יום שני, 22 בספטמבר 2014

שמינמון המון!!!



כך מתארת ויקיפדיה מימון ההמונים -
מימון המונים (באנגלית: Crowd funding או crowdfunding) מתאר את שיתוף הפעולה, תשומת הלב והאמון הקולקטיביים של אנשים החולקים את כספם ומשאביהם האחרים כדי לתמוך במאמצים שיזמו אנשים או ארגונים אחרים.
בקמפיין שלי אני פונה אליכם, אנשי הקהילה הקטנה והאהובה שלי, בקריאה לשתף איתי פעולה במטרה לממן את המשך קיומו של השבלוג. ודאי שמתם לב שתדירות הכתיבה שלי פה יורדת והולכת כבר שבועות. אני נמצאת בנקודה בה אם לא אוכל לשדרג את החומרה עליה אני מסתמכת ואשיג מרווח נשימה כלכלי שיאפשר לי להמשיך ולתחזק את השבלוג, אאלץ לסגור אותו לתקופה ארוכה ואולי אף לתמיד. 

אך לא מדובר בתרומה. בתמורה לכספכם אני מציעה מגוון תמורות ייחודיות מהן אני מאמינה שתפיקו הנאה רבה. התמורות שאני מציעה הן למעשה ניצנים של מוצרים ממכירתם אני מקווה לממן את כתיבתי בעתיד. בין התמורות תמצאו קמע וירטואלי לרכישה מוצלחת באינטרנט, סדנה להכנת בובת חבר מדברת מספוג (כמו בוביתוש פה למטה, בת דמותי המשמשת כפנים של הקמפיין), מפגשי סטיילינג איתי (לצורך הקמפיין הפכתי לסטייליסטית ומאפרת, מינוס המאפרת), מודעות פרסומת פה בבלוג ועוד ועוד. מרגע שתמורה מסוימת אזלה מהמלאי, היא לא תחזור עוד. אז כדאי לקנות את התמורה שאתם רוצים בהקדם (ככל שיתקדם הקמפיין יצטרפו תמורות חדשות במקום אלו שאזלו).

היוש!

המטרה הראשונית של הקמפיין היא לגייס 6000₪ שיאפשרו לי לתקן ולשדרג את החומרה שלי, כדי שאוכל פיזית להמשיך לכתוב. אם וכאשר נעבור את המטרה הזו, אתחיל להציע שידרוגים שונים לתכנים והפורמטים שאני מציעה בשבלוג. לכן שווה לעקוב אחרי דף הקמפיין במימונה, בו אפרסם עדכונים לאורך הקמפיין. אני ממליצה גם לעקוב אחרי העדכונים בדף הפייסבוק של השבלוג, אם אינכם עושים זאת עדין (למה? חבל! יש שם פעילות ענפה, מאחר וכובד המשקל שלי עבר לשם בשבועות האחרונים).


לסיום, שכחתי להוסיף תודה אחת אחרונה בסרטון - תודה לאיריס שביט, שעזרה לי עם התסריט והציעה אין סוף שיפורים לבימוי והעריכה. המון תודה איריס ומה זה סליחה! ואם כבר בתודות עסקינן, תודה לכל החברים שעבדו איתי בחודש האחרון על הקמפיין - חיזקו, תיקנו, שיפרו, פסלו וחידדו. אחיטופל תחש מערות לעומתכם!

אני מקווה שהקמפיין הזה יאפשר לי לפתוח שנה נהדרת ומשופרת פה בשבלוג ומבקשת להביע את תודתי העמוקה מקרב לב לכל המתעתדים להצטרף לקמפיין כמממנים. שיהיה לנו בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים