יום שבת, 3 במאי 2014

השבלוג מתארח למכירה בסטודיו טליה


ביום שישי הקרוב (9.5.14)  אתארח בסטודיו של טליה למכירה משותפת נוספת. אני מוכרת בגדים ואביזרים יד שניה מארוני (בגדים במידות 42-52 ונעלים במידות 40-42) וטליה תמכור את קולקציית הקיץ החדשה שלה ודגמים בודדים מהקיץ הקודם (שימכרו בהנחה גדולה). הקולקציה החדשה של טליה כוללת את מכנסי הג'ינס החדשים, שיוצרו במהדורה מוגבלת במידות 38-50. הג'ינסים מגיעים במגוון צבעים (ג'ינס כהה ובהיר, פוקסיה, צהוב וירקרק) וגזרות (ישרות וסקיני). 

אני אוהבת לשתף פעולה עם טליה כי היא אחת המעצבות היחידות בארץ שמעצבת למידות 42-50. הגזרות שלה מדויקות ומחמיאות, איכות הבגדים מצוינת, המגוון סולידי מחד וחתיכי מאידך והכל מיוצר בארץ, מהבדים ועד התפירה. כך שקניה ממנה תומכת למעשה במגוון עסקים מקומיים קטנים בתחום הטקסטיל.

כרגיל, לפני מכירות משותפות, קפצתי לסטודיו שלה לבחור כמה תלבושות להראות לכם כדי שתיכנסו למצב רוח. הפעם התמקדתי בפריטים קלילים וצבעוניים מהקולקציה ובג'ינסים החדשים (מיום שאני מכירה אותה אני מבקשת מטלי לייצר ג'ינסים וסוף סוף היא עשתה זאת).

תלבושת ראשונה
חולצת לילי מידה 4 - 299₪
מכנס קלאסי מידה 4 - 359₪


תלבושת שניה
חולצת רונית מידה 4 - 100₪
ג'ינס ישר מידה 4 - 459₪


תלבושת שלישית
שמלת רומנטיקה מידה 4 - 429₪
ג'ינס סקיני מידה 4 -459₪


תלבושת רביעית
שמלת רומנטיקה מידה 4 - 429₪
קומבניזון  מידה 2 - 99₪


תלבושת חמישית
חולצת גלידה (ללא מידה) - 149₪
חצאית היידי מידה 4 - 299₪ (אותה ראיתם כבר פה)


תלבושת שישית
גופית אורז מידה 4 - 269₪
חצאית אביבית מידה 4 - 299₪


המכירה תערך בחנות של טליה בבית טפר, רחוב תל גיבורים 5 בתל אביב, ביום שישי ה-9.5.14 בין 9:00-14:30. המעצבת ואני נעניק שרותי סטיילינג למעוניינות ויהיה בופה פינוקי טחינה ברוח השבלוג. 

הערה בנוגע לבגדי היד השניה שאני מוכרת - ציינתי כבר מספר פעמים ששבוע האופנה גרם לי לשקול מחדש את גישתי לאופנה והביא לשינוי מסוים באופן הלבוש שלי. בשבועות האחרונים עברתי על המלתחה שלי ובררתי היטב את הבגדים שאני אוהבת, צריכה ונוהגת ללבוש הרבה (וכאלה שמן הראוי לשמור לעתיד גם אם היום איני לובשת אותם) ואת השאר פיניתי ממנה. חלק מהבגדים תרמתי ואת השאר אני מתכוונת למכור באירוע הקרוב. זו כמות מסיבית למדי של בגדים, מרביתם בגדי מעצבים (אלמביקה, ששון קדם, רזילי, דינה גלאס ועוד ועוד) ואני מקווה שתהנו מהמבחר.
 
בדף האירוע בפייסבוק בנוסף לפרטי האירוע ומפת ההגעה, מתפרסמות תמונות של בגדים יד שניה שאני מוכרת (למעוניינות לבקש שאשמור להן, ניתן לשמור עד השעה 11:00 בלבד) כמו גם חידה יומית שהזוכה בה תקבל חבילת שי מיוחדת ממני ומטליה בזמן המכירה. להתראות שם ובואו בהמוניכן!

2 תגובות:

  1. הכל מאד יפה לך. מה עם איזה תקריב על המשקפיים? הן חדשות לא?

    השבמחק
  2. וואו שרונה , אני קוראת בבלוג כבר המון זמן ואני רוצה להגיד לך שאת פשוט נראית מעולה !!! לא יודעת מה עשית אבל התספורת מדהימה, ואת נראית מצוין! מקווה שזה כי טוב לך ואת שמחה :) התמונה בפוסט החדש פשוט יפה , האיפור עדין ואת נראית יפהפה.
    יום טוב!
    שירי

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים