יום שלישי, 20 באפריל 2010

אני משתדרגת ממנהלת ידע למנהלת גיל

Age Management. זהו הבאזוורד החדש של עולם הטיפוח. אמצו אותו אל חיקכם ושתו ממנו כממעיין הנעורים.מהיום הכוח להחליט בני איזה גיל תראו, מצוי בידיכם במחיר שווה לכל נפש ובלי מגע סכין המנתח (או כך לפחות מבטיחים לנו).

ביום ראשון השתתפתי באירוע השקת סדרת הטיפוח החדשה של לוריאל נגד קמטים, מראה עור עייף וגוון עור עמום Youth Code. האירוע נערך בקומה השישים וחמש של בנין משה אביב באיזור הבורסה, משם נשקף נוף מרהיב של תל-אביב, שמעולם לא נראתה יפה יותר. יש לציין שאירחו אותנו למופת עם קייטרניג משובח ושאר פינוקים.


עיקר החלק השיווקי במצגת עסק באמת המצערת שרב האנשים רוצים להראות צעירים מכפי שהם.הלהט הזה גדול עד כדי כך, שבשנת 2009 (שהיתה שנת מיתון במשק, כזכור) עלתה מכירת מוצרי הטיפוח בישראל ב-7%. מי צריך לחם כשיש קרם צוואר, נכון? אני מסכימה שלהראות הכי טוב שאנחנו יכולים מעודד ומלבב את הנפש וגם אני שמחה תמיד כשאומרים לי שאני נראית צעירה מגילי, אבל זה לא אומר שבבוא היום אעשה בעצמי מעשה דמי מור וארטש עצמי בפוטושופ החי של רופא זה או אחר. אולי זה נובע משיחת יעוץ מפחידה במיוחד שהיתה לי עם מנתח פלסטי לפני כשנה, ששיכנע אותי לוותר על כל פנטזיות הניתוחים שהיו לי (שתיים אם לדייק). כשמומחה אומר לך שהיחס בין התוצאות לסבל למצבך הנוכחי קרוב לאבסורדי, אין הרבה מסקנות שניתן להגיע אליהן פרט ללא תודה.

בכל מקרה, הסדרה מכילה קרם יום, קרם עינים (שמכיל גם פיגמנט, לעידון סימני עייפות) ותמצית לטיפול אינטנסיבי. כולם מבוססים על מחקר גנטי, מאיצים את תהליך הריפוי הטבעי של העור ומספקים לו דלק. לי היה חשוב לדעת אם החברה מבצעת ניסויים בבעלי חיים. תשובתם היתה שהמוצרים נוסו כולם באמצעות טכנולוגית עור משוחזר בלי לפגוע בבעלי חיים. הם מנועים מלשים את סמל הארנב על המוצרים, לדבריהם, בגלל שהם אינם יכולים לערוב לכך שכל הספקים שלהם אינם עושים ניסויים, ואימרו "שוין".


קרם יום, קרם עינים ותמצית לטיפול אינטנסיבי שהתחפשה לחצי מסקרה חצי F-35

מאחר והנחתי שנקבל דוגמיות של המוצרים, תכננתי לתת אותם לאמי, שתתפנק לה. הבעיה (הלוואי על כולנו צרות כאלה) היא שהמוצרים מיועדים לגילאי ארבעים שעור פניהם רק מתחיל להזקן ולהתקמט. מאחר ואני קרובה לארבעים יותר מאמא (סליחה אמא ואוי ואבוי) הוחלט שהקרמים הולכים אליי. המליצו לנו להשתמש בקרם היום ובתמצית האינטנסיבית בלילה, או לשיקום במצבי עור חירום - להשתמש בתמצית האינטנסיבית יום ולילה במשך שבועיים. מאחר ואני לא מוותרת על קרם היום עם מקדם ההגנה 30 של ד"ר קרבלניק, רופאת העור המופלאה שלי, החלטתי לערוך על עצמי את הניסוי הבא - במהלך החודש הקרוב אשתמש בקרם היום הרגיל שלי בבוקר ובתמצית לטיפול אינטנסיבי בלילה, ובסיומו אדווח על ממצאיי.

מהמריחה הראשונה הלילה אני יכולה להעיד שהקרם הוא אכן קרם פעיל (כלומר, חשתי עיקצוצים במשך כדקה אחרי המריחה) ושהריח שלו לא נעים. הבא נקווה שזה יהיה שווה את זה ובעוד חודש אוכל להעיד על שינוי לטובה במצב עור פניי, שאינו מקומט אך ללא ספק עייף ועמום.

חשש אחד יש לי - כידוע, מדענים רבים מבלבלים את עצמם עם אלוהים, ואני ראיתי את "האויב מבפנים" ואת "בטמן" הראשון. תארו לעצמכם שהמדע הביוגנטי של לוריאל מתקדם הרבה יותר משחשבו, והקרם ייצור בי ובשאר המשתמשים מוטציות מחרידות בתחום חידוש התאים. תארו לעצמכם אותי כחלק מצבא אדיר של זומבים רעבי בשר אדם שנראים כמו ג'ואן ריברס?? אני מקווה שאתם מעריכים את הנכונות שלי להקריב את עצמי על מזבח הקרם ומקווה שהמראה האחרון שתראו לא יהיה עור פניי הזוהר והנקי ממתחים בזמן שאני מנשנשת את צווארכם.

2 תגובות:

  1. מאוד מתחברת למונח "פוטושופ חי". מזעזעת אותי הקלות של ההליכה אל סכין המנתחים בהבטחה שבתאורה מחמיאה והרבה איפור תיראי צעירה מגילך. לא רוצה להיראות צעירה מגילי. רוצה להיראות יפה לגילי.

    השבמחק
  2. אם היית מקבלת בפרטי פרטים את תיאור ההליך והצלקות של הרמת חזה, היית כמוני אומרת "שלום ולא להתראות". מה גם, שהוא עושה את זה רק אחרי שאת גומרת ללדת, אז ממילא אין על מה לדבר.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים