יום שני, 9 בדצמבר 2013

הידד לרזילי


בסוף השבוע היתה לי מסיבה ללכת אליה. מאחר ובורא עולם שמע לשוועתי וארגן סוף סוף חורף, קומפלט עם גשם וקור, יכולתי ללבוש למסיבה שמלה עם שרוולי קימונו שרכשתי לא מזמן באמצעות זיכוי לרזילי שחיכה וחיכה בארנקי עד יגיע יום פקודה.

השמלה תפורה מבד צמרורי דק זה או אחר ואני אוהבת מאד את היותה דרמטית מחד ותפורה מבד גס למראה וכמעט יומיומי מאידך. השילוב הזה הופך אותה למגניבה במיוחד בעיני, יענו קול, והצללית של השרוולים ממש נהדרת.

אני לובשת
שמלה של איילת ווינמן מרזילי
צמודונים מנקסט 
מגפים מזמש (ישנים)
שרשרת של טלולה טו


אני חייבת לציין שלאחרונה, אחרי תקופה בה לא מצאתי ברזילי שום בגד שגם אהבתי וגם התאים למידותיי, הם חזרו להציע בגדים יפים ומוצלחים שמתאימים גם למידה 48-50, שלא לדבר על 44-46. אמנם רותם והדס, שפעם הייתי קונה הרבה מבגדיהם, הפסיקו לייצר XL (לכל הפחות, אני לא מוצאת את המידה הזו אף פעם) אבל אילת ווינמן, דינה גלאס, קרן נפתלי ועוד רבים וטובים מציעים מגוון בגדים מחמיאים, יפים ומיוחדים (כידוע, אני אוהבת ללבוש בגדים שאין לאחרים) לאירועים וגם ליום יום. חלקם במידה One Size שמתאימה גם לשמנמנות, וחלקן במידה 3. אני ממליצה בחום לבנות מידות הבינים להציץ בחנויות שלהם כשהן רוצות בגדים המיוצרים בכמויות קטנות.

בנוגע לשמלה הזו, ולשרוולי קימונו בכלל, יש רק בעיה אחת והיא שממש לא נוח להכניס את השרוולים למעיל. כך שהיא מתאימה למזג אויר קריר או לא ממש קר, או לחילופין - ללבישה מתחת לשאל גדול, כפי שאני עשיתי. כשיהיה קר יותר נראה לי שאלבש אותה מעל גופיה ארוכת שרוולים. גם זה יהיה מראה מגניב. בקיצור, כפי שאתם ודאי שמים לב, אני מרוצה.

9 תגובות:

  1. שרונה, אני לא יודעת אם זה בזכות מזג האוויר הנעים או התספורת המוצלחת, אבל נראה שיש לך חשק להתלבש והתוצאות מרשימות בהתאם :-)

    השבמחק
  2. נראית שמלה מוצלחת בעליל, רק חבל שהצילום עושה לך עוול. התנוחה עם הידיים על המותניים יוצרת נפח מופרז ומעוות שזווית הצילום הנמוכה מעוותת עוד יותר.
    אגב, אני לא יודעת אם זה הצילום, אבל אישית, בחורף הקודם הגעתי למסקנה שמגפיים גבוהים מקצרים ומשמינים בצירוף שמלות באורך ברך, ומאז אני מצוותת לשמלות קצרות רק מגפונים או נעלי אוקספורד.
    אבל עדיין רואים שהתספורת משתבחת מיום ליום:)

    השבמחק
  3. וואו. פשוט וואו. הטעם שלנו בביגוד שונה מאד, אבל המראה הזה עלייך הוא פשוט פיצוץ. קז'ואל-אלגנטי ומעורר קנאה בכל פן אפשרי. וגם, אני חייבת לציין שוב, התספורת הזו נהדרת עלייך. שמתי לב שמאז שאימצת אותה אני מתפעלת מתמונות שלך אפילו יותר, ואני מגיעה למסקנה שמכל סגנונות השיער שראיתי עלייך בעשור-פלוס האחרון, זה הכי פיצוצי. מחמיא, קליל, אלגנטי וסקסי.

    השבמחק
  4. בחרתי בצילום הזה כי בו השרוולים נראים הכי דרמטיים, ובקשר ללהראות שמנה - טוב, זה משהו שקורה כששוקלים 110 קילו. זה סיכון שלוקחים תוך לעיסת עוגות!

    תודה איה! חכי תראי מה יהיה פה מחר, זה כבר אופרת שיער אחרת לגמרי.

    השבמחק
  5. אני עם מרג'ורי הכוכבת. בזמן האחרון, את נראית טוב מתמיד.

    השמלה מאד מרשימה.

    השבמחק
  6. איפה אמרתי שמנה?! אמרתי "נפח מופרז ומעוות". זה יכול לקרות גם בצילומים של רזות. בגלל האופן שבו בחרת להראות את השרוולים נוצרה צללית מעוותת של שרירן מופרז עם רגליים קצרות וראש קטן מדי, כמו בסרטים מצוירים:)

    השבמחק
  7. אני דווקא חושבת שאת נראית כאן פשוט מדהימה. מהממת, דרמטית וסקסית בטירוף. חוץ מזה, את נראית כאן רזה בקילוגרמים רבים. אני חושבת שלפחות בתמונה, או ממרחק מסוים, אורך המגף לא משנה כשמקפידים על מראה מונוכרומטי מלא.

    השבמחק
  8. מרג'ורי הכוכבת :-) אני יכולה לחיות עם זה.

    @אודליה

    השבמחק

שאלות? תגובות? רגשות חיוביים לגבי טחינה מלאה או רגילה? שתפו אותי ואת הקוראים