יום רביעי, 11 ביוני 2014

כותרות החדשות


שלום חתיכים וחתיכות. הנה מקבץ חדשות השבלוג.

ראשית, הזוכה בהגרלה הריחנית היא...

הידד! הזוכה מתבקשת לכתוב לי לכתובת raisinlike @ gmail.com (בלי הרווחים) או לשלוח לי הודעה פרטית בדף הפייסבוק של השבלוג. יש לך 24 שעות ליצור איתי קשר (עד חמישי ב-12:00 בצהרים) אחרת אגריל זוכה אחרת.

הלאה! זוכרים שכתבתי שקיבלתי אחרי התצוגה של גולברי כרטיס 300₪ שי לקניה ברשת וכבר חודשים אני מסתובבת איתו ולא מוצאת שום דבר לקנות (כי מכוער, כי סינתטי פחד או כי לא עולה על כל אחת מירכיי השמנות בנפרד)? אז לקחתי אותו לסיבוב אחרון לפני שאני מוסיפה אותו לשלל של ההגרלה ותאמינו או לא, סוף סוף מצאתי מה לרכוש באמצעותו.

מדדתי הכל, אגב, מעל הגופייה הצהובה איתה באתי מהבית, אז יש עיוות צבעים קטן בתמונות. ובכלל, חדי העין מביניכם ודאי יבחינו בתמה הפסטלית העוברת כחוט השני (הפסטלי) ברשומה זו.

ראשית מדדתי את החולצה הזו שהיתה קטנה למטה ונזרקה חזרה לייאור ממנו הגיעה.


אבל אז מצאתי את הגופייה הנחמדה הזו ב-99₪. נכון, זה לא בד שאני אוהבת וזה ממש לא הסגנון שאני נוהגת ללבוש, אבל שילוב הצבעים החמוד קנה אותי (אם לדייק, אני קניתי אותו. ואם לדייק ממש, אפילו זה לא, כי לא באמת שילמתי כאמור).


לסיום, מדדתי והחלטתי לקחת את החולצה הבאה. ברצוני להדגיש שבחיים לא הייתי קונה אותה בכסף אמיתי, כי הבד שלה כל כך מוזר שהוא מזכיר לי בד לפורים, אבל הצבע קיצי ומתוק והגזרה מחמיאה אז אמרתי יאללה, שיהיה.


החולצה הזו עלתה 199₪ והיתה עליה הנחה של 30% מה שהשאיר לי 60₪ בכרטיס השי ובו קניתי כובע כחול רחב תיתורה שאפשר ללכת איתו לים, ואותו נכנה כובע הריי של שרונה כי ריי שגב תמיד חובשת כאלה.

ולסיום כותרות החדשות ליום זה, מה לבשתי היום קטן מהיום בו נסעתי לקניון איילון לצרכי גולברי ועוד משהו עליו אכתוב פה בקרוב.

תלבושת לנסיעה לקניון ביום חם
ג'ינס קצר מ- Asos (שנה שעברה)
חולצה (סט גופיה ועליונית) מרונן חן
כפכפים מגאפ (ישנים)


נסעתי עם חברה לביקור בחנות של רונן חן במתחם התחנה אחרי זמן רב שלא קניתי ברשת. התחושה שלי היתה שטווח המידות שלהם קטן ואין לי מה לחפש שם. לשמחתי מצאתי די הרבה חולצות ושמלות שהתאימו לי (לא מדדתי מכנסים כי אני שפן שמן) ובסוף קניתי בהנחה הנחמדה שהיתה להם שתי חולצות - את הצהובה הזו (מידה 4 מתוך 5) ועוד אחת חמודה לעבודה שאראה לכם בהזדמנות. סה"כ אפשר לומר שבאתי לחזק ויצאתי מחוזקת.

6 תגובות:

  1. רונן חן הוא לא *ממש* יקר?

    השבמחק
  2. החולצות שקניתי היו ב-30% הנחה לכבוד משהו ששכחתי מה הוא ועלו ביחד באיזור ה-500 ש"ח. לדעתי הן שוות את זה.

    השבמחק
  3. היי שרונה,

    החולצה השלישית (זאת שהחלטת לקנות למרות שהבד שלה הרגיש לך מוזר), היא חולצה שניתן לקנות באלי אקספרס בכ-7$. ובדיוק רשמתי עליה פוסט בבלוג שלי צרכונינה(זאת החולצה הרביעית בפוסט שלי). את בעניין של קניות באינטרנט? ממליצה לך לנסות, אפשר לחסוך.
    להלן הפוסט בבלוג שלי שבו רשמתי על חולצות שיפון משם:
    http://israelismartbuyer.blogspot.co.il/2014/05/blog-post.html

    השבמחק
  4. הן באמת דומות, אבל כאמור - "קניתי" אותה עם כרטיס שי שקיבלתי, ולא הייתי קונה אותה אחרת.

    הנסיון שלי ושל חבריי עם אלי אקספרס הוא כזה - לא קונים באלי אקספרס. הבגדים שם במידות של ברבי (הבובה, לא אישה בגזרה של הבובה), האיכות מתחת לאדמה, זמני המשלוח בלתי נסבלים והשרות מזעזע עד לא קיים.

    השבמחק
  5. אני מסכימה שיש שם המון זבל, צריך לדעת איך לקנות שם. למשל, לקנות מוצר שכבר קיבל פידבקים חיוביים, ולוודא שבפידבקים רשום שהמידות תואמות למציאות. גם לי יצא לקנות שם דברים לא שווים, ובכל זאת אני ממליצה לנסות.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים