יום שלישי, 14 ביוני 2011

רוצים הזמנה זוגית לביוטי סיטי?

שולם עליכם לחמניות ולחמנים! הביאותי לכם היום פינוק מהיר - לשניים מבין העונים על השאלה הבאה, תוענק הזמנה זוגית לביוטי סיטי של סופרפארם שיערך בשבוע הבא (22-24.6), שם ניתן להנות מהרצאות, הדגמות ונסיונות בתחום הקוסמטיקה.


כדי להרשם לפעילות:
  1. יש לענות על השאלה -מהו הגיל הראוי, לדעתך, להתחיל להתאפר?
  2. יש לעשות לייק לרשומה הזו ולבלוג בכלל.
  3. אם אינכם עוקבים כבר אחרי הבלוג, יש לעשות זאת עכשיו - יש כפתור עקוב למעלה.
הזוכים יוכרזו פה בשבלוג בקרוב, אז צפו לעדכונים אנד מיי דה בסט טו פרסונס ווין!

5 תגובות:

  1. שאלה קשה! אני בעד להתחיל בשלבים, קודם גלוס וצלליות בהירות בגיל 14-16, אח"כ להוסיף סומק, צלליות כהות יותר, מייק אפ ופודרה בגיל 18-20, תלוי במתאפרת :)

    לייק? כאילו דה!

    :)

    השבמחק
  2. אני חושבת שמגיל 14 כבר כל אחת מתאפרת בימנו חח [ונראה לי שזה הגיל שמתאים] זה בדרך כלל מתחיל בגלוס ועיפרון או צללית ובגילאים של התיכון שמתחילים לגדול חברים על הפנים ואף פעם לא מרוצים מהמראה של העור מוספים מייקאפ ומסקרה ולפעמים גם קו דק של איילינר

    הלייק התקבל חח :))

    השבמחק
  3. לדעתי - מגיל 16
    אבל כמובן שכווווולם כיום מתחילים הרבה יותר מוקדם XD

    הבלוג שלך מזמן קיבל ממני לייק, זה פשוט לשבת מול המחשב ולצחוק (במובן הטוב כמובן)

    השבמחק
  4. לדעתי צריך להתחיל להתאפר בגיל בו מתחילים לעשות סקס

    השבמחק
  5. היי,
    1. לא הבנתי איפה אני עושה לייק לרשומה.
    2. לדעתי צריך להתחיל להתאפר בגיל 16 באיפור ממש עדין (בלי מייקאפ עדיין) רק גלוס ומסקרה.
    ראיתי באיזה גן ילדות בנות 3 ששמו להן לק! לדעתי זה מוגזם ומזעזע.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים