יום שלישי, 21 ביולי 2015

אוסקר דה לה שמאטע


כל דיכפין שרואה אותי מזהה מיד שמדובר בחננה מהסוג המצפונבן ביותר. אני עטויה פריבילגיות מלמעלה עד למטה וגם כשאני מתרחצת הן נשארות דבוקות אליי כמו הייתי ברווז העוטה שומניו באגם פן תדבק בו טיפה קטנה של מים. ככה זה, אפשר להוציא את הייקית מהרצליה אבל אי אפשר להוציא את ההרצליה מהייקית.

אך אל תראוני שאני שמנמונת! גם אני חשה פעם ב את הצורך לפרוש כנפיים ולצעוק אני פריחה! ולשם כך בדיוק קניתי את חולצת האימה הזו בחנות מקוונת שעיניי כמעט קפצו מחוריהן עת בהיתי בה לראשונה. כלומר, מדובר פה בשיקוצים שגורמים לטוריד להראות כמו אוסקר דה לה רנטה. אממה, כבר תנו אבותינו שכשאת שמנה (וגם כשאת רזה, בעצם) כדאי לחטט בין האתונות שמא מסתתרת שם מלוכה כלשהי. וכך בדיוק הרגשתי כשמצאתי את חולצת הדאבל זוועות הזאת.


לא תגידו שמדובר בבגד מעודן עם דקויות. זו חולצה בוטה עם עבויות וכשאת לובשת אותה, רואים אותך למרחקים (אגדה אורבנית מספרת שאפשר לראות את החולצה מהירח אבל זה לא נכון, היא צרה מדי). באמא שלי, לא קלטתי כשקניתי אותה שהיא זרחנית. בצילום באתר היא פשוט נראתה וורודה. אני מניחה שהאהבה באמת עיוורת (או במקרה הזה, מעוורת). בכל מקרה, שמחתי לבואה וידעתי שאצליח לשרנן או לראבן אותה או מה שלא יהיה הפועל באמצעותו אני הופכת בגד לשלי.

אני לובשת
חולצה מ-Pink Clubwear
ג'ינס מנקסט
ענק של Lanvin ל-H&M
כפכפים מגאפ


צרפתי לה את התכשיט הכבד ביותר שיש לי וכפכפים פשוטים. זה לא שכל כך רציתי לנעול כפכפים כמו שכל הנעלים האחרות שלי עשו אחורה פנה ונעלמו מהדירה בזמן שהתלבשתי. פחדניות.


וורוד הוא צבע שכיף לצוות לו צבעים אחרים. כשהוא בהיר ועדין נחמד לשלב אותו עם פריטים ירקרקים. כשהוא בוהק אני אוהבת לשלב אותו עם אדומים וצהובים בוהקים גם כן. ואם הוא זרחני.. כדאי להתקדם בזהירות. אבל הענק האדום הזה בעל נוכחות חזקה מספיק בשביל להתמודד עם הזה ציפור? זה מטוס? זה חולצה הזו.

אני ללא ספק הולכת ליהנות ממנה. היא מתאימה לגי'נס קצר או סקיני, למכנסים לבנים, לחצאיות קצרות וצרות ולריצה במדבר חשוך בלילה כלי כוכב מבלי להידרס. אני מתה על הזנב הארוך שלה ועל זה שהיא אסימטרית וממש מצפה ללבוש אותה שוב. בקיצור, אני מאוהבת. מתי בפעם האחרונה התאהבתם בחולצה?

3 תגובות:

  1. נהנתי מהתיאורים שלך :) יכולת לפרסם את הפוסט ללא תמונה ולבקש מהקוראים לנסות לצייר לפי התיאור...היה יוצא משעשע.

    השבמחק
  2. פוסט מעלף והחולצה מקסימה מקסימה
    ומתאימה לך הצבע עושה לך טוב

    לסיכום את מדהימה והחולצה מקסימה .

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים