יום ראשון, 12 בינואר 2014

תשוויץ הנחות סוף השנה ואנחות בצידו


ברוך רופא חולי נפש ברשות הציבור, אפשר לחזור לכתוב רשומות מוגהות על תכנים לא בוערים! ומה מתאים לחגוג זאת יותר מתשוויץ בן תשוויצים? אולי רק עוגת שוקולד חצי מוס חצי בראוניז שנאפית בתנור ברגעים אלה ממש.

ראשית, פתרתי לי בעיה חורפית קשה. בחנות של הביתה, מצאתי שטיח מוארך שמתאים בול לצד שלי במיטה ובזה נגמרה בעית הרגלים הקרות על הבוקר שלי.


עכשיו, כשירד ממני העול הקריר, התפניתי לבדוק את הנחות פוסט חג המולד באתרים החביבים עלי.

בחודשים האחרונים לא הולך לי עם אסוס, אבל החלטתי לנצל את ההנחות להשלמת חסרים. הזמנתי לי את המכנסים הלבביים האלה, בהם חשקתי זמן מה, במידה 22 (אני תמיד מזמינה מכנסים במידה 22 ומצרה אותם, כי הירכיים שלי רחבים מהמותן) ומסתבר שהם ממש גדולים (או שרזיתי, כי בזמן האחרון כמעט כל מה שאני קונה אונליין גדול עלי). אני משאירה אותם למרות גודלם כי הם רכים ונוחים והגומי במותן מונע מהם ליפול ממני. הם כמו שרוואל, אבל חורפי, וזה נחמד.


הזמנתי גם את החצאית דמוית העור הזו, שלא באמת דמוית עור, אבל במחיר 9$ קשה להיות קטנוני.


אני רגילה לחשוב על סיכות כתכשיט חורפי ואיני יכולה שלא לתהות אם יש מי שעונדת סיכות גם בקיץ. מאחר והסוודרים שאני לובשת לאחרונה הרגישו קצת ערומים, חיפשתי סיכות ניצנוצאז' שיתאימו להם אבל הכל היה מאד יקר. לשמחתי, מצאתי באסוס את צמד הענקיות האלה בהנחה גדולה, וזה בול מה שרציתי.


החצאית הזו של קרמה קומה גם היתה מוזלת באותו זמן, אבל ראיתי שבסייל של קרמה קומה היא עולה כמעט חצי ולכן הזמנתי אותה משם במידה L שהתגלתה כגדולה. אבל החלטתי לא להחזיר אותה (בשל העלויות הנלוות, ראו מה שכתבתי כמה פסקאות למטה) אלא ללבוש אותה כך בינתים ואולי להצר אותה בהמשך.
מהסייל של קרמה קומה הזמנתי גם את השמלה הזו, שנראית בתמונה יוקרתית, סקסית ומקסימה והתגלתה במציאות כסחבה פושטית נטולת כל חן, וכאילו שזה לא מספיק (בבד הזול שלה היתה רכבת ליד הכפתורים בצוואר) גם יש לה מין כותפות צבאיות מטופשות ומכוערות שלא רואים בצילומים באתר. שלחתי אותה, בתוספת מגוון איחולים למעצביה, חזרה לדנמרק.
עכשיו, ראו הוזהרתם - לקנות בגדים בסייל של קרמה קומה עולה חצי מלקנות את אותו הבגד בסייל באסוס, אבל קחו בחשבון שהדנים שולחים הכל ב-UPS מבלי להודיע מראש, מה שגורר עלויות נלוות (מילא המע"מ, אבל יותר מ-200₪ של עמלות UPS שונות) כך שאתם משלמים הרבה יותר משנדמה לכם. אני נמצאת עכשיו בקרב איתם לקבל פיצוי על העלויות האלה, ובשלב זה של חיי נראה לי שאני לא אראה מהם שקל.

ולסיום, דילמה. קניתי בסייל של אסוס גם את התיק הזה של אלדו. התיק מתוק להפליא ואין לי תיק שחור קטן, אבל למרות היותו שמנמן מספיק בשביל להכילן מפתחות, ארנק קטן, טישו וכל דבר אחר שהייתי מצפה להכניס לתיק ערב, אין שום דרך להכניס לתוכו טלפון סלולרי (וניסיתי שנים, גדול וקטן). זה פשוט לא הולך. הוא קצר מדי, אבל הוא כזה חמוד שאני לא מצליחה להחליט אם להחזיר אותו או לא.
מה אתם אומרים? 

6 תגובות:

  1. שאני רוצה לראות את הפריטים האלה בפעולה, שלעיתים קרובות כשאני קוראת את רשומותיך אני תוהה מה היה קורה לסולידית כמוני אם היינו יוצאות יחד לשופינג (סולידית אבל זורמת..) ושסלולר אפשר לשים גם בכיס של המעיל :)

    השבמחק
  2. אני אוהבת לצאת לקניות עם אנשים (אבל להבדיל מבלוגריות אחרות, אני לא קוראת לעצמי "סטייליסטית" כי אני לא).

    אני מתה על התיק, אבל ללכת עם הסלולרי בכיס זה ממש מצבן, וגם מתאים רק לג'ינס מגודלי כיסים. אוף!

    השבמחק
  3. אולי אפשר להוסיף לתיק הזה כיס חיצוני לסלולר? זה תלוי בחומר ממנו עשוי התיק, אבל יש מצב שאפשר לעשות את זה. זה אפילו יכול לצאת מגניב.

    השבמחק
  4. אם הוא לא פונקציונאלי עבורך תחזירי אותו, אחרת בעוד חודשיים שלושה תציעי אותו למכירה בבלוג שלך, אחרי שימוש בודד. ככה לפחות תזוכי במחירו המלא.

    השבמחק
  5. מאיפה השטיח??
    והשמלה כל כך מהממת בצילום שאני תוהה כמה נוראית היא במציאות, ואם לא הכותפות והעובדה שאנחנו לא באותה מידה הייתי מציעה לרכוש אותה ממך מיד.
    גם אני קניתי פג-טראוזרס כאלה מאסוס (עם ציפורים במקום לבבות) שבתכנון בניתי להם מלא שילובים מהארון, ובמציאות התגלו כסמרטוטאז' שבאמת אי אפשר ללכת איתו לשום מקום רחוק יותר מהמכולת, מוקדם בבוקר. (אבל עכשיו הזמנתי זוג נוסף שעושה רושם איכותי יותר. מקווה שהוא באמת יהיה כזה. אם הוא יגיע מתישהו. לאחרונה עושה רושם שההזמנות מאסוס עושות את דרכן לארץ ברגל.)

    השבמחק
  6. יש לינק לשטיח. כולם מפספסים אותו משום מה..

    השמלה נראית כמו חתיכת זבל במציאות וגם היתה גדולה עליי. אבל בעיקר נראתה כמו זבל.

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים