יום חמישי, 1 באפריל 2010

מכירה ביתית


אתמול בלילה ישבתי בחדר העבודה שלי ובהיתי בתיק ממהדורה מוגבלת שקניתי לא מזמן ויצא איתי מהבית רק פעם. לא חבל, אמר לי התיק, אם את לא רוצה אותי תמכרי אותי למישהו שכן רוצה. אתה יודע מה חתיכי, אמרתי לו, למה לא אמכור אותך באמת. היום, בזמן שגרסתי מצה עם כבד קצוץ לארוחת הצהרים, חשבתי לי על כמה שמלות, תיקים ותכשיטים ששוכבים בארון שלי זה זמן מה. חלקם חיכו בסבלנות שאחזור למידה 42-44 , אבל בזמן שחיכו השתנה טעמי בבגדים וגם כשארזה ספק אם אלבש אותם שוב.

אז אני מתכננת מכירה ביתית של בגדים, תכשיטים, תיקים ונעלים נחמדים במיוחד (תמונות יבואו, כמובן) במחירים יפים לנפש ורחוקים מאד מהמחיר המקורי ששילמתי עבורם (מכורה למותגים, כבר אמרנו).

עם זאת, אימלדה מרקוס אני לא (וטוב שכך, לפני כמה ימים קראתי שהיא ארגנה שמיכה אכזרית במיוחד ללהקת החיפושיות, מה זה??) ואין לי עד כדי כך הרבה פריטים למכור, אז חשבתי להציע לקוראות הבלוג להצטרף אליי למכירה. השמש זורחת וחמימה, ויש לי גג נחמד באיזור המרכז. אפשר לקבוע בשבת עוד שבועיים, למשל, לאילו שעתיים שלוש ולמכור את מה שבא לנו. התנאי - מצב מצוין של הבגדים (אני ואחרות עוד בטראומה מגרדרובה 2 שדמה יותר למזבלה מאשר לאירוע אופנה) וטעם טוב.

Which is better?
ימין ושמאל, רק small ו-extra small

מי רוצה להצטרף? לובה אולי? יהיה דיסקו, אפילו נגיש מיץ קריר. אווו! אני אמכור גם תכשיטים וקשתות מלאכת ידי, כשאני חושבת על זה. אחחח, כל כך הרבה תבונה כל כך מעט זמן.

5 תגובות:

  1. עקרונית אני בעד הרעיון אבל ממש מטרידה אותי הלוגיסטיקה של העניין.
    בעייתי להיות בלי רכב.

    השבמחק
  2. אהלן, אני אשמח יש לי ברוך השם לא מעט בגדים במצב מצוין, בין המידות 42-46 וגם לא מעט נעליים...חלקן כחדשות, אני גרה בתל אביב ואת מוזמנת לכתוב אלי בחזרה, שמי לירון.

    השבמחק
  3. אין לי מה למכור - חוץ מעוגות אולי.
    אבל אשמח מאוד מאוד להגיע למכירה :-)

    השבמחק
  4. זה דווקא רעיון לא רק לשלב שופינג של עוגות ובגדים-

    השבמחק
  5. המעוניינים להשתתף מוזמנים לכתוב לי ל-raisinlike@gmail.com

    אגב, אני מסכימה שאם בא לך למכור עוגות זה יכול להיות נחמד מאד, רחלי!

    מה שמטריד אותי זה ענין פרסום הכתובת שלי באינטרנט. איך עוקפים את זה?

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים