקרקה. אורך מוצלח (קחו בחשבון שגובה הדוגמנית 1.78 מטרים) וצבע מרענן. המחשוף גבוה, אבל חלקו העליון שקוף מה שעשוי לעזור לבעלות חזה גדול להראות קלילות יותר. מחירה 240 ₪.


סקיני ג'ינס אדום לוהט. שימו לב למידות המדויקות של המכנסים שאתם חושבים לקנות. כשאני קונה באסוס אני מידה 18 בחולצות, מידה 20 בשמלות ומידה 24 במכנסים (בגלל הירכיים).

לפני סיום, פינת הביזאר. על מה לעזעזל הם חשבו כשייצרו את התכשיט הזה??


אני מהמרת על תקלה בייצור הצמידים שהם החליטו למנף. או זה, או שמישהו שם אחוז שטן.

אם מי מכם מעונין בהזמנה זוגית לאירוע הביוטי סיטי של סופרפארם, ילחץ פה וירשם. אני, אם יהיה לי זמן להגיע לשם, מתכוונת לנצל את ההזדמנות לפגוש את סקיני ושומנה.

2 תגובות:

  1. הוי!!! כמה מושלם!!! סליחה על השאלה, אבל יש את אותן שמלות גם במידות קטנות? התאהבתי נואשות בראשונה...

    השבמחק
  2. עדין לא, אבל יש את היפהפיה הזו

    זה הדף של סלון, הציצי שם מדי כמה ימים - הם בטח יוסיפו עוד דגמים

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים