יום ראשון, 31 במאי 2015

מה חדש בנעמי פלוס


במהלך ההכנות למכירה שערכנו בשבוע שעבר, יצא לי לחטט בבגדים החדשים שהגיעו לחנות של נעמי בבאזל. מאחר וכך, החליטותי למדוד ולצלם עבורכם כמה מהבגדים החדשים למען תראו ותריעו.

נעמי מחדשת את הבגדים בחנות מדי כמה שבועות, כך שבכל עת תמצאו פרטים חדשים לצד פרטים ישנים יותר. מאחר והיא מביאה כמות קטנה מאד מכל דגם, קצב הרענון של החנות גבוה למדי. גם הפעם מצאתי הרבה בגדים שאהבתי והרבה שלא. זה מה שאני אוהבת בחנות שלה - היא מתחדשת לעתים קרובות, היא שונה מכל חנות ישראלית אחרת למידות ביניים ויש שם מגוון גדול מספיק למגוון טעמים. כך שמה שלא מוצא חן בעיני, עשוי בהחלט למצוא חן בעיני אחרת.



יאללה לעבודה!

אני לובשת שמלת פשתן One Size שעולה 399₪ 


אין הרבה בדים שאני מתעבת כמו פשתן. הוא מגרד לי ומתקמט לי ומרגיז אותי. אבל השמלה הזו מאד אוורירית ויפה ואני בטוחה שהרבה קוראות יאהבו אותה. היא מגיעה גם בגוונים שונים של חום.

אני לובשת חולצת One Size שעולה 199₪
ג'ינס קרעים במידה 48 מתוך 48 שעולה 299₪

ושרשרת שעולה 149₪


הנה תמונה בה רואים כמה מעט ישנתי באותו הלילה! החולצה רכה ונעימה והג'ינס דקים ונחמדים.

אני לובשת גלביה One Size שעולה 349₪


אני בטוחה ששמתם כבר לב לכך שאני סאקרית של גלביות. מה גם שחיפשתי זמן מה אחר עליונית מגנובה כזאת ללבוש מעל בגד ים. אז רכשתי לי את זו עם הצווארון הרקום ואני מתכוונת ללבוש אותה לבריכה מחד ומעל קומבניזון בליל קיץ חם מאידך.

אני לובשת חולצת נקודות במידה 4 מתוך 5 שעולה 249₪
ומכנסי ג'ינס שחורים במידה 48 מתוך 48 שעולים 299₪


קשה לראות זאת בצילום, אבל לג'ינס הזה יש דוגמת אופנועים מגניבה במכנס ואני מאד מאד אוהבת את זה. הבעיה היא שהם  עבים, אז לא קניתי אותם. אחרי הכל - קיץ וחם.

אני לובשת חולצת One Size שעולה 249₪
ומכנסים לבנים במידה 48 מתוך 50 שעולים 229₪
וצעיף שעולה 249₪


החולצה נעימה ורכה ומגיעה במגוון צבעים פסטלים. לבד של המכנסים לא התחברתי, אבל הם מגיעים במגוון צבעים בהירים ונעימים ובמידות נדיבות.

אני לובשת שמלה במידה XL\XXL שעולה 390₪


השמלה הזו מזכירה את זו הכחולה מהחורף, הידועה בכינוייה השמלה המחמיאה בעולם, אך היא עשויה מבד דק יותר ומגיעה בדוגמת כוכבים וצווארון מעוטר. היא מאד נעימה ואוורירית ומספרים לי שהיא נרכשה בידי מגוון סלבריטאיות שמנמנות.

אני לובשת שמלה ארוכה במידה XL\XXL שעולה 299₪


השמלה הזו דומה לשתי הכחולות ועשויה מבד דק וצבעוני (היא קיימת בעוד הדפס בהיר, שניתן לראות פה). לי היא מחמיאה פחות, לדעתי.

אני לובשת מכנסים במידה XXL מתוך XXL שעולים 255₪
וחולצה שחורה במידה 4 מתוך 4 שעולה 249₪ 


המכנסים האלה דקים ונעימים ומגיעים במגוון הדפסים וצבעים. חשוב לציין שכל בד יושב אחרת על הגוף, כך שהוורודים למשל לא מתאימים לי אבל השחורים עם הדוגמה כן. לפיכך, יש לנסות ולראות. לדעתי, הם מושלמים ללבישה לעבודה בקיץ ויש לנעמי מגוון חולצות שיתאימו למטרה זו.

אני לובשת גלביה One Size שעולה 349


סתם כי בא לי לקפץ. אבל ברצינות, מגוון עליוניות הים/בריכה שיש לנעמי ראוי לציון. הן מגיעות בהמון צבעים ודוגמאות, ואני מאד אוהבת את זה. את יודעת מה חסר נעמי (Wink wink nudge nudge say no more)? בגדי ים צבעוניים מתאימים במידות 42-52. זה יהפוך את החנות למושלמת!

אז מה היה לנו? בגדים צבעוניים שמתאימים למגוון קהלים - צעירות ומבוגרות, סולידיות ורוחניקיות וכל מה שבטווח. נעמי ללא ספק מתבלטת בין שלל רשתות המידות הגדולות שמוכרות לנו בגדים עבים, כהים, ויקרים אך לא איכותיים באמצע הקיץ.

לפני סיום, חדשות נחמדות - נעמי הודיעה לי שמי שמגיעה דרך השבלוג תקבל 10% הנחה על כל רכישה. כך שבביקורכן בחנות, זכרו לספר למוכרת שהגעתן דרך השבלוג. 

2 תגובות:

  1. תודה רבה שרונה. ביקרתי בפעם הראשונה אתמול אצל נעמי והיה מעולה. רכשתי שני זוגות מכנסי שבע שמיניות רכים ונעימים, שתי טישירטס מפוספסות ושמלה. הזכרתי שהגעתי דרך הבלוג וקיבלתי את ההנחה! :) המוכרת הייתה סופר נחמדה ואדיבה, בוודאי עוד אחזור לשם

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים