יום שבת, 20 במרץ 2010

הרפתקאותיי ב-H&M ועגילים חדשים

אני חייבת לומר שהמסך ששאלתי מהמשרד לסופ"ש מאמלל אותי. הרזולוציה עקומה לחלוטין ואני לא מצליחה לגרום לו להציג מסך מלא, שלא לדבר על להציג צבעים כראוי. לפיכך, התמזל מזלי שהשמלה החמודה שאני רוצה להראות לכם היא בצבע הכל כך טרנדי nude (כלומר כלום).

כן, אני מודה. ביום חמישי לא יכולתי יותר, והצבתי את עצמי יחד עם שאר בנות ישראל הנאוות בתור ל-H&M בעזריאלי. התור לא היה נורא כמו שהיה מביך - רבע שעה עד לכניסה לחנות, רבע שעה בתור לתאי המדידה (מותר להכניס רק חמישה פריטים, אבל השארתי עשרה אצל המוכרת החמודה בכניסה, כך שאחרי שגמרתי את החמישיה הפותחת פשוט החזרתי לה את הפריטים והמשכתי לנגלה השניה בלי לחכות שוב, כמו כמה נערות מסכנות שמשום מה לא חשבו על זה) ועוד רבע שעה בתור לקופות.

אז מה יש לנו? אוסף גדול ומוצלח למדי של בגדים בסגנונות שונים. מנקודת המבט השמנמנית זהו סניף מצוין, כי בלונדון לא מצאתי שוב פריט שעלה עליי (ה-H&M שם מגיעים למידה 14) ואילו פה יש מידה 46 מכל הפריטים ועוד מחלקה קטנה לבגדי הריון פלוס קיר של קולקצית המידות הגדולות שמגיעה למידה 56 (בחצי מחיר כמעט מבמשמין לי ואחיותיה, וללא כל נצנץ או רקמה in sight). למעשה, בגלל הלחץ המטורף בחנות וכמות הקונים המדהימה שתוקפת את החנות מאז פתחו אותה נתקלתי במצב מלבב למדי לראשונה בחיי - היה מחסור בכל המידות פרט ל-44 ו-46. כלומר, החתיכות הרזות התלוננו כל הזמן בפני המוכרים על מחסור בסחורה בעוד אני התעופפתי כפרפר שמנמן מקולב לקולב וקטפתי שמלות, חולצות ומכנסיים.

אז מה קניתי? סקיני ג'ינס אחד ב-179 ש"ח שצריך לקצר אצל התופרת (שימו לב, אני מידה 48 וקניתי מידה 52. כשהם אומרים סקיני, הם מתכוונים לסקיני), שתי חולצות לי ולממישה (50-90 ש"ח החולצה) ואת השמלה הקיצית המושלמת הזו במידה 46 במחיר 249 ש"ח בלבד!

מותק שלי, אמא אוהבת אותך

לסיכום - מבחר רחב של בגדים וסגנונות עד מידה 46, מבחר מצומצם יותר של בגדי הריון ומידות גדולות עד מידה 56 (הרבה דגמח"ים, למי שאוהבת את זה) ומחירים שמעמידים את קסטרו-זארה-מנגו-משמין לי-עונות וחבריהם בסכנת פשיטת רגל.

מדד השרונה -

פרט לכל האושר הזה, אני רוצה להשוויץ בקולקצית העגילים החדשה שלי! בנוסף לקולקצית הקשתות הרומנטיות (שלא לומר, קיטשיות), החלטתי לנסות לעצב עגילים עדינים ואלגנטיים בעלי שיק רומנטי ובמחיר שאין לו תחרות (הם זולים בעשרה דולרים ויותר מפריטים דומים הנמכרים באטסי, שלא לדבר על חנויות מקומיות כגון רזילי). הנה כמה דוגמיות שתוכלו למצוא בחנות שלי.




תוכלו למצוא עוד פה, ובימים הקרובים אני אוסיף עוד. ועכשיו כבר אחרי שמונה ואני צריכה להכין תבשיל אורז, פרמזן ושרימפס ולחפוף ראש!

10 תגובות:

  1. לגבי העגילים - אמרתי לך כבר, מאוד אהבתי עכשיו נותר רק לבחור.

    לגבי H&M - גם אני הייתי מאוד מרוצה ואני מתכננת כבר השבוע ביקור חוזר :)

    השבמחק
  2. אני לא יודעת מה מושלם יותר - השמלה או עגילי הגולגולת. אגב, הם ייראו מצוין יחד.
    כעת אני מתלבטת אם לשים את נפשי בכפי ולקפוץ מחר לה"מ לקנות משהו לחג.

    השבמחק
  3. תודה מיראל! החלטתי לנסות להכין את מה שאני אוהבת בעצמי, במקום לשלם פי שתים למישהו אחר.

    חדווה - השומר אמר לי שבצהרים פחות עמוס.

    השבמחק
  4. זה לא יאמן שיש H&M בארץ ואני מחכה לנסיעה שלי לארה"ב בעוד כמה ימים בגלל האטרף בחנות. כל הכבוד שעמדת בזה והלכת בכל זאת. נשמע שהיה שווה את זה והשמלה נראת מצויין. מקווה שהיא מחמיאה גם בחיים ולא רק לקולב.

    העגילים עם הגולגולת פשוט גאוניים. נקודה. :)
    שמחה שהגעתי, היישר למועדפים@

    השבמחק
  5. תודה רבה קרן!

    בלונדון, כאמור, לא מצאתי כלום ב-H&M ככה שאני שמחה שיש סניף מקומי. יש סיכויים לא רעים שתוך שנה שנתיים התור בכניסה יעלם ונוכל להכנס לשם כאחד האדם :-)

    השמלה חמודונת לגמרי, רק לא מתאימה למזג האויר הנוכחי ויש לה מחשוף יפהפה.

    השבמחק
  6. הייתי גם בחמישי.
    סה"כ הביקור נטו - שעתיים כולל הכול (תור בכניסה ותאי ההלבשה)...לא נורא.
    והסיכום ? מרוצה לאללה !
    נקנו שבעה פריטים מוצלחים במיוחד : שתי חגורות, חצאית שחורה שכבר חיפשתי שנים, ז'קט מהמם, שתי טוניקות, וזוג טייץ, הכול בפחות מ-100 שח לפריט...
    רק שימשיכו כך :-)

    השבמחק
  7. העגילים יפייפים!
    לא חשבתי שיש לי למה להגיע לעזריאלי לחנות המיועדת אבל אם את אומרת שיש שם פינת הריוניות אז שווה לקפוץ =)

    השבמחק
  8. אווווו כולם בהריון עכשיו, כנראה זו תחילת האביב :-)

    נשמע כמו קניה מעולה, אנונימי\ת!

    השבמחק
  9. רק ג'ינס לצערי לא הצלחתי למצוא...
    ה-46 במחלקה של ה-BIB היה קטן מדי ו-48 לא היה, את אומרת שנראה לך שהמידות קטנות ? אולי ה-50 היה עולה...

    השבמחק
  10. אני מדדתי את הסקיני ג'ינס ב-48 ו-50 ובסוף לקחתי 52. הם מאד מאד צרים.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים