יום שלישי, 6 באפריל 2010

למכירה - אמיליו פוצ'י

הפריט הראשון שאני מעוניינת למכור הוא אמיליו פוצ'י. אמיליו הוא לא רק תיק, הוא גם חבר!

כשהייתי צעירה ופרועה כבת עשרים, נהגתי לעשות מבחן לבחורים איתם יצאתי בבליינד דייט. הייתי מגיעה לפגישה עם תיק קטן בצורת כלבלב שעיר וחביב והייתי בודקת את התגובה של הבחור. אם היה מעיף בו מבט מלא בוז ואז מתעלם ממנו בשאר הערב, הייתי יודעת שהדייט ימשך עשר דקות לכל היותר. אם הוא היה מפיל אותו על בטנו ומגרד אותו נמרצות מאחורי האוזנים, הייתי יודעת שיש עם מי לדבר.

היום כשאני קשישה ופרועה, אני מכינה בעצמי בובות לעשות איתן אודישנים לגברים, ואיני זקוקה לאספקה חיצונית של אביזרים. למרות זאת לא יכולתי להתאפק כשראיתי את התיק הזה בדמות בולדוג צרפתי מושלם עם שרשרת בצורת עצם, אשר יוצר במהדורה מוגבלת למדי על ידי Twentyfourseven והשתעשעתי במחשבה על חיקויי פריס הילטון עם תלבושת שחורה אלגנטית שתנגוד אותו לחלוטין. אבל אחרי ששוטר עצר אותי בעודי מסתובבת עם הכלב (הוא אשכרה אמר לי "כלב יפה יש לך גברת, את מוציאה אותו לטיול?", סיפור אמיתי) הבנתי שאולי לקחתי על עצמי יותר מדי. אחרי הכל, אני כבר מטרוניתא בת 34 ולא ילדונת פוחזת. חוץ מזה, אני לא אוהבת ללבוש שחור.


לפיכך, אני מוכרת אותו. יש לו תא גדול מספיק לארנק קטן, סלולרי ומפתחות והוא נוח לנשיאה על הכתף. הוא עלה לי 279 ש"ח ויצאתי איתו מהבית רק פעם אחת (אותה הפעם שתפס אותי השוטר) כך שהוא במצב טיפ טופ, אוהב אדם ולא סנוב באוכל כך שאני מוכרת אותו ב-170 ש"ח כולל משלוחה בדואר רשום או 150 ש"ח באיסוף עצמי מתל אביב.

Emilio Poochi

חושקים באמיליו? נהדר! שלחו לי מייל לכתובת הבאה בציון אמצעי התשלום החביב עליכם (Paypal, מזומן או העברה בנקאית) ונסכם סיכום.

10 תגובות:

  1. אני לא מאמינה שאת מוכרת את אמיליו!

    מקווה שיימצא לו בית טוב של אוהבי כלבים :-)
    אני אישית טיפוס של חתולים.

    בהצלחה :-)

    נ.ב.
    אני עדיין לא מקבלת עדכונים ונכנסת רק על דעת עצמי להתעדכן אם יש רשומות חדשות. מקווה שתיזכרי איך הוספת את ההרשמה במייל :-)

    השבמחק
  2. ואז ראיתי שנוסף משהו פה...

    שלח תגובות למייל .... אז אולי כבר סידרת את העניין :-)

    השבמחק
  3. בשבילך הוספתי! תבדקי אם זה עובד

    השבמחק
  4. עובד עובד :-)

    תודה רבה על ההוספה של האפליקציה במיוחד בשבילי :-)

    השבמחק
  5. אנחנו מצטיינים בשרות לקוחות פה :0)

    השבמחק
  6. שמתי לב יקירתי, ממש פורום לבקשת הלקוח :-)

    השבמחק
  7. מצחיק..היה יום אחד שהחלטתי שאני חייבת לקנות לעצמי תיק בצורה מצחיקה וחיפשתי בכל איביי עד שנתקלתי בוריאציה אחרת לאותו תיק בדיוק (עשוי בד אם אני לא טועה) ואפילו כמעט קניתי אותו עד ששאלתי את עצמי- רגע, אני לא באמת אלך עם תיק בצורת כלב, נכון?
    הוא ממש מקסים.

    השבמחק
  8. התיק מקסים!
    חבל שנמכר, הייתי מאמצת אותו בשמחה. :)

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים