יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

טורידו את האוברול הזה ומיד!

אלוהים שישמור אותי, גמרתי הרגע להוריד כביסה על הגג ותאמינו לי - לא קר שם. בחום כזה נשים צריכות ללבוש בגד קליל קטן וחמוד שיעשה איתן חסד, אממה - מאחר ואני וכמה מחברותיי הטובות ביותר לוקות בשמנוניות, אין באפשרותנו לרכוש בגדים שכאלה במדינת הגמדים. שמע אלוהים ואמר "גם מורידה כביסה בשיא החום וגם לובשת מכנסוני ויסקוזה?? לא במשמרת שלי!". אמר ועשה.

ויהי ערב ויהי בוקר, ויהי סייל בטוריד ויאר ה' כי טוב ושבת מכל מלאכתו ויזמין בגדים נחמדים במידות גדולות למעריצותיו השמנמנות.

ובכן, טוריד מלאה בשמעטס מטפח עד טפחיים, ויש שם ויסקוזות ושאר זוועות שלא היו מביישים את משמין לי בעונותיהם הגרועות ביותר. אבל בנוסף לזה, יש גם אוצר בלום של פריטים על הכיפאק, וראש וראשונים להם - האוברולים. הם עלו כ-40 דולר האוברול, במקום חמישים ומשהו, אך עלות המשלוח המחרידה העיבה על שמחת החג - שילמתי לא פחות מ-43$ על המשלוח, ועוד 216 ש"ח מכס ועכשיו כשראיתי את החבילה אני מבינה למה - במקום לארוז את הבגדים בשקיות דקות, כמו שאסוס עושים, הם אורזים אותם בנייר (עד כה, ערימה בגובה כ-5 ס"מ) ואז שמים אותם בארגז בגובה 30 ס"מ מרופד בניירות. למה? למה? אל תשאלו אותי.

בכל מקרה, שליח המכס הביא את החבילה למשרד היום בבוקר ואני לא יכולתי להתאפק ומיד מדדתי, כדי לוודא שלא מדובר בבזבוז הכסף הגדול של המילניום, והנה הפלא ופלא - שניהם יושבים פיקס וחמודים להפליא.

ראשית - שחור קצר עם כתפיות נחמדות וכפתורים וקצת frills מקדימה. האם תרמתם כבר לקרן לקניה מצלמה איכותית לבלוג?


והנה השני, טיפה יותר ברור (אלוהים כנראה לא המציא את הסוני אריקסון) - טורקיזי, פרחוני ומתוק לאללי אללים.


נסו לדמיין את זה עם ג'קט נחמד מעל (או לא) ונעלים מתאימות יותר, למשל הפלטפורמות האימתניות של יוקה. בתמונה, אגב, אתם רואים את סנדלי השורש החדשים שלי - ניצנוצאז' גאלור של ג'יזל בונדשן שקניתי לפני שבוע ומשהו ליד טיב טעם בנתניה.

איפה אביב ברטלה כשצריך אותו?

חוץ מזה, נתקלתי היום במעלית באישה לבושה חמוד להפליא. שימו לב -



היא לבשה חצאית אפורה קצרה מהבד דמוי הזמש הזה שאיני יודעת את שמו, גופיה שחורה, שרשרת עם תליון זהב גדול, ונעלי חצי פלטפורמה אך עדין אלגנטיות שכאלה עם תיק שחור. היא השתמשה בהרבה צללית אפורה כהה ומה שהכי מצא חן בעייני - היא שברה את כל המונוכרומטיות הזאת עם סיכת פרח ורודה בוהקת בשיער. זה נשמע אולי המוני, אבל זה היה מקסים. היא נראתה נורא ממהרת ולחוצה, אחרת הייתי מבקשת לצלם אותה. במקום זה הסתפקתי ברישום מהיר.

זהו. עכשיו אני הולכת לסדר את הכביסה במקום. שבוע נעים לכולם!

12 תגובות:

  1. הלוואי עליי אוברול קליל כזה, נראה עלייך מעולה!!
    אני מאידך החלטתי עד הודעה חדשה לתלות את כל הכביסה בבית על מתקן כביסה, אמנם מכער את הסביבה והסלון אבל לפחות אני לא נצלית בחום, הכביסה מתייבשת באותה מהירות וגם לא נצבעת בפסים לבנים נוראיים :)
    והסנדלים מהממות!

    השבמחק
  2. איריס, במידה שלך (על סמך התמונה בכל מקרה) את יכולה לקנות אוברול קליל בזארה או הוניגמן או כל חנות אחרת שתרצי. הופ!

    לא לוקח לכביסה שלושה ימים להתיבש בתוך הבית?

    השבמחק
  3. האוברול נראה עלייך מקסים, והסנדלים מהממות! יקרות? אולי אקנה לי גם.

    השבמחק
  4. אני תולה במרפסת
    אז אני "עושה שורה" נכנסת למזגן, מתקררת ושוב יוצאת...וחוזר חלילה!

    האוברול מקסים! ממש אהבתי את הצבעוני=]

    השבמחק
  5. תודה רבה חברעלך!

    הם עלו 400 ש"ח בערך בפקטורי 54 ואין לי חבר. אם היה לי - זה היה מוזל בכמה אחוזים טובים. זה הזוג השני של החברה הזו (איפנמה נדמה לי) שאני קונה והם נוחים להפליא, אין מה להשוות להוואינס וכולי.

    השבמחק
  6. כוונתי לחבר מועדון, זה לא שנשים שיש להן בנזוג מקבלות הנחה :-)

    השבמחק
  7. שרונה, את כותבת מקסים!!!
    גיליתי אותך לא מזמן ופשוט הוקסמתי.
    כ"כ כיף לקרוא, את כותבת שנון ומצחיק, פשוט מדהימה!! כל הכבוד.

    מיכל

    השבמחק
  8. מתייבש תוך יום יומיים מקסימום ואם שמים ליד קיר חיצוני או חלון בכלל צ'יק צ'אק :)

    ואפרופו קניות, לא מחשיבה עצמי מובילת אופנה (למרות שלמדתי עיצוב אופנה), מקסימום קופצת לג'יפסי ריינבו או Swear וזורקת משהו, אין לי סבלנות לזה, בגלל זה כל כך כיף לקרוא מה שאת עושה :)

    השבמחק
  9. האוברול הטורקיזי פשוט מתוק ומהמם! את נראית בו חבל"ז! :)

    השבמחק
  10. מתה על הסגנון כתיבה שלך.
    חוצמזה, האוברול הפרחוני (השני) ממש מצא חן בעיני!
    תמיד כשאני רואה אוברולים אני חושבת על פרחות מבת-ים עם מסטיק בפה, שרשרת זהב עם הכיתוב "בת אל" או "נטלי" ובניה ענקית.
    וואלה, שברת את הסטיגמה!

    השבמחק
  11. התורקיז מצויין לעונה החמה למרות שאני לא חובבת גדולה של אוברולים... בקשר למשלוח שמעתי שאם את מבקשת שיסמנו לך את המשלוח בתור gift זה אמור לפחות את החבילה ממכס, ניסית?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים