יום שבת, 31 במאי 2014

אוכמנית בתפוח הגדול


אחח ניו יורק, ניו יורק.. את לא מחכה לי, ובצדק, כי אין לי כוח, סבלנות או ענין לטוס כל כך הרבה שעות בשביל להגיע לשום מקום שאינו טיבט או מינימום נפאל. אבל לא נורא, ניו יורק, כי שלחתי אליך את האוכמנית וזו הביאה לי חתיכה נאה ממך בחזרה. ואם זו לא עילה לתשוויץ, אני לא יודעת מה כן!

מה הביאה האוכמנית מניו יורק?

  • שמפו יבש בניחוח פרחים של בטיסט - ביקשתי שתקנה לי כי בארץ אני לא מוצאת שום שמפו יבש במחיר שמתקבל על הדעת
  • דאודורנט Amazing Grace של פילוסופי - אם הוא טוב וריחני כמו הסבונים שלהם, זה יהיה נפלא
  • בקבוק קטן של See by Chloe - מגיע מתנה בקניה בספורה. למה לא למה לא!
  • משחת שיניים בטעם וניל-מנטה של קרסט - ביקשתי שתקנה לי אותה כי הטעמים המקומיים כל כך משעממים וזה נשמע ממש טעים ועולה שם גרושים (אבל באיביי זה עולה המון)
  • אסופת מסקרות Lashstash To Go של ספורה - שכוללת גרסאות מוקטנות של המסקרות הכי נמכרות שלהם מלנקום, טארט, טו פייסד ועוד.
  • לק בגוון Lux של מארק ג'ייקובס - שמתאים בול לתיק הקיצי החדש שלי
  • Gimme Brow של בנפיט בגוון בהיר - ביקשתי שתקנה לי אותו כי מעולם לא צבעתי גבות ורציתי לראות איזה אפקט יהיה לזה. זה המוצר היחיד מהחבורה שכבר ניסיתי ווואו, הוא עושה אחלה עבודה. מעט חומר עושה הבדל משמעותי. עכשיו אני מבינה למה כל בלוגרית יופי שניה מדברת כל הזמן על כמה חשוב לצבוע את הגבות. אין לי כוונה להתחיל לצבוע גבות כל יום עכשיו, אבל אני בהחלט מתכוונת להשתמש בו בימים שאני מתאפרת באופן יותר יסודי ורוצה להראות סבבה אגוזים דלוקס. אני אעלה תמונה עם ובלי בהזדמנות, כדי שתוכלו להתרשם.
  • מסקרת They're Real של בנפיט - המסקרה הכי טובה שאני מכירה. לא יצא לי להשתמש בה בשנה האחרונה. עם זאת התאפקתי וביקשתי שתקנה לי רק אחת, וכך היא עשתה.
  • פריימר העינים האגדי של אורבן דיקיי - ביקשתי שפופרת קטנה כדי לנסות את הפלא.
  • מברשת ריסים תחתונים של ספורה - כי אין לי כזאת וחסרה לי, וזו האופציה הכי חביבה למראה מבין המברשות הזולות יחסית (יענו High Street).
  • סומק בגוון Dim Infusion של Hourglass - כמה שמחתי לגלות את המתנה הזו! אני מפנטזת על הסומק הזה כבר כמה זמן. כל הבלוגריות הבינלאומיות מתלהבות ממנו כבר שבועות. יש לו גוון קורל בהיר מעודן מעורב בגוונים רכים של חום והוא נמצא איפשהו על קו התפר בין סומק טבעי חם לקיץ לברונזר עדין. אחרי שאבחון את ביצועיו כמה ימים, אספר לכם עוד.
  • עצלן פרוותי בשם סומסום - אחרי שאגלה באילו מוצרי טיפוח לשיער הוא משתמש אספר לכם, כי הוא נראה פשוט נפלא!
לסיכום, אין ספק שהאוכמנית היא חברה נהדרת עם לב זהב ואוברווייט קל ואפילו אני נאלצתי להודות שמטיבט, עם כל הכבוד, לא הייתי מקבלת מתנות כאלה. אז הידד לאוכמנית ושבוע טוב ומטופח לכם, קוראים חתיכים.

3 תגובות:

  1. סומסום ופודינג
    sitting on a tree, k-i-ss-i-n-g
    חתיך הסומסום הזה, פודינג בת מזל :-)
    תתחדשי ותהני מכל המתנות המדליקות.

    השבמחק
  2. הכי כיף חברות טובות!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים