יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

הגרלת התלושים המהממת של ברבי

כפי שסיפרתי לכם אתמול, קיבלתי בהשקה של מתאים לי תלושים אך לא מצאתי מה לקנות בהם. לפיכך החלטתי, באישור היחצנית (שזו, אגב, היתה הפעם הראשונה שזכיתי לקבל ממנה יחס בכל האירוע. למרות כל נסיונותיי לתקשר איתה. אפילו כרטיס לחניה היא לא טרחה לשמור עבורי) לתת את התלושים לכם, קוראיי הנאמנים.

מאחר והבובה היחידה בבית שרזה מספיק לקנות בגדים במשמין לי היא ברבי (אני אוהבת לעשות ספוגנים שמנמנים), ביקשתי ממנה לחבור אליי בשנית ולהיות הדוברת של ההגרלה והיא הסכימה!

היכונו היכונו להגרלת התלושים המהממת של ברבי


רוצים לזכות בתלושים בשווי 150 ש"ח לרכישת בגדים מקולקצית הקיץ של מתאים לי? התלושים טובים גם לחנויות הנשים וגם לחנויות הגברים. תנאי ההשתתפות הם:
  1. יש לכם עד ה-22.9 (יום רביעי) להרשם ניתן להרשם עד 19:00
  2. כדי להרשם צריך להגיב פה ולעקוב אחרי הבלוג
  3. יש לכם פייסבוק? עשו לי לייק
  4. שתפו את החבר'ה וספרו על ההגרלה הזו בטוויטר, הבלוג או הפייסבוק שלכם
  5. הזוכה יבחר באמצעים רנדומליים ואני אודיע מי הוא או היא פה בבלוג
  6. הזוכה יצטרך לאסוף את הזכיה ממני (בתל אביב), או לחילופין לשלם את מחיר המשלוחה ולקבל אותה בדואר רשום (9 ש"ח בלבד, יש לי בולים של קישקשתא!)

15 תגובות:

  1. ברבי היקרה,
    הלו בובה, את באה לכאן הרבה?
    אה, ותגידי, זה כאב? ואבא שלך, הוא סופר ספרי מתח? לא? אז אולי הוא איש אבטחת איכות? לא?! תגידי, את מוכנה להפסיק להרוס לי את השורות?
    שורות. דברים כאלו שמחברים איתם מילים, כן?
    אה. תלושים. יהיה נחמד.

    השבמחק
  2. אפנק את אמא ;-)
    מעניין כמה ישתתפו בהגרלה...

    השבמחק
  3. אני אשמח לקבל את התלושים ולהעניק אותם לאמא :-)

    שתהיה שנה טובה!!

    השבמחק
  4. מצטרפת להגרלה! אני אשמח להנחה נאה על המעיל היפה שראיתי אצלהם...

    שתהיה שנה טובה ומלאה בבשורות טובות!

    שרית.

    השבמחק
  5. אני רוצה את הבולים של קשקשתא,
    הרבה יותר מתאימים לי מבגדי הרשת של מתאים לי...

    השבמחק
  6. דיקלה סקורטרו19 בספטמבר 2010 בשעה 16:33

    אשמח להפתיע את אחי הקטן (15) והשמנמן שהחל את צעדיו הראשונים ברשת המידות הגדולות ולצערי עדיין אין הרבה אפשרויות צעירות פרט למתאים לי. אני אישית גם לא מצאתי משהו בקולקציה החדשה שלהם

    השבמחק
  7. התווים מעולים לעוד ג'ינס :-)

    השבמחק
  8. התלושים לא באמת מעניינים אותי...אני הצבעתי ברגליים לפני כמה שנים ולא מעיזה להכניס את כף רגלי למקום המזוויע הזה שנקרא משמין לי. כל עוד יש נצנצים - אני לא שם!
    בכל מקרה, רק רציתי להגיד לך שאני מאד נהנית לקרוא את הבלוג שלך, הוא מעניין, ואת כותבת בצורה משעשעת להפליא :-) המשיכי כך!

    השבמחק
  9. אינני יודעת אם מדובר בצירוף מקרים מטעם מתאים-לי, אבל כל כניסה לרשומה הזאת נותנת התראה על תוכנה זדונית. זהו אני את שלי אמרתי

    השבמחק
  10. עשיתי מנוי לבלוג, וכתבתי הודעה.

    אם הבנתי נכון, נרשמתי להגרלה.

    (:

    השבמחק
  11. אשמח מאוד לקבל את התלושים בשביל אמי היקרה.

    וכמובן שעשיתי גם לייק בפייסבוק :)

    השבמחק
  12. את חושבת שהתלושים האלה יעזרו לי למצוא שם ג'ינס כחול כהה, כמו שרביד ממליצה?!
    לא נכנסתי אליהם כבר שלוש שנים לפחות, אבל מישהי בפורום אמרה שמצאה דווקא שם אחד כזה...

    השבמחק
  13. אני מוכנה לבדוק את המלאי שלהם. אולי מתאים לי מתאים לשמנמנות כמוני. מה הענין אבל עם קולקציית הקיץ - נשאר משהו בכלל או שזה לקיץ הבא?

    השבמחק
  14. היייי
    האם זה עוד רלוונטי להצטרף
    :-)
    כנרת

    השבמחק
  15. אוווו בנות - ההגרלה נגמרה מזמן.

    אבל אתמול הייתי שם (בפעם השלישית בחודש האחרון) עם התלושים שנשארו לי ולא מצאתי כלום (שוב). בסוף אני והחברה שהיתה איתי קנינו צעיפים לעצמנו, וברוך שפטרנו מהזיכוי. מענין מה עשתה הזוכה עם הזיכוי שלה..

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים