יום שני, 24 במרץ 2014

יום ראשון שגעון


אתמול היה יום ראשון. אני מודה שציפיתי לשלישי, אבל ראשון הפתיע והגיח מיד לאחר שבת ועל כך הוא זוכה להערכתי. מאחר והיה יום ראשון והלכתי לעבוד בעבודה החלטתי ללבוש בגדים כדי שלא יהיה לי קר ולא נעים.

מה לבשתי 
חולצה מרזילי
מכנסים מרזילי (ישנים)
עגילים מרזילי (ישנים)
גרבים מ-H&M *
נעלים של Be&D

* הדבר היחיד שיש להם במידתי בימים אלה, למרות שמידתי לא השתנתה ואם כבר קטנה קצת

חוץ מזה שלבשתי בגדים, גם ענדתי שיער. אבל השיער היה מבולגן רצח וזקוק נואשות לתספורת, אז לקחתי אותו לניסים ידידנו. 

כשהגעתי לשם ושחררתי את אלפי הקליפסים שהחזיקו אותו במקום הוא נראה ככה


הצעתי לניסים שהפעם נלך על פיקסי וסגרנו על פיקסי עם ליפה, כדלהלן


וזהו.

3 תגובות:

  1. הנעליים :o מהיכן הן והאם אפשר להשיג בארץ? אני חושבת שהן זוג הנעליים היפה ביותר שראיתי בחיי :), והתספורת החדשה מגניבה ;)

    השבמחק
  2. תודה ערבה! הנעלים של Be&D ואין אותן בארץ ככל הידוע לי.

    השבמחק
  3. אני חיבבתי הכי הכי עד כה את התספורת הראשונה, אבל כולן יפות לך ובעיקר- רואים כמה את נהנת מהשיער שלך, וזה הכי משמח!

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים