יום שישי, 19 במרץ 2010

אם כולם יקפצו גם את תקפצי?

שלום לכולם! יש לי מסך חלופי לסופ"ש ובאמצעותו אשלים את מכסת הפוסטים השבועית שלי.

נתחיל בהתחלה - בתחילת השבוע הוזמנתי למצגת של קולקצית הקיץ של ג'אמפ. ג'אמפ נקנתה לאחרונה על ידי משמין לי, כך שהכנתי את עצמי למחזות קשים אך לרווחתי, התבדיתי. למרות המצגת האנמית של אבי מלכה (אני ממליצה לו לעבור סדנת פרזנטציה. הדבר השני שמלמדים אותך שם הוא - לעולם אין לחזור במצגת על מה שכתוב בשקפים. אנחנו קיבלנו הקראה של מה שכתוב בשקפים, ואני בטוחה שלא הייתי הבלוגרית\עיתונאית היחידה במקום שיודעת לקרוא). הקולקציה עצמה שמה דגש על נשים עובדות וקרייריסטיות והותאמה לעבודה במשרד תוך אפשרות ךהמשיך עם הבגד ליציאה בערב.

ראשית, אני מתקוממת נגד המסרים ההומוריסטיים (גיחי גיחי) שמוצגים בפרסומות והקטלוג. האם הם באמת חושבים שמסר שיווקי כגון "אני מדברת על תקציבים אבל תראו איך רזיתי" יגרום לי, כאשת קריירה, לחשוב שהם מבינים אותי ומה חשוב לי בעיצוב התדמית שלי? עד שלא תקחו נשים ברצינות ותתיחסו אליהן כיותר מקורבנות אופנה מלחכות חסה אני לא אתיחס אל המותג שלכם ברצינות. אבל ממילא אני לא רואה פרסומות בחיי היום יום, אז נעבור הלאה לקולקציה עצמה. הם אכן שינו דברים וגיוונו קצת את הקו. ההבדל העיקרי, ממה שראיתי, הוא מגוון יותר גדול של גזרות מחמיאות - מותניים צרים יותר, חצאיות ומכנסים באורכים מחמיאים יותר. אותי זה לא מושך, כי אני לא אוהבת בגדים סולידיים מבד ויסקוזה, אבל אני בטוחה שהקהל הקבוע של ג'אמפ ישמח מאד על המגמה.
צדיקה אחת בסדום - חולצה שהייתי מוכנה ללבוש

בנוסף לבגדים החדשים, כוללת הקולקציה גם תיקים ומחטבים. המחטבים נראו לי כמו הפריט הכי מענין, בפרט מחטב בגזרת בגד-גוף שיכול לאסוף את פלג הגוף העליון ולהחזיק אותו יפה (אני נשמעת כמו אודטה). הבעיה היחידה שראיתי היא קו המחשוף הגבוה יחסית, שלא מאפשר ללבוש את המחטב עם מחשוף מעט עמוק. אבל יתכן שאני טועה (לא מדדתי כלום, הבגדים היו כולם במידה קטנה).

לסיכום - טווח מידות עד 48, בגדים נחמדים לנשים האוהבות להתלבש סולידי, במחירים סבירים (גופיות מ-49 ש"ח שמלות מ-249 ש"ח). נחמד אבל לא בשבילי.

מדד השרונה -

ועכשיו לחדשות הטובות - ממש מעבר לכביש מהבנין בו נערכה המצגת (ברחוב שוקן 32 בתל אביב) נפתחה לאחרונה חנות עודפים של טובל'ס. בחנות נמכרים עודפים ופריטים מיוחדים בהנחות של עד 80% והכל מגיע במידות גדולות (יש XL ויש 1 שזה XXL ואני מדדתי כמעט כל מה שהיה בחנות בשתי המידות האלה). קניתי חצאית אחת, ב-125 ש"ח במקום 650 ש"ח בעונה. היא אפורה-ג'ינסית קיצית כזאת עם כיסים נחמדים ושוליה מעוטרים במיני ניצנוצאז' ואפילו ספיידרמן אחד, בשביל האחיינית שלי (שהיא מעריצה גדולה).


לסיכום - כאן תוכלו לשלם רבע ומטה ממה שהייתם משלמים על פריט בעונה. נעמה חסין היא לא מה שהיתה פעם, ורב הפריטים שחורים וחסרי מעוף, אבל יש גם אוצרות לבעלות סבלנות. ללא ספק אני קונה בגדים שלה מעכשיו רק פה ולא בחנויות הרגילות שלה.

מדד השרונה -

2 תגובות:

  1. החנות של טובל'ס נשמעת טוב להפליא.

    השבמחק
  2. בהחלט, היו שם שמלות במאה ומשהו ש"ח במקום אלף.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים