יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

איך לובשים את זה?


אחת הפינות החדשות שתכננתי להשיק בעקבות קמפיין מימון ההמון של השבלוג היא איך לובשים את זה? פינה בה אני מציגה מספר אופנים ללבישת אותו הבגד. 

מאחר וחום אימים ואני מבלה כל שניה אפשרית בבריכה, חשבתי שנפצח בעליונית השקפקפה הזו שקניתי לפני זמן מה אצל נעמי כדי ללבוש מעל בגד ים. חברותיי מספרות שיש מגוון חנויות שמוכרות עליוניות דומות במגוון מחירים, מגלביה היקרים ועד חנויות זולות בשוק. אני אוהבת את זו של נעמי בגלל הצבעים הנעימים והצווארון המעוטר. עליוניות מהסוג הזה קלילות ממש ללבוש - זורקים אותה מעל משהו, מוסיפים איזה משהו אם צריך ויוצאים לדרך. השאלה היחידה היא, מעל מה זורקים אותה.

איך לובשים את זה לבריכה (או לים)?
פשוט מזה אין. לובשים בגד ים, נועלים כפכפים, עושים פיפי אחרון (אם בגד הים שלם), לובשים את העליונית ויוצאים מהבית. 

אני לובשת
עליונית של נעמי פלוס
בגד ים ממוד קלות' (שנה שעברה)
כפכפים של איפנמה (ישנים)

לא לשכוח מצופים!
איך לובשים את זה לבילוי?
הפריט הבסיסי כאן הוא קומבניזון או שמלת כתפיות חלקה וצרה באורך הברכיים ומעלה. אני ממליצה על צבע גוף או שחור. לבן יראה פשוט ויומיומי מדי וכל צבע אחר יתנגש בדפוס הצבעוני של העליונית. מעל הקומבניזון או השמלונת לובשים את העליונית.

אני לובשת
אותה העליונית
קומבניזון שחור ממרקס אנד ספנסר
נעלים מסטורי
עגילים מרזילי


ועכשיו לתוספות. אני ממליצה להמנע משרשראות במידה והצווארון מעוטר, כמו בזו שלי, וללכת על צמידים או עגילים במקום. מאחר והעליונית כל כך עליזה ומקושקשת, בחרתי עגילים גדולים ממתכת שלא תכביד על עין הצופה עם צבע נוסף. הנעלים המגושמות מעבירות את התלבושת המנופנפת לתחום האורבני החביב עליי. אפשרות נוספת היא ללכת על סנדלים (עם או בלי עקב) בצבע נטרלי ועגילי חרוזים גדולים בשביל הרושם הבוהמייני.


איך לובשים את זה עם מכנסיים?
זוכרים שכתבתי פה למעלה לא לשלב את העליונית עם תחתית לבנה כי זה נראה יומיומי מדי? אז הנה הזדמנות לצוות לה לבן שיחמיא ללובשת ולאביזרי החשמל הביתיים. הרעיון פה הוא ליצור מראה בוהמייני נינוח, שאני החלטתי לדחוף עד הקצה עם ענק הפנינים האמיתיות מפלסטיק הזה שקניתי בלונדון לא מזמן (בהחלט לא הכרחי). סנדלים או כפכפים אחד מאוחר יותר, ואנחנו מוכנות לצאת לשתות משקאות קרים עם חברים או להזיע קצת במחנה יהודה לפני שנתיישב לנשנש קובה עגלגל במזנון ממוזג (כבונוס, קשה להבחין בכתמים של סלק על העליונית הזו).

אני לובשת
אותה העליונית
גופיה לבנה מעונות
מכנסים קצרים מעונות
סנדלים של דורית בר אור לגולף
שרשרת "פנינים" מטופשופ 


הסגנון הזה יעבוד מצוין גם עם ג'ינס כחול קצר. לא הייתי ממליצה על מכנסונים צבעוניים, שכן יש גבול כמה צבעים יכולה אישה לדחוס בתלבושת אחת לפני שתיעצר בחשד לתוכי. את העליונית אפשר לשחרר לחופשי מעל המכנסיים או לדחוס את חלקה הקדמי לתוך המכנסיים כדי ליצור אשליה של שובל אוורירי ומתנפנף.

ובזאת נחתום את איך לובשים את זה? הראשון. אם יש לכם רעיונות נוספים לשילוב העליונית בתלבושות, או שיש לכם בקשות מיוחדות למדורים הבאים, שתפו אותי ואת החבר'ה. שיהיה לכולנו שבוע טוב ותאכלו הרבה ליצ'י קר כקרח.

2 תגובות:

  1. הלוק האחרון והגלדיאורי כל כך שווה שהתעלפתי, קמתי, קיבלתי שוב מכה בראש ומאז אני לא זוכרת כלום. אהה נראה נוח עד בלתי מורגש גם עם בגד הים. הנכון? היש ליטוף של הבד והוא עדין?

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, את מזכירה לי שאתמול ירדתי לגינה לפתוח את בלון הגז החדש שלי ואחרי שקמתי כדי לחזור הביתה נכנסתי ישר במוט ברזל לתלית כביסה שלא ראיתי, וראיתי כוכבים למשך כמה דקות.

      בכל מקרה, הבד הוא שיפוני שכזה ודקיק.

      מחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים